MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

@mamma van sharondenise wrote:

Inge wat doet Roan het goed zeg :clap: , en jij ook natuurlijk.

Had ik al gezegt dat ik zā€™n naam zo mooi vindt :inlove:

Eergister was het onze halfjaarmijlpaal, en geen enkel kloofje of wat dan ook.

Ook bij Yari niet, na de eerste is het net als fietsen, bv geven verleer je niet.

Enkel moet je kindje het wel leren natuurlijk.

Nee van zijn naam had je nog niet gezegd. Wel heel lief!!

En iddā€¦je lichaam weet precies wat het moet doen bij nummer twee. Ik was wel bijna gestopt, omdat meneer nadat hij dus was opgenomen vanwege stille ondervoeding (en gewoon 3 verschillende verloskundige in de maling had genomen met zijn 8 poep en plas luiers per dag) weer neit leek te groeien. Nu echter is het de ene dag 20 gram, de volgende 50-100ā€¦ dus ik geniet er dubbel van!!!

heb net mijn eerste komkommers gedoneerd jihoeee

zo heb even bij het gilde gedoneerd

ga zo weer weg hoor oes

ga naar mijn vriendinnetje

ben vanavond laat er weerā€¦

dan kan ik jouw eitjes wel doen vannacht :mrgreen:

knipoogje welkom

:oops: nog even een vraagje als het mag: als je de pc uitzet, groeit alles dan wel gewoon verder??? mijn kippen moeten nog 1,5 uur voor ik alle eieren heb, maar vind het zonde als ik hem uit zet en ze dan stoppen met leggen :slight_smile:

nee hoor de tijd loopt gewoon door

sophie veel plezier.

jij ook he met je zumba les :wink:

mennnn niks zo irritant als een voor een graan voeren aan je kippenā€¦

Enne Sophieā€¦ als je je vanacht verveeltā€¦ je mag mijn eitjes ook wel oogsten als je wilt! :wink:

Ja dat is echt vreselijk iritant zeg :wall:

haha tantetoe eieren oogstenā€¦ :mrgreen:

@tantetoe wrote:

Enne Sophieā€¦ als je je vanacht verveeltā€¦ je mag mijn eitjes ook wel oogsten als je wilt! :wink:

hoezo 1 voor 1?

Ik klik gewoon op 120 en dan ben je in 1 keer klaar!! :mrgreen:

@Maris wrote:

@tantetoe wrote:

hoezo 1 voor 1?

Ik klik gewoon op 120 en dan ben je in 1 keer klaar!! :mrgreen:

Jij bent verwend :roll:

Enneh ik geef ze maisā€¦gaat 2x zo snel :wink:

Ik heb trouwens beetje dom gezaaidā€¦ dingen die om half 12 klaar zijnā€¦dan lig ik toch echt al te slapenā€¦

@oessie wrote:

haha tantetoe eieren oogstenā€¦ :mrgreen:

Kan me herinneren dat iemand anders dat van de week ook zei :think: oessie jij weet vast wie ik bedoel :lol:

Oh dat zou ik ook zo zeggen hoor, misschien heb ik het wel eens gezegd :think:

Nee hoor het was oessie :mrgreen:

oogstenā€¦ rapen ach jaā€¦ zijn de hormonen nog he :mrgreen:

he over denk 25 min zijn er 2 velden komkommers klaarā€¦ wil iemand ze oogsten en weer 2 velden vol zetten met komkommers? Is voor het gilde nlā€¦

Ik krijg zo kraamvisite

:oops: :oops: weer even een vraag. wat doen jullie als klanten minder willen betalen dan de prijs je de zelf n de zaadhandel moet betalen?? kan je over de prijs onderhandelen, stuur je ze gewoon weg of is het toch zinvol om de prijs aan te nemen die ze ervoor willen geven?

en ik zit dan pas in level 3, maar vind het nu al verslavend :oops:

MP is nieuwā€¦staan nu plaatjes bij :smiley:

@knipoogje1983 wrote:

:oops: :oops: weer even een vraag. wat doen jullie als klanten minder willen betalen dan de prijs je de zelf n de zaadhandel moet betalen?? kan je over de prijs onderhandelen, stuur je ze gewoon weg of is het toch zinvol om de prijs aan te nemen die ze ervoor willen geven?

en ik zit dan pas in level 3, maar vind het nu al verslavend :oops:

Je kan niet onderhandelen met je klant. Het is Ja of Nee.

Nu in het begin van dit spel verkoop ik alles aan mijn klanten., je krijgt er ook punten voor en daardoor kom je sneller in een nieuw level!

@tantetoe wrote:

oogstenā€¦ rapen ach jaā€¦ zijn de hormonen nog he :mrgreen:

he over denk 25 min zijn er 2 velden komkommers klaarā€¦ wil iemand ze oogsten en weer 2 velden vol zetten met komkommers? Is voor het gilde nlā€¦

Ik krijg zo kraamvisite

wel wat later dan 25 minā€¦ maar je akkers zitten weer vol met komkommers!!! en zal zo je eieren ook ff rapenā€¦