Inge wat doet Roan het goed zeg , en jij ook natuurlijk.
Had ik al gezegt dat ik zān naam zo mooi vindt :inlove:
Eergister was het onze halfjaarmijlpaal, en geen enkel kloofje of wat dan ook.
Ook bij Yari niet, na de eerste is het net als fietsen, bv geven verleer je niet.
Enkel moet je kindje het wel leren natuurlijk.
Nee van zijn naam had je nog niet gezegd. Wel heel lief!!
En iddā¦je lichaam weet precies wat het moet doen bij nummer twee. Ik was wel bijna gestopt, omdat meneer nadat hij dus was opgenomen vanwege stille ondervoeding (en gewoon 3 verschillende verloskundige in de maling had genomen met zijn 8 poep en plas luiers per dag) weer neit leek te groeien. Nu echter is het de ene dag 20 gram, de volgende 50-100ā¦ dus ik geniet er dubbel van!!!
:oops: nog even een vraagje als het mag: als je de pc uitzet, groeit alles dan wel gewoon verder??? mijn kippen moeten nog 1,5 uur voor ik alle eieren heb, maar vind het zonde als ik hem uit zet en ze dan stoppen met leggen
:oops: :oops: weer even een vraag. wat doen jullie als klanten minder willen betalen dan de prijs je de zelf n de zaadhandel moet betalen?? kan je over de prijs onderhandelen, stuur je ze gewoon weg of is het toch zinvol om de prijs aan te nemen die ze ervoor willen geven?
en ik zit dan pas in level 3, maar vind het nu al verslavend :oops:
:oops: :oops: weer even een vraag. wat doen jullie als klanten minder willen betalen dan de prijs je de zelf n de zaadhandel moet betalen?? kan je over de prijs onderhandelen, stuur je ze gewoon weg of is het toch zinvol om de prijs aan te nemen die ze ervoor willen geven?
en ik zit dan pas in level 3, maar vind het nu al verslavend :oops:
Je kan niet onderhandelen met je klant. Het is Ja of Nee.
Nu in het begin van dit spel verkoop ik alles aan mijn klanten., je krijgt er ook punten voor en daardoor kom je sneller in een nieuw level!