MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

Oke, blond :wall:

Ik heb net de eerste 200 komkommers gedoneerd. Ik heb net spinazie gekocht, maar dat gaat er vanavond in. Ik heb er nu 75, maar als iemand me nog goedkoop aan 45 kan helpen, dat heb ik voor vanavond een veld vol om te planten.

zie maar oes komt wel goed!!

ben vannacht toch wel wakker een deel van de nacht :?

hoeveel moeten we hebben van alles?

@Elka wrote:

Oke, blond :wall:

Ik heb net de eerste 200 komkommers gedoneerd. Ik heb net spinazie gekocht, maar dat gaat er vanavond in. Ik heb er nu 75, maar als iemand me nog goedkoop aan 45 kan helpen, dat heb ik voor vanavond een veld vol om te planten.

kan je vanmiddag wel wat sturen

1051/22342spinazie

3748/99297komkommer

dit is de stand sophie

wow wat een hoop zeg hihi

veel komkommers :shock:

ga vannacht wel even komkommers kweken hahaha

ja tis inderdaad behoorlijk veel…

kan bij jou over 9 minuten 2 velden komkommers oogsten, daarna doe ik er nog twee velden in, dan ben ik er wer en zijn ze klaar, dan doe ik daarna nog wat andere kortgroeiers oke? of moet ik er dan langgroeieres indoen?

ja ik had mais nodig voor de quest vanavond geloof ik :think:

zie maar of je er tijd voor hebt

anders kan je er wel tomaten in doen ofzo

oke ik zal wel even kijken… ga zo weg ben er kwart over 2 weer

tot laterssss :-*

je kippen zijn weer aan de leg, en je koeien zijn gemolken :thumbup:

Ik wil ook koeien maar daar heb ik in de verste verte nog geen geld voor hoor!

@oessie wrote:

je kippen zijn weer aan de leg, en je koeien zijn gemolken :thumbup:

dank je wel oes :-*

wanneer krijg je die koeien dan??

ik ben nu boertje, maar heb nog niks gezien van een koe??

je krijgt bij level 11 koeien…

Naja die krijg je niet, maar die optie heb je dan om koeien aan te schaffen. Ik een bouwplaats vrij gemaakt en moet nu sparen om er een koeienstal te plaatsen.

kimmetje je kan op pagina 1 bij de spoiler zien wanneer je wat kan aanschaffen en hoeveel het kost :wink:

sophie heb 2 velden komkommers geoogst voorje , ene veld staan nu vol met mais andere met komkommers weer

super oes dank je wel hihi

baal er nog steeds van dat ik niet op werk kan :wall:

geeft niets hoor, ik doe het met alle plezier…

melis mag dinsdag naar zwemles :dance: ,moet alleen nog even een zwempak zien te vinden…

ik ben druk bezig met de komkommers, vanaaf gaan er dan 2 velden spinazie in! moet ik ff wat spinazie bijkopen, want heb nog niet genoeg gekocht om ermee te starten :mrgreen: