MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

@tantetoe wrote:

@romata wrote:
@tantetoe wrote:
Oh dames super!!!

Hier niet altijd heel vroeg achter pc… tenslotte nog gebroken nachten met beebje hahaha

Ik gaat gelijk ff spieken!!!

Tantetoe geef jij kleine Roan BV ?

En wanneer kom jij je kereltje weer eens showen :inlove: ?

Jeps ik geef BV… en meneer wil NU hihi

Ik zal vandaag ff mannetje showen!

Om deel te nemen aan de quest, moet ik dan nog wat doen? Of kan ik automatisch mee doen nu ik gilde lid ben?

Ik plant pas weer lang in mijn tuin als ik weet wat de quest is nl

Gaat alles goed met de BV ? En hoevaak komt Roan nog ?

Jaaa leuk ik ben benieuwd naar de fotos :inlove:

Ennuh voed ze :smiley:

is goed oes doe maar wat

ben ws hele nacht wakker

hub slaapt ergens anders…

gaat het huis van broertje van vriendin leeg halen

heb vannacht nog je eieren gedaan om vier uur hihihihi :oops:

sophie, heb je tuinen vol gezet met klaver en mais… is allemaal over 3 kwartier, dan kan ik voordat ik melis ophaal nog even wat anders erin doen :thumbup:

haha romata goede actie van je :thumbup:

@oessie wrote:

sophie, heb je tuinen vol gezet met klaver en mais… is allemaal over 3 kwartier, dan kan ik voordat ik melis ophaal nog even wat anders erin doen :thumbup:

super meis dank je wel he hihihi

kan er nog steeds niet op hiero

en nog wel op de duitse moet nog 800.000 punten en dan kan ik mijn tweede boerderie kopen :dance: :dance:

ja thanx voor mijn eitjes… hahah erg zeg deze verslaving erbij… stond net al met een moeder bij school (lokkie zal zich ook wel aanmelden bij level 10) over dit spel te praten, andere moeders hadden echt zoiets van :oops:

ja ik moet weer naar huis want ik moet de eieren rapen hahhahhaa

@romata wrote:

maar waarom zou je de vorige Quest nog een x willen starten, of krijg je niet telkens nieuwe ? Maar neem aan dat ze ook steeds moeilijker worden als je meer leden hebt ?

Zou erg jammer zijn als je 50 leden hebt en er maar 25 actief doneren.

Of zie ik het nu helemaal verkeerd ? :think:

Ennuh dames we moeten toch zeker wel op nummer 1 kunnen komen, we hebben tenslote zat leden :dance:

Omdat je voor alle quests die je doet punten krijg, en daar gaat het om natuurlijk. Dus als je de 1ste opnieuw doet en voltooid, krijg je punten.

De questhoeveelheid is afhankelijk van het aantal leden. Dus hoemeer leden, hoemeer je moet doneren. VAndaar is het zo belangrijk dat iedereen mee doet met de quests.

Jaaaaa, ik heb me aan kunnen melden! :dance:

Start de quest maar!!!

Bij het duitse spel hebben de hoogstscorende gildes maar iest van 13 leden en een ledenstop ingevoerd en wordt er bij de gildes waar ze nog wel leden aannemen een actieve donatie ge eist.

Het risico van iedereen accepteren is dat er altijd mensen zijn die weinig doneren, kijk maar naar het wereldwonder van mollehill.

Maar goed, ik ben er klaar voor!!!

Elka heeft zich aangemeld!

Quest gestart, ik hoop dat jullie die spinazie nog neit verkocht hebben :mrgreen:

heb net wel 1 en ander verkocht, klant bood er best veel voor… maar vanavond gaan er gewoon weer 2 tuinen vol in :thumbup:

heb er in ieder geval 200 gedoneerd :thumbup:

leuk ga als mijn tuinen vrij zijn vanmiddag heleboel komkommers erin gooien een paar x… En vannacht spinazie :slight_smile:

en jee wat veel komkommers zeg :shock:

ja het is wel een pittige guest zeg :shock:

Moet je nu per keer die 610 komkommers doneren? Waar komt dat getal van? Ik kan er nu iets van 200 doneren, dat kan toch ook?

die 610 zijn wat er al gedoneerd is

sophie je kippen zijn weer aan de leg :thumbup:

leuk dat je kunt zien wie wat heeft gedoneerd en de hoeveelheid…

sophie ik heb trouwens nu even 2 velden komkommers voor je erin gedaan, komt mij niets beter uit qua tijd…

en die langgroeiers moet ik die gewoon einde van de middag er indoen of zo, dat kunnen ze dus midden in de nacht klaar zijn, of zal ik beetje uitkienen dat ik niet erin doe wat snachts klaar is :think: