MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

Ik heb haar al geaccepteerd marjolein!

Hoeveel punten krijg je voor graan? Voor een wortel krijg je maar 1 punt, heb ik ontdekt. Over een kwartier is er een lading graan klaar en ik hoop dat i daar genoeg punten voor krijg, anders is er over anderhalf uur weer een parij eieren rijp en dat is zeker genoeg, maar dat duurt misschien te lang.

ik zag het :thumbup:

We hebben tot nu toe de meeste leden :slight_smile:

@Elka wrote:

Hoeveel punten krijg je voor graan? Voor een wortel krijg je maar 1 punt, heb ik ontdekt. Over een kwartier is er een lading graan klaar en ik hoop dat i daar genoeg punten voor krijg, anders is er over anderhalf uur weer een parij eieren rijp en dat is zeker genoeg, maar dat duurt misschien te lang.

Op pagina 1 staat een lijstje in de spoiler

Ik had janette een bptje gestuurd :oops:

Ik dacht eerst dat het mijn tante was en zei dat ze moest doneren whahaha :oops: :oops:

Maar bleek dat helemaal niet zo te zijn, maja het heeft in ieder geval geholpen en ze heeft gedoneerd…

Maar wanneer komt de volgende opdracht ?

Ben ook een level gestegen kan nu ook een koeienstal openen, maar moet eerst even sparen voordat ik die kan openen…

haha romata wat een bak zeg… het heeft inderdaad geholpen

romata :shock: :mrgreen: :mrgreen:

Lollig!!

elka, we wachten echt gewoon, het hangt niet op een uurtje meer of minder hoor! Wel zo gezellig!

@romata wrote:

Ik had janette een bptje gestuurd :oops:

Ik dacht eerst dat het mijn tante was en zei dat ze moest doneren whahaha :oops: :oops:

Maar bleek dat helemaal niet zo te zijn, maja het heeft in ieder geval geholpen en ze heeft gedoneerd…

Maar wanneer komt de volgende opdracht ?

Ben ook een level gestegen kan nu ook een koeienstal openen, maar moet eerst even sparen voordat ik die kan openen…

whahahaha wat een geweldige actie van je!

volgens mij moet je die opdracht starten, want als je op dat groene bolletje klikt staat er: Deze Quest is al 0 x gestart :think:

Haha ja echt erg he :oops:

De volgende x doe ik maar weer alsof ik denk dat het me fam is als iemand niet wil doneren :lol: :lol:

ja, dat weet ik, maar als ik hem nu start, dan kan elka nog niet mee doen.

En als ik een half uurtje wacht totdat ze zich heeft aangemeld wel.

Je kan niet mee doen aan een quest die al gestart is op het moment dat je je aanmeld. Wel daarna.

zo heb net een veld spinazie geoogst die ik voor de guest had geplant hahaa… naja wie weet krijgen we wel weer spinazie nu…

Grrrrr, dus niet genoeg punten voor mijn mais. Nu wachten op mijn eieren en dat duurt nog een uur en een kwartier.

Als jullie willen wachten, graag, maar anders doe ik gewoon met de volgende mee, hoor!

ps ik zit nu dus echt op eieren :lol:

is er ook een opdracht waar je eieren en melk ofzo moet inleveren ?

Dat zal best wel, ik kan niet de quest zien van te voren. Dus het is elke keer weer een verassing wat je krijgt.

Ook kan ik vorige quests nog een keer starten, maar ook die kunnen elke keer veranderen.

It’s a Surprise!

Oh dames super!!!

Hier niet altijd heel vroeg achter pc… tenslotte nog gebroken nachten met beebje hahaha

Ik gaat gelijk ff spieken!!!

maar waarom zou je de vorige Quest nog een x willen starten, of krijg je niet telkens nieuwe ? Maar neem aan dat ze ook steeds moeilijker worden als je meer leden hebt ?

Zou erg jammer zijn als je 50 leden hebt en er maar 25 actief doneren.

Of zie ik het nu helemaal verkeerd ? :think:

Ennuh dames we moeten toch zeker wel op nummer 1 kunnen komen, we hebben tenslote zat leden :dance:

@tantetoe wrote:

Oh dames super!!!

Hier niet altijd heel vroeg achter pc… tenslotte nog gebroken nachten met beebje hahaha

Tantetoe geef jij kleine Roan BV ?

En wanneer kom jij je kereltje weer eens showen :inlove: ?

ja we hebben de meeste leden, dus we moeten zeker bovenaan kunne komen… ben benieuwd wat we krijgen voor guest,… heb niet heel veel voorraad van alles meer… maar doe mijn best… heb in ieder geval nog wel wat spinazie :shifty:

@romata wrote:

@tantetoe wrote:
Oh dames super!!!

Tantetoe geef jij kleine Roan BV ?

En wanneer kom jij je kereltje weer eens showen :inlove: ?

Jeps ik geef BV… en meneer wil NU hihi

Ik zal vandaag ff mannetje showen!

Om deel te nemen aan de quest, moet ik dan nog wat doen? Of kan ik automatisch mee doen nu ik gilde lid ben?

Ik plant pas weer lang in mijn tuin als ik weet wat de quest is nl