My Free Farm, kwebbelende kippen!

Die velden zijn lekker duur! :shock:

ja dan valt deze nog mee, die onderste 3 zijn helemaal niet te betalen haha

ahah ik ben nog laaaaaang niet bij mijn tweede boerderij!

hey inge, haha was net even je tuin op server 2 aan het doen…

ik had ook geen geduld meer en heb de laatste asperges gekocht, heb 2velden van mijn nieuwe boerderij in gebruik. 1 voor kaas, en 1 voor mayo… maar nu ben ik echt helemaal blut, heb echt geen ene rode rotcent hahaha

thanx Oess!!

Zal hier nog wel ff duren, meot eerst die spinazie doen… en dan de laatste en dan allllllleemaaall centjes sparen

mocht je nog een keer spinazie goedkoop willen hebben dan hoor ik het he :wink:

dat is goed oes!

welke quest nummr zijn jullie dan

ik heb 23 voltooid vanmiddag

op server 2 heeft ook iemand het gilde verlaten,… alles goed en wel hoor, maar waarom tijdens een net nieuwe guest… :think:

Ja, dat vroeg ik me dus ook al af. Doe het dan als je je deel al gedoneerd hebt.

Van de vorige quest wisten we ook dat ie bijna klaar was en dan had eruit stappen beter geweest. Nu moeten we het met zn achten gaan opvangen :frowning:

Maar goed, we hebben genoeg tijd dus komt wel goed :slight_smile:

ja dat vind ik ook, als je er dan uit wil, dan had ze beter tijdens de andere guest aan het einde eruit kunnen gaan… of even een PB moeten sturen dat zij na de guest eruit zou willen

want we moeten best veel radijzen vind ik, en nu moeten we haar deel ook nog opvangen…

:eh: Ik heb een gezellige gilde-discussie gemist zie ik? :wink:

Ik ben nog steeds lekker spinazie aan het sparen: ben al bijna op de helft :lol:

ja heel erg gezellie zeg… was leuk terug komen van 2 dagen weg :roll: … maar helaas. allemaal dames in 1 kippenkok kon natuurlijk ook niet goed gaan :wink: :mrgreen:

@oessie wrote:

ja heel erg gezellie zeg… was leuk terug komen van 2 dagen weg :roll: … maar helaas. allemaal dames in 1 kippenkok kon natuurlijk ook niet goed gaan :wink: :mrgreen:

Als de rust niet snel terug keert, moeten we misschien de snaveltjes gaan afvijlen: schijnt te helpen :shifty:

:lol:

ik was het kwijt en zag al een tijdje geen berichtje meer maar was al weer een nieuw deeltje

ik had even een vraagje wie heeft mayo ??

ik wil wel ruilen tegen goedkope eieren of zo ?? is dat een idee

ik zoek minimaal 100 mayo maar hoeft niet van 1 persoon en hoeft niet in 1 keer

(ik kan het nog niet zelf verbouwen)

Inge, ik heb een mayofabriek :slight_smile:

Wat wil je voor de mayo geven?

Hoef op zich niet te ruilen tegen goedkope eitjes hoor, heb net 15 kippen :smiley:

Twijfel alleen altijd een beetje aan wat marktconform is. Op de markt gaan ze voor 52 dus dacht aan iets van 42, of is dat te hoog? Laat maar even weten.

had vanmorgen mijn eerste zelfgemaakte mayo :dance:

En: smaakt’ie goed?

:mrgreen:

heerlijk :angel: