my big fat gipsy wedding

ik heb de hele uitzending zo :shock: :shock: :shock: :shock:



zitten kijken…



maar wel interessant om te kijken

@Mam van 2 wrote:

pfffffffffff net terug van mijn werk, denk ik lekker te kijken op uitzending gemist, moet ik 99 ct betalen ! dag !!




op you-tube kun je veel terug kijken :wink:

Ik heb het bij toeval gezien, had op de achtergrond Holland’s got talent opstaan, en dit kwam daarna.



Ik vond het wel leuk om te zien, die jurken, kleding, make-up.

Totaal anders dan ik gewend ben.



Die trouwjurk, ik vond hem echt prachtig van lelijkheid! :thumbup: :mrgreen:



Die communie jurk was minder, dat meisje schopte eerst de stof weg en deed dan een stapje. :lol: :lol:

Ik heb het ook gekeken. Vond het tegenover de voorstukjes erg meevallen. Dat groping stelde in de aflevering zelf ook minder voor. Ze gaf ook duidelijk aan dat hij het heel vriendelijk deed.



Het is inderdaad maar net wat je gewend bent. Wij gingen een keer naar de film of wat dan ook, maar bij hun gaat het elkaar ontmoeten zo. Zolang alle partijen het prima vinden en het ook echt zachtaardig gaat, kan ik daar verder niet over oordelen.



Die roze jurk inderdaad :shock: Ze houden wel erg van brede jurken, niet eens alleen groot. Hoe de bruid moest gaan zitten op die stoel :smiley:

Dat kleine meisje was inderdaad zielig, ze kon niet lopen met de jurk en volgens mij werd ze ook uitgelachen door haar klasgenootjes.



Het blonde meisje vond het grijpen van die jongen volgens mij ook niet zo leuk.



De jurk van de bruid is ook niet mijn smaak.



Maar het is wel leuk om te kijken en zo een kijkje in een ander soort "cultuur / leven " te krijgen. Normaal blijft het bij deze mensen altijd “achter de schermen”.

Viel er vandaag toevallig weer in en gekeken - die jurken blijven me verbazen alsmede ook die jurkjes van die kleintjes als ze gaan dansen.



Vind het wel sneu dat ze dan nergens kunnen wonen en gedwongen worden in huizen te wonen.



Ik vind die vrouw die die jurken maakt wel grappig - ze heeft er wel een goed lopend bedrijf aan om jurken voor die mensen te maken.

ik vond het ook triest dat ze gewoon eigenlijk verbannen werden, zonder er een duidelijke reden voor was.

Laat ze toch gewoon ergens wonen zeg!



En dan die brandblusser mee, voor die trouwjurk :lol:

whahahahah ik zag gister de voorstukjes, heb gekeken en me kostelijk vermaakt en heerlijk gelachen :shifty:

Vooral het moment dat bruid en bruidegom samen op de foto gingen en hij een meter opzij moest leunen EN hun eerste dans en ze elkaar bijna niet aan konden raken :lol: .



Geloof niet dat ik volgende week weer ga kijken overigens :wink: .

Ik heb ook zitten kijken en echt ik heb mijn ogen uitgekeken…

Leuk om op deze manier een andere cultuur te zien. Die trouwjurk met die lichtjes, geweldig!! (niet dat ik het heel mooi vind maar daar past het gewoon). Hoe dat meisje in de koets moest, haar vader kon er bijna niet meer bij :smiley:

Heb me wel verbaasd over de kleine meisjes die hun communie gingen doen. Een meisje ging naar zo’n bruinings-studio om gesprayd te worden met bruiningsspul, echt te erg vond ik dat en dan hoe ze reageerde toen het er een beetje af was toen ze zich om ging kleden…

Ik keek ook mijn ogen uit hoe die kleine meisjes al dansen met die heupjes enzo…

Snap inderdaad ook niet waarom ze weg moesten van hun woonplek. Laat ze lekker bij elkaar wonen, het ging volgens mij hartstikke goed.

Blijf er niet voor thuis maar ik zou zo volgende week weer kijken.

Ze hadden een stuk land aangeschaft maar zijn daar op gaan bouwen en daar zijn dan geen vergunningen voor of dat is de bestemming van dat stuk grond niet. Hier kun je ook niet zomaar op landbouwgrond gaan wonen bijvoorbeeld.

heb het gister voor het eerst gekeken, niet mijn smaak maar heb wel gelachen, een glaze koets toen ze erin zat zag je geen glas meer maar alleen Jurk.



vond die jurkjes waar die meisje in dansen best wel ordinair, en die make up pfffff



ga denk ik volgende week wel weer kijken

Ik heb het gister ook gezien, wel gelachen hoor :thumbup:



Die jurken :inlove: t, is apart dat zeker.



Wat betreft weg gejaagd worden van hun plek om te wonen.

die mensen betalen dan ook geen belasting.

t, is uit principe dat ze niet in "stenen huizen "willen /kunnen wonen .



T, is echt een heel eigen cultuur .

vond het ook wel apart dat ze zichzelf tegenspraken… ene kant komt de cultuur in gevaar omdat ze niet meer echt Travellers zijn en dus niet meer rondreizen… en andere kant willen ze zich toch ergens vestigen… bijna ‘gewone mensen’ dus.

Ik heb toch wel enigszins geschokt zitten kijken naar die jonge meisjes, in die veel te korte en strakke jurkjes, en dat dansen! Het waren kinderen van tussen de zes en de tien… ongelofelijk! Maar goed, dat zal alles met cultuur te maken hebben…

ik had me vergist in de dag dus helaas gemist wou hem net terug kijken met ik 0,99 betalen?? ik wacht wel tot volgende week…

Het is best wel een besloten eenzaam wereldje lijkt het, of zie ik dat verkeerd…?

Denk er nu pas aan, ben het aan het missen :frowning:

Loek kijkt Cesar en de hondjes.

Die taart op de laatste bruiloft !

Alleen al 60 kilo aan fondant.

Een kasteel met allemaal losse barbietaarten erom heen.

och zo sneu… dat zusje van die ene meid die trouwde… vol verdriet… nu ging haar zus uit ‘huis’ en is zij degene die voor de kinderen en het schoonmaken moet zorgen.



Echt dat zijn toch geen dingen waar je je als 14 jarige druk om zou moeten maken?

Vond ik ook…



Hoe ze ook aangaf voor de eerste keer te poetsen en daarom een fout gemaakt te hebben (met die oranje duim).



Vond dat toch ook wel heel sneu, een 13 jarig meisje van school halen omdat haar 18 jarige zus gaat trouwen, zodat zij het huishouden op zich kan nemen.



Al die vrouwen werden toch huisvrouw, wat doet die moeder dan?





Vond dat 18 jarige meisje trouwens echt heel natuurlijk mooi, met die sproetjes.

En toen had ze haar trouwjurk aan, eeuwig zonde zeg…

Helemaal vol geplamuurd en borsten die uitpuilden.





En dat ze aangaf ook na de basisschool de zorg op haar broertjes/zusjes op zich te nemen en dat ze daardoor eigenlijk niet goed kon lezen.

Maar voor hun maatstaven was het voldoende…