my big fat gipsy wedding

Vanaf morgen op rtl 4



Wie gaat er kijken?

Het lijkt mij weer hilarisch, vet over de top en zooooooh fout, en daar hou ik zo van :angel: 8)

Jaaaaa ik hou ervan…



doet me denken aan feesten in onze familie… :shifty:

Ik ga kijken hoor! De voorstukjes beloven wat! :thumbup:

haha lijkt mij hilarisch!

Sommige dingen lijken me best hilarisch, maar dat stuk dat die vent zegt: soms moet je ze slaan om een kus te krijgen en het moment waarop een meid weg getilt word, tegen de muur aan gezet en haar hoofd vast gepakt word om haar te zoenen :sick: :twisted: Daar kan ik zo niet tegen!

@Pumba wrote:

Sommige dingen lijken me best hilarisch, maar dat stuk dat die vent zegt: soms moet je ze slaan om een kus te krijgen en het moment waarop een meid weg getilt word, tegen de muur aan gezet en haar hoofd vast gepakt word om haar te zoenen :sick: :twisted: Daar kan ik zo niet tegen!


Ja dat vond ik ook nogal jeetje :shock:

@Cin. wrote:

@Pumba wrote:
Sommige dingen lijken me best hilarisch, maar dat stuk dat die vent zegt: soms moet je ze slaan om een kus te krijgen en het moment waarop een meid weg getilt word, tegen de muur aan gezet en haar hoofd vast gepakt word om haar te zoenen :sick: :twisted: Daar kan ik zo niet tegen!


Ja dat vond ik ook nogal jeetje :shock:




Ja maar trouwen met je 17de is ook nogal wat :wink:

Je kan met de beste wil van de wereld geen vergelijking trekken tussen de gewoontes van “travellers” en de rest van de wereld. Alhoewel een heleboel travellers het niet eens waren met de manier waarop zij getoond werden, in grote lijnen is dit hun leven.

Meisjes die dromen van een mooie trailer op hun 17de. Met de verwachtingen dat ze huisvrouw voor het leven zullen zijn.

Onenigheden worden binnen hun community uitgevochten. Iedereen staat voor iedereen paraat.



Het is misschien niet wat jij voor je kinderen wilt, maar zo denken zij over jouw leven.



Dus het “nemen” van een kus is hun manier van courting (hoe noem je dat…verkering…?). Het wordt door geen van beide partijen gezien als aanranding of verkrachting. Dit is hoe zij aangeven wat ze willen.

@Nefarious wrote:

Je kan met de beste wil van de wereld geen vergelijking trekken tussen de gewoontes van “travellers” en de rest van de wereld. Alhoewel een heleboel travellers het niet eens waren met de manier waarop zij getoond werden, in grote lijnen is dit hun leven.

Meisjes die dromen van een mooie trailer op hun 17de. Met de verwachtingen dat ze huisvrouw voor het leven zullen zijn.

Onenigheden worden binnen hun community uitgevochten. Iedereen staat voor iedereen paraat.



Het is misschien niet wat jij voor je kinderen wilt, maar zo denken zij over jouw leven.



Dus het “nemen” van een kus is hun manier van courting (hoe noem je dat…verkering…?). Het wordt door geen van beide partijen gezien als aanranding of verkrachting. Dit is hoe zij aangeven wat ze willen.




dit had ik inderdaad precies zoals jij het nu uitlegt gelezen in de krant.



Ook dat de laatste aflevering daar met 10miljoen is bekeken :shock:

Ja klopt Nef, daar heb je gelijk in!

tja en hoe onbelangrijk eigenlijk,

de meeste hebben geen vast inkomen,

handelen veel, hoe komen ze in godsnaam aan die dure mooie jurken en peperdure feesten :mrgreen:




ondanks alles vind ik het een leuk programma,

heb al wat stukjes op you-tube gezien :angel:

Ik ga de recorder instellen, want geoof dat ik tegen die tijd al lig te slapen :oops:

Ik kan het niet eens zien, ik ben weg,



En aangezien het een buitenlandse seri is waarschijnlijk ook niet op uitzending gemist te bekijken.



Dus vertel straks maar in detail wat er is gebeurd :angel:

zag net een stukje :shock:

Had zoiets ook wel eens gezien maar dan over roma’s - speciale uithuwelijkmarkten en ook heel jong.



Maar ik kende wel de term travellers maar dan meer alternatieve mensen die in bussen en wagens wonen. Engelse hedendaagse hippies zeg maar.

ja haha vind het best shocking :o

Dat kind met die communie - kon niet eens lopen met die jurk omdat die twee keer zo zwaar was als zijzelf. En dan die Limo - ik vond het kerkelijke eraan ver te zoeken.



En wat een seksisme zeg - ongelovelijk.



Ik had wel te doen met dat blonde meisje, volgens mij werd ze niet echt blij van al dat gegrijp.

pfffffffffff net terug van mijn werk, denk ik lekker te kijken op uitzending gemist, moet ik 99 ct betalen ! dag !!

Ik vond dat meisje dus ook zielig, dat kleintje.

Lachte dat andere meisje (klasgenootje) haar nu gewoon uit? Kreeg dat niet helemaal mee.



Jeetje zeg dat “grijpen”…Hier zouden die jongens aangeklaagd worden!!!

Mijn impressie was ook dat zij het niet prettig vond (begrijpelijk).

Ze gaf het ook wel aan, laterna.



Jeetje wat een wereld van verschil! Een wereld waar ik niet zo blij van word hoor.

Ik heb met plezier zitten kijken.



Het is gewoon een heel andere cultuur. En het is maar net wat je in je jeugd meekrijgt.

die jurken :shock:

ik moet zeggen dat , hoewel dat “grijpen” voor ons misschien heel naar is, ik de indruk juist kreeg dat er zulke duidelijke regels over die dingen bestaan dat zo n meisje geen gevaar loopt

ze vind het niet prettig dat juist deze jongen haar greep omdat dit niet haar keuze was…maar ze stemmen wel in met de hele cultuur ervan

k heb de dames ook heel duidelijk horen zeggen , I wouldn t want it any other way. ( mannen aan t werk, vrouwen huisvrouw, en dat jongens meer en andere dingen mogen dan meisjes)

de meiden zijn ondanks hun wat “hoerige” kleding veiliger dan veel van onze meiden…ze weten dat ze nee kunnen zeggen, dat grijpen is duidelijk, de jongen probeert dat…t meisje kan de kus weigeren.

ze wordt bovendien beschermt doordat ze zich in groepen bewegen ( voor de duidelijkheid ik kon er ook niet goed naar kijken hoor, ik vind het HELEMAAL niks, maar goed t is hun cultuur en niet de mijne)



nee mijn cultuur zou t zeker niet zijn, maar ik ben er dan ook niet in opgegroeid, aan de andere kant…duideljk is t wel…zo gaat het…zo hoort het…dit kennen ze…



die trouwjurk met dat open stuk van voren, wow…mja mijn smaak is t niet haha… :angel:



dat kleine meisje LEEK uitgelachen te worden ja, maar aan de andere kant, kan t best zijn dat de andere meisjes gefilmd zijn terwijl ze ergens anders om lachten en t toen zo is gemonteerd… met montage kun je ook suggesties wekken



erg elegant ziet t er niet uit die jurken hihi, hoe die bruid op een stoel moest gaan zitten …en die kleine met die veeeeel te zware jurk… :mrgreen: