Muziek voor kinderen

Hoi,



Wat voor muziek luisteren jullie kinderen? We hebben hier cd’s met allerlei kleuterliedjes die nog geen minuut duren en door kindertjes met hoge stemmetjes gezongen worden. Ik zet eigenlijk niet zo vaak kindermuziek op, heb als achtergrond thuis meestal de radio aan, maar toen ik die cd’s laatste opzette vonden N en R het wel leuk. Ik alleen niet zo :roll: :shifty: . In de auto draaien we vaak Elly & Rikkert.



Nu wil ik wat muziek voor hun kopen, in ieder geval de Mama se-dubbel-cd van K3. Wat is nog meer leuk?



Hoor het graag van jullie :thumbup: !



Dank en groetjes.

mini-disco liedjes.



Verder wordt hier geluisterd naar K3, Jip en Janneke en muziek van Blof :wink:

n houdt vooral van verhaaltjes, en dan is ongeveer alles goed. Qua muziek: kinderen voor kinderen doet het momenteel goed, cds’s van theater terra, herman van veen, klein orkest. En Nederlandstalige muziek vindt ie ook gewoon heel leuk (Doe Maar, Jurk, Janse Bagge Bend :mrgreen: ).



Maar hoge piepstemmetje kun je idd voor je eigen gesteldheid beter zo veel mogelijk vermijden :angel:

Roltrap naar de maan, erg in trek. Hier hebben we ook veel muziek in dialect en vindt onze zoon geweldig leuk.

K3, Dirk Scheele, (helaas I’m a gummybear), Michael Jackson, Madonna, etc maar ook gewoon de radio.

Dank jullie wel :thumbup: :-* !

Ik vergeet gewoon Kinderen voor Kinderen… :wall:

@Madre wrote:

Ik vergeet gewoon Kinderen voor Kinderen… :wall:




en ik Dirk :wall: (al is ie hier de laatste tijd niet meer zo in. heeft hier meestal te maken met het kwijtraken van de cd in kwestie :angel: )



Deerntje, die banner staat je echt goed! En heel vertrouwd :angel:

Hier ook roltrap naar de maan (dat nog meer mensen dat kennen zeg :wink: ) en K3 kan ze inmiddels helemaal meezingen, heb 2 vakantiehits cd’s en mamase. Ze weet precies welke cd in welke auto/cd speler hoort te zitten. En verder idd kinderliedjes, maar die doe ik voor mn eigen gemoedsrust ook niet zo vaak, en Nick en Simon :lol:

In de auto standaard elly en rikkert, thuis liedjes van Dick Bruna, Jip en Janneke (maar dat zijn geen liedjes, al is er ook een cd met liedjes van de musical, die schijnt erg leuk te zijn) en gewone kinderliedjes

o en hier cowboy billie boem (maar dat is ook een cd die ik af en toe kwijt wil raken :angel: )

Hier staan nu alleen maar sinterklaas liedjes op :inlove:

kidz Dj… :dance: Die is absoluut favoriet hier en ook nog ergggg leuk voor papa en mama.



Verder Efteling cd’s met verhalen en liedjes, K3, Nick en Simon en Peter mag graag naar de Duitse zanger Peter Fox luisteren.



Maar ik heb kinderen die gelukkig om het hardst roepen dat ze naar Linkin Park, Rammstein en zelfs Michael Jackson willen luisteren.



Vooral Amerika van Rammstein hoor ik soms wat te vaak… 8)

jolijn wil op youtube altijd krezip, black eyed peas en michael jackson horen. O ja, en Shakira 8)

vind ik wel fijn hoor, een beetje van vanalles.



en van papa krijgt ze een dosis frank zappa mee :smiley:

Hier zijn ze vooral fan van Sesamstraat, maar gewone muziek vinden ze ook prima om te swingen :smiley:

Jongetje joep! Google maar, twee superleuke cd’s met in een verhaaltje gegoten liedjes.



Verder idd roltrap naar de man, ageeth de haan, dirk scheele, de kindercd’s van puyumayo records.

@fiep klophout wrote:

Deerntje, die banner staat je echt goed! En heel vertrouwd :angel:




Offtopic, maar :-* . Tja, vertrouwd, dat mag wel met de vierde. Jullie weten bijna niet beter :shifty: :inlove: .

@Deerntje wrote:

@fiep klophout wrote:
Deerntje, die banner staat je echt goed! En heel vertrouwd :angel:




Offtopic, maar :-* . Tja, vertrouwd, dat mag wel met de vierde. Jullie weten bijna niet beter :shifty: :inlove: .




is ie opeens een aantal dagen opgeschoven? Dacht vanmorgen iets van 4 weken en 2 dagen te hebben gezien, maar allicht was dat een andere banner :shifty:

Hier geen echte kindercd’s, J. houdt van alles waar een beetje goed ritme in zit, is op het moment helemaal into Caro Emerald en persoonlijk vind ik dat fijner dan sesamstraat dus ik hou het zo. :thumbup:

Wij luisteren voornamelijk K3. Vindt ze geweldig om op te dansen :mrgreen: En stiekem vind ik het zelf ook erg leuk.

Als nichtje hier is (paar keer per week) moeten de liedjes van het junior songfestival geluisterd worden.