Muziek voor kinderen

K3, sesamstraat (sesasa), zo’n cd met allerlei liedjes van Annie mg, erg leuk met dikkertje dap, spin Sebastiaan en de leeuw is los enzo.



PFF verder nog heel veel meer, waar ik de naam niet van weet.

Staat allemaal op hubs zijn pc (mediacenter) dus ik klik altijd maar wat aan.

hier is de cd van het zandkasteel momenteel helemaal hot.

verder dirk scheele, nick en simon, kinderen voor kinderen, k3 en momenteel werkelijk waar elk liedjes wat gaat over sinterklaas :mrgreen:

Hier gaat ons ventje helemaal los op muziek van… Deftones :shifty: :mrgreen:



Met dank aan papa :smiley:



Maar het cdtje met gewone kinderliedjes vindt ie ook erg leuk.

@marieke_dm wrote:

Hier gaat ons ventje helemaal los op muziek van… Deftones :shifty: :mrgreen:




bestaan die nog???

Geen flauw idee… maar de cd’s bestaan iig nog wel… :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

@Deerntje wrote:
@fiep klophout wrote:
Deerntje, die banner staat je echt goed! En heel vertrouwd :angel:




Offtopic, maar :-* . Tja, vertrouwd, dat mag wel met de vierde. Jullie weten bijna niet beter :shifty: :inlove: .




is ie opeens een aantal dagen opgeschoven? Dacht vanmorgen iets van 4 weken en 2 dagen te hebben gezien, maar allicht was dat een andere banner :shifty:




Ik had de UD per abuis op 14/7 en dat heb ik idd gisteren/vandaag in de regel boven de teller veranderd, maar de teller was volgens mij steeds wel goed, op een kwartiertje na vorige week maandag toen ik aan het prutsen was.



We zijn nu aan het luisteren naar Nick en Simon en Noortje was net leuk aan het dansen. Daarnet Dirk Scheele geluisterd (maar toen was ik boven met de was bezig, dus heb daar niet veel van meegekregen).

Wij hebben Efteling radio op staan (maar dat is meer voor mezelf, want de kleine krijgt er nog weinig van mee, hihi)

Ernst Bobbie en de rest

VOF de Kunst (kinderliedjes)

Dansliedjes

Kinderliedjes (maar dan zonder een beat eronder die je in alle liedjes door hoort)



Meestal staan hier kindercd’s op overdag (ik vind het wel gezellig en ze leren zo snel liedjes). Soms zet ik ook een eigen cd op.

de “vriendjes voor altijd” CD van Sesamstraat, muziek van Hennie Vrienten :thumbup:



Verder veel Annie MG Schmidt liedjes, verder te veel om op te noemen (heb CDtjes voor de zekerheid eens op een stick gezet; 2GB :shock: :mrgreen: )

Jamiroquai :dance: