MP te vol....?

Ligt het aan mij of is er op MP een overkill aan kinderkleding-advertenties?? :eh:

Heb nog geen 3dagen geleden wat advertenties geplaatst van wat leuke jassen en (merk)schoentjes van mn zoon, staan ze nu al ergens op pagina 75!! :think:

En omhoogbellen kost 1,60, nog wel per advertentie! Heb er 11 staan, dus dat wordt een duur grapje. Kan ze wel weer opnieuw plaatsen, maar evengoed vind ik het dan supersnel gaan hoor. En zoveel tijd om alles steeds te plaatsen heb ik ook weer niet. Heb nog veel in kast liggen maar de motivatie om het te plaatsen ontbreekt me zo een beetje. Zelfs met mooie merkkleding, waar ik niet eens veel voor hoef te hebben, is de kans dat je het verkoopt wel klein hoor… :?

Sorry voor mn gemopper hoor, maar het valt me echt even tegen.

Mp is mij even te commercieel geworden.

Misschien maar een winkeltje hier openen :slight_smile:

Of Ebay :think:

@Judith24 wrote:

Ligt het aan mij of is er op MP een overkill aan kinderkleding-advertenties?? :eh:

Heb nog geen 3dagen geleden wat advertenties geplaatst van wat leuke jassen en (merk)schoentjes van mn zoon, staan ze nu al ergens op pagina 75!! :think:

En omhoogbellen kost 1,60, nog wel per advertentie! Heb er 11 staan, dus dat wordt een duur grapje. Kan ze wel weer opnieuw plaatsen, maar evengoed vind ik het dan supersnel gaan hoor. En zoveel tijd om alles steeds te plaatsen heb ik ook weer niet. Heb nog veel in kast liggen maar de motivatie om het te plaatsen ontbreekt me zo een beetje. Zelfs met mooie merkkleding, waar ik niet eens veel voor hoef te hebben, is de kans dat je het verkoopt wel klein hoor… :?

Sorry voor mn gemopper hoor, maar het valt me echt even tegen.

Mp is mij even te commercieel geworden.

Misschien maar een winkeltje hier openen :slight_smile:

Ik ga de 28ste naar de rommelmarkt met al mijn kleertjes. Een vriendin van me doet dit ieder jaar. 24,- voor een stand en ze heeft ongeveer rond de 100,- tot 170,- iedere keer. Dus nu ga ik dat ook maar eens proberen. Er zijn ook rommelmarkten die minder vragen voor een stand maar die worden ook minder bezocht.

heel tuttig misschien, maar ik ben helemaal niet thuis op e-bay :shifty:

misschien toch maar eens een kijkje nemen…

@Judith24 wrote:

Op ebay moet je wel voor iedere advertentie betalen ook als je er maar 2 euro voor krijgt.

wat je natuurlijk ook kan doen is elke keer een paar advertenties plaatsen en dan in je advertenties zetten zie ook mijn andere advertenties :wink:

ja, dat doe ik ook wel, maar tegenwoordig heeft iedereen dat er bijna bij staan, dus of het zal werken… Maar goed, beter wel als niet denk ik dan maar :wink:

Ok, voor ebay betalen, :think: wordt wel weer een lekker kostbaar iets dan… Weet je toevallig ook hoeveel?

(waarom heb ik niet zoiets als ebay of martkplaats ontwikkelt?? :mrgreen: )

@Judith24 wrote:

Ik vond het de eerste keer wel ingewikkeld hoor :shifty:

Maar ik verkoop nu alleen nog maar via Ebay.

Het voordeel is, dat er wanneer er op je item geboden is, de bieder het object dus ook MOET kopen. Je kunt een minimum biedprijs instellen.

Nadeel: Kost een beetje geld. Dat ligt aan de startprijs, en de uiteindelijke verkoopprijs.

Ik heb pas geleden 7 dingen verkocht voor het totaal van 53 euro en ik moet 3,35 betalen.

Ik had oa een tuinpak van E.ager B.eaver, voor de startprijs van 7 euro, dat verkocht werd voor 18 euro :shock: . Toch leuk :mrgreen:

Ik betaal 10 cent plaatsingskosten ( ligt aan je startprijs ) plus een klein percentage van de uiteindelijke verkoopprijs

Dat wijst zichzelf allemaal. Alle kosten worden voor het plaatsen van de ad. bekend gemaakt.

Ik verkoop hier op KOk en verder ga ik 4 x per jaar als ik wat heb naar een kledingbeurs in een plaatselijke verenigingszaal. Die word goed bezocht, je levert je kleding in, krijgt voor elk item een bonnetje, het word door profi dames verkocht en je krijgt 70% van de opbrengst.

Ideaal.

Mp word ik ook niet vrolijk van :roll:

oh dat lijkt heel erg mee te vallen… toch maar eens een kijkje gaan nemen vanavond :slight_smile: (niet nu, want ik zit op kantoor en ben echt heeeeeel erg hard aan het werk :shifty: … het is een beetje rustig momenteel, ook wel eens lekker voor een dagje :wink: )

@Cell wrote:

Ik verkoop hier op KOk en verder ga ik 4 x per jaar als ik wat heb naar een kledingbeurs in een plaatselijke verenigingszaal. Die word goed bezocht, je levert je kleding in, krijgt voor elk item een bonnetje, het word door profi dames verkocht en je krijgt 70% van de opbrengst.

Ideaal.

Wat dat betreft woon ik echt in een uithoek hoor :roll: , die luxe hebben we hier helaas niet. Ook maar eens even verdiepen in een dagje naar mn zus in A'dam voor zoiets. Goede ideeën allemaal :thumbup: thnxxx

@Anita wrote:

Ik betaal 10 cent plaatsingskosten ( ligt aan je startprijs ) plus een klein percentage van de uiteindelijke verkoopprijs

Dat wijst zichzelf allemaal. Alle kosten worden voor het plaatsen van de ad. bekend gemaakt.

dankje!

xxxx

hier hetzelfde probleem

hier jongens kleding staan tot maat 92

En meisjes kleding tot maat 74 en schoentjes en dergelijke

maar marktplaats verkoopt echt niet :wall: :wall:

Ik vind net voordeel van een rommelmarkt ook dat je geen gedoe hebt met biedingen waar je nooit meer wat van hoort je hoeft het niet op te sturen je hoeft niet op je geld te wachten.

De mensen die kijken en wat kopen jah dat is dan gewoon rond en het geld zit meteen in je zak. Lekker makkelijk.

Met ebay lijkt het wel mee te vallen maar als je dus een truitje maar voor een euro verkocht krijgt en dan 0,10 cent plaatsingskosten en dan nog een klein percentage heb je er niet veel meer van over. Stel dat je 10 advertenties plaatst loopt dat wat je eigenlijk kwijt bent toch wel op.

Ik vond het zonde want ook als je het niet verkoopt binnen een bepaalde tijd ben je je plaatsings geld kwijt en jah ook daar komt het voor dat je het niet verkocht krijgt.

Maar ik denk dat er ook niet veel mensen zijn die alle advertenties nalopen hoor. De meeste mensen zullen zoektermen invullen en dan komt jouw advertentie er ook tussen te staan.

Als ik een winterjas zoek bv dan geef ik in "winterjas en de maat en dan komen die advertenties er vanzelf allemaal voor.

Ik denk dat het niet uitmaakt op welke pagina je kleertjes staan. Iemand die naar bepaalde artikelen op zoek is die vind ze toch wel. Ook al staan ze op pagina 100.

Ik zat afgelopen week precies hetzelfde te denken. Er is geen beginnen aan. Als je alleen al ziet hoeveel nieuwe advertenties erop worden gezet in een weekend. Als je er 10 dingen opzet en je bent bij de laatste, staat het eerste al op pagina 10. Alleen merkkleding kun je verkopen.

Ik ga nu ook naar een kinderkledingbeurs om alles te verkopen. Hopelijk levert dat meer op!

Kinderkledingbeurs! Ook daar verkoop je niet alles, maar goed. Ik heb me er maar bij neer gelegd dat ik gewoon niet alles verkoop.

En verder in mijn eigen cicruit, ik heb nogal wat collega’s met kinderen. Daar raak ik ook wel eens wat kwijt. Doorschuiven naar familie of vrienden wordt niet wat, wij zijn of de laatsten met kinderen of het zijn jongens.

En wat over is, gaat naar het goede doel of af en toe naar het kdv.

Ik vul inderdaad ook zoektermen in, en kijk ook bewust bij advertentie’s op pagina 70 of verder… zit soms leuk spul bij hoor. Ik koop best veel via MP voor Hieke en dan denk ik wel eens waarom raak ik het aan de straatstenen niet kwijt?? Ook hier op KoK loopt het echt voor geen meter. Ik geef nog wel eens wat weg aan mensen die het niet breed hebben. Maar heb langzamerhand een hoop staan. Ik vind het ook al veel moeite voor hetgeen ik dan verkoop. Een kinderkledingbeurs, dat is wel een goed idee… :thumbup: