Misschien maar met zn allen een kok-kledingbeurs organiseren??
Meningen over e-bay zijn nog al verdeeld lees ik. heb gister even zitten kijken en is niet zo simpel als marktplaats, en idd, veel wordt verkocht voor maar een euro ofzo.
Heb nog een tip gehad om het op de āregionale mpā te zetten, van alleen hier in de stad. En anders, ja anders moet ik maar geduld hebben, we zullen zien. Iig 1 paar nike-jes verkocht, nu de overige 11 advertenties nog (plus de andere 60 stuks wat er nog in de kast ligt :? )
Je zou toch haast zeggen dat mensen niks meer nieuw hoeven te kopen, zo te lezen hebben we een kleding overschot, alleen al hier op kok :mrgreen:
(maar ja, dan loop je weer langs de winkel en zie je net dat ene o zo leuke shirtje/broekje/rokje enz, en ga je weer voor de bijl :roll: )
@kimmiejj wrote:
hier hetzelfde probleem
hier jongens kleding staan tot maat 92
En meisjes kleding tot maat 74 en schoentjes en dergelijke
maar marktplaats verkoopt echt niet :wall: :wall:
Maak je hier een winkeltje aan.

goh ik ben dus niet de enige die via internet niks kwijtraak.
Heb net viavia mijn cheffin wat kunnen verkopen aan haar zusā¦
maar verder⦠heb 2 dozen meegegeven aan de szus van mijn ma voor goed doel, maar verder⦠Heb diverse spulletjes op mp staan maar idd binnen een dag al over de pag.50 ofzoā¦
Ik koop veel via mp en kijk vaak ook bij kijk mijn andere advertenties⦠scheelt vaak in de verzendkosten en als het je smaak is zit er vaak wel meer bijā¦
Doe het ook met hobbyspul wat zo een stuk goedkoper is dan in de winkelā¦
Misschien als het nu weer allemaal blijft staan ga ik wel op de koninginnemarkt staan ofzoā¦
Liefs
Mij valt het voornamelijk op dat via MP een heleboel merkkleding wordt verkocht/gekocht.
Als je al kijkt naar hoevaak een adv.wordt bekeken:non-merk vaak 0 keer,en kleding van bijv vingino of bengh,jottum enz.wordt voortdurend bekeken en verkocht.
Dat vind ik dan ook direct het nadeel,sommigen willen echt nog enorm veel geld beuren voor 2E HANDS merkkledingā¦
mag ik nog even⦠:oops:
Ik vind het ook altijd zo brutaal,dan plaats ik een bod,krijg ik een mail terug dat ze er bijv.5 euro meer voor wil hebben en dan afsluiten met:
āje mag het bedrag overmaken op rek nr:ā¦ā
:shock: :wall:
Ik ga 1 keer in het half jaar naar een rommelmarkt.
Ik betaal 18.50 geloof ik en heb altijd tussen de 100,150 euro.
Ik vind dit ook leuk om te doen :thumbup:
Schoen hier op kok heb ik ook weinig succes :mrgreen:
Denk dat ik ook maar is voor een rommelmarkt kraampje ga kijken heb nog wel meer troep wat ik kwijt wil :mrgreen: :mrgreen: :oops: :mrgreen: [/spoiler]
@kimmiejj wrote:
Schoen hier op kok heb ik ook weinig succes :mrgreen:
Denk dat ik ook maar is voor een rommelmarkt kraampje ga kijken heb nog wel meer troep wat ik kwijt wil :mrgreen: :mrgreen: :oops: :mrgreen: [/spoiler]
dat heb ik ook ik ben pas weer gaan samen wonen officieel en dus mijn flat leeg geruimd en dus veel spullen dubbel of geen plaats voor kan dat er ook meteen bij.
wie weet kom ik wel met een hoop geld thuis hihi
het is inderdaad heel irritant⦠je advertentie verdwijnt heel snel in de massa
Maar ik moet zeggen, ik heb voornamelijk merkkleding als oilily, jottum, ralph lauren etc. en dat verkoopt wel goed hoor. Het meeste ben ik kwijt.
Ik merk dat de minder gewilde merken of non-merk niet verkopen en daar blijf ik dus ook mee zitten. Dat gaat na 1 of 2 pogingen dan ook in de zak van max
Hier op KOK verkoop ik nooit iets. Ondanks dat het toch allemaal merkjes zijn :think:
[xxxxx
maar je advertentie kan wel op pagina 74 staan⦠ik zoek altijd in de regio, niet meer dan 15 km rijden, en dan sta je wel op 1.