Morgenvroeg begin ik.....

…met Sonja Bakker :mrgreen: :mrgreen:



Ik weeg nu 8 weken na de bevalling nog steeds 84 kilo (was 96 kilo na 40+5)

Dus ik zal er weer aan moeten geloven :roll: :roll:



Ik wil minimaal 10 kilo afvallen, maar liever nog wil ik weer ergens in de 60 kilo zitten. Al is het maar 69 kilo :wink:



Ik hoop ook zo dat mijn (.)(.) ook een beetje meedoen, met Sonja :pray:

Daar en op mijn heupen zitten de grootste vetophopingen…



Zijn er ervaringsdeskundigen? En iemand nog lekkere receptjes?

Knap hoor, wij hebben t hier ook en tijdje gedaan , Bij John ging t sneller dan bij mij… :roll: Ik vind dat zij een van de weinige is met echt lekkere eetbare recepten, vooral die bami en die aardaapeltjes met wittewijn vind ik heeeel erg lekker :drool:

Ik ga gewoon de weekmenu’s volgen, precies wat ze je voorschrijft of is dat niks?

Ik heb geen ervaring met Sonja Bakker maar wil je wel even succes wensen :thumbup: :-* .

Geen SB ervaring persoonlijk maar een vriendin van mij is er echt mega mee afgevallen, heeft zich strikt aan de weekplanning gehouden overigens. Zij is dus weer helemaal op pre kinderen gewicht (iets tussen de 60 en 65 kilo) en ziet er geweldig uit. Heeft in totaal 10 jaar geduurd, steeds ietsje eraf en dan weer erbij etc. maar het is haar toch maar gelukt. Ikke jaloers :mrgreen:

Heel veel succes, hangt die mooie foto al op de ijskast? :mrgreen:



Yvonne

@yvon wrote:



Heel veel succes, hangt die mooie foto al op de ijskast? :mrgreen:



Yvonne




Das een goeie tip :mrgreen: :mrgreen: Maaar 10 jaar :shock: :shock: :shock:

Wowwww… zag er goed uit daar zeg!!! Idd een goeie voor op de ijskast… :thumbup: Hier ook geen ervaring met SB… Maar wel even een :dance: :dance: :dance: en veel succes toegewenst… Zo fijn, als je straks merkt dat het z’n vruchten afwerpt… Je eigen lijf terug en kilo’s kwijt is zooo lekker… :inlove:

Succes meis :thumbup: :thumbup:



:-*

allereerst; heel veel succes!!



hier wel een ervaringsdeskundige :mrgreen: heb in 2006 9 weken boek 1 gedaan, ben toen ongeveer 7 kilo afgevallen. Dan moet ik zeggen dat ik me niet heel strikt eraan heb gehouden, maar toch, 7 kilo in 9 weken vond ik allang best :slight_smile: wilde het eigenlijk nog een keer doen, maar ja toen kwam onze kinderwens, en heb ik het maar laten zitten :mrgreen:



boekje ligt overigens nog wel in de kast, voor volgend jaar ofzo :mrgreen:

SB werkt heel goed als je je echt aan de weekmenu’s houdt :thumbup:

Ik had alleen niet zoveel disipline toen ik ermee bezig was :oops: maar wil binnenkort ook weer wat aan die buik gaan doen…





binnenkort…

Hier vorig jaar 12 kg afgevallen met sb en volgde ook strikt haar menu’s,nu wil ik er nog steeds 5 maar het lukt me niet meer om het goed op te pakken. :?

nou meid veel suc6 met het behalen van je streef gewicht…ikzelf zou er ook wel een paar kilo af willen hebben dus misschien is sonja ook wel wat voor mij.

ga me er maar eens in verdiepen denk ik.

ik ben 6 februari begonnen en ben tot nu toe 6 kio afgevallen! ik volg trouwens wel het menu van de man…

Succes meid, over een aantal weken doe ik met je mee! :thumbup:

Ik heb net mijn 1e halve mueslibol met 30+ kaas op, en een glas verse jus.

Ben nu aan mijn mijn glas water!



Ik denk dat ik gewoon ook overal een flesje water mee naartoe neem!



Ik heb me gewogen vanmorgen en ik weeg geen 84 kilo, maar 81 kilo…dus 3 kilo minder te gaan :dance:

Dus zo geen koekje bij de koffie voor jou :wink: Saai hoor…



Nee hoor meis, ik wens je heel veel succes.



(ga gezellig keertje mee sporten, dat werpt bij mij altijd vruchten af)

Heel veel succes,ik hoop dat je snel je streefgewicht mag bereiken.

ZET HEM OP!!

@dena wrote:



(ga gezellig keertje mee sporten, dat werpt bij mij altijd vruchten af)




Ik heb van die bonnen van Kruitvat, die maak ik eerst op en kijk ik wat ik ervan vind, eventueel ga ik sporten in de buurt. Ik ga je straks effe ondervragen. En ja ik neem dadelijk geeneens koffie, ik heb een bidon water bij :mrgreen:



Of mag je wel koffie hebben (maarja lust ik niet zonder melk en suiker)

alleen het voornemen scheelt je al 3 kilo :thumbup: :lol: :mrgreen:



succes. menu’s zijn erg lekker. ik vond alleen dat je soms maar weinig fruit kreeg, en soms weer heel veel, en zo ook met zuivelproducten.



ben ook wel benieuwd naar een nu foto 8)



je mag 4 bakken koffie per dag.

in elk boek staat iets over wat je mag en niet mag. ik heb ze op de laatste na allemaal, al is het alleen al voor de recepten :thumbup: en ik heb ook de agenda van haar :thumbup:

Succes meid, het gaat je wel lukken hoor, 2 kg per maand lijkt weinig maar vóór de zomer ben jij een heel eind !! En het blijft er dan ook echt af.



Is hardlopen iets voor jou ? Wat ik er zo lekker aan vind is dat ik 's avonds kan gaan lopen als ik zin heb. of de dag ervoor teveel gegeten heb, dan loop het er gewoon weer af. En het is weer langer licht straks. Lekker lopen met een MP3 speler erop, even geen andere mensen, lekker met mijn eigen gedachten.



Succes :thumbup: