Morgenvroeg begin ik.....

…met Sonja Bakker :mrgreen: :mrgreen:



Ik weeg nu 8 weken na de bevalling nog steeds 84 kilo (was 96 kilo na 40+5)

Dus ik zal er weer aan moeten geloven :roll: :roll:



Ik wil minimaal 10 kilo afvallen, maar liever nog wil ik weer ergens in de 60 kilo zitten. Al is het maar 69 kilo :wink:



Ik hoop ook zo dat mijn (.)(.) ook een beetje meedoen, met Sonja :pray:

Daar en op mijn heupen zitten de grootste vetophopingen…



Zijn er ervaringsdeskundigen? En iemand nog lekkere receptjes?

Knap hoor, wij hebben t hier ook en tijdje gedaan , Bij John ging t sneller dan bij mij… :roll: Ik vind dat zij een van de weinige is met echt lekkere eetbare recepten, vooral die bami en die aardaapeltjes met wittewijn vind ik heeeel erg lekker :drool:

Ik ga gewoon de weekmenu’s volgen, precies wat ze je voorschrijft of is dat niks?

Ik heb geen ervaring met Sonja Bakker maar wil je wel even succes wensen :thumbup: :-* .

Geen SB ervaring persoonlijk maar een vriendin van mij is er echt mega mee afgevallen, heeft zich strikt aan de weekplanning gehouden overigens. Zij is dus weer helemaal op pre kinderen gewicht (iets tussen de 60 en 65 kilo) en ziet er geweldig uit. Heeft in totaal 10 jaar geduurd, steeds ietsje eraf en dan weer erbij etc. maar het is haar toch maar gelukt. Ikke jaloers :mrgreen:

Heel veel succes, hangt die mooie foto al op de ijskast? :mrgreen:



Yvonne

@yvon wrote:



Heel veel succes, hangt die mooie foto al op de ijskast? :mrgreen:



Yvonne




Das een goeie tip :mrgreen: :mrgreen: Maaar 10 jaar :shock: :shock: :shock:

Wowwww… zag er goed uit daar zeg!!! Idd een goeie voor op de ijskast… :thumbup: Hier ook geen ervaring met SB… Maar wel even een :dance: :dance: :dance: en veel succes toegewenst… Zo fijn, als je straks merkt dat het z’n vruchten afwerpt… Je eigen lijf terug en kilo’s kwijt is zooo lekker… :inlove:

Succes meis :thumbup: :thumbup:



:-*

allereerst; heel veel succes!!