Morgenvroeg begin ik.....

Anne marie, ik ga 3 maart weer beginnen!! Ik ben de vorige keer 14 kilo afgevallen!!! Heb 1 maart nog een etentej, neem ik er even flink van en dan maandag ga ik ook beginnen!!!



Ik liep er trouwens wel hele einden bij!

Hardlopen zou ik wel willen, maar is geen doen met cupG, anders had ik dat allang gedaan!!!



Wandelen is misschien wel iets, maar Tijn kan zover niet lopen en ook niet flink doorlopen, en s’avonds als Carlo thuis is dan vind ik het ook niet leuk als ik iedere avond ga lopen!

Heel veel succes met het afvallen, ik ben inmiddels 15 kilo kwijt maar niet door SB maar door de maagverkleining :mrgreen:



En sporten ja is wel belangrijk, ik kreeg de tip ga eens wat vaker de trap op en af. En het mooie weer komt eraan ga overdag eens wandelen. Hoeft maar een half uurtje en dat bouw je langzaam uit.

Hier een SB ervaringsdeskundige! Ben nu een kilootje of zeven kwijt in een week of 6. Had meer kunnen zijn maar ja… carnaval… weekendjes met verjaardagen enzo.

Doordeweeks houd ik me er in zoverre aan dat ik drie keer per dag eet en tussendoor oplet met wat ik pak. Niet strikt volgens het boek want ik vond de recepten erg saai!

Het feit dat ik na 1900 uur geen snaai aanval meer heb (of nou… niet meer aan toe geef) scheelt al veel!

Verder inderdaad natuurlijk water drinken en mager koken dan gaat het allemaal vanzelf hoor!



Ik wil trouwens wel wat van je (.)(.) hebben want die zijn bij mij totaal ingestort na twee zwangerschappen!



Suc6!

gr

muts

PS: en als je ver wil gaan wandelen dan ben je natuurlijk altijd welkom voor een bakkie koffie (zonder melk en suiker) in Best!

Anne-Marie, mooi voornemen hoor. Ik wens je heel veel succes met afvallen en ik duim heel hard voor je mee dat je je oude figuur weer helemaal terug zal krijgen.



Toi toi toi meid.



:-* Gismo

Succes! Het komt vast goed. Vorig jaar heb ik 3 x achter elkaar boek 2 gedaan en ben van maat 44 naar 38/40 gegaan. Ik weeg nu minder dan dat ik voor de zwangerschap woog. Ik blijf nu steeds op 63/64 kg. hangen, ik wilde eigenlijk weer 60 zijn. heb nu net weer twee keer een poging gedaan, maar kan nu de motivatie niet vinden op de een of andere manier en ik zou niet weten waarom. Nou ja, er komt vast wel weer een tijd dat het me wel lukt :mrgreen:

@muts99 wrote:





PS: en als je ver wil gaan wandelen dan ben je natuurlijk altijd welkom voor een bakkie koffie (zonder melk en suiker) in Best!




Das wel erg ver hoor, 10 km enkele reis!! Maar ik ga waarschijnlijk wel weer regelmatig in Best komen. We geven Tijn een Dippiedoe abonnement voor zijn verjaardag!

Succes Anne-Marie! Wij (vriend en ik) hebben ook een poosje SB gedaan. Was meer voor vriendlief dan mezelf overigens :wink: Het recept wat we nog steeds zéér regelmatig eten is de spinazieomelet uit boek 1. Die is zooooo lekker! (Maar we maken nu wel de dubbele hoeveelheid, hahaha :wink: )

Ik heb het boek Gezond Genieten, en Zomerslank…

Succes :thumbup:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=39504&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=



Hier vindt je ons SB clubje hier op het forum onder contact.

Misschien heb je er iets aan. Voor mij werkt het wel stimmulerend dat er meerder zijn die in het zelfde schuitje zitten. Ook het wekelijks wegen doorgeven is voor mij best een stok achter de deur.



Succes ermee en wie weet zien we je daar.



Groetjes, Petri