Morgen avond 00.00

Modies om dat dit voor kiddies van alle leeftijden is mag het hier staan?



Wat doen jullie met jullie kids morgenavond?



Ik zit in twijfel. Of ik Moreno wakker maak rond 23.45 of niet. Vorig jaar heeft ie lekker door geslapen maar nu kan ie door het knallen heen slapen of wordt er hysterisch huilend van wakker. ( er wordt hier namelijk al veel vuurwerk afgestoken)

Sta dus nu in twijfel of zo bij zo wakker maken of afwachten en mogelijk om even over twaalven een hysterisch mannetje.



Wat doen jullie?



x

HMmm… moeilijk in jou geval,kayleigh sliep er altijd lekker doorheen.

Ze heeft nu de leeftijd dat ze het bewust mee wilt maken,dus blijft ze nu op.

Misschien toch maar even wakker maken,zodat ie in iedergeval niet hysterisch wakker schrikt?

Onze kindjes hebben ong een jaar verschil, zo te zien aan je banner. Michaël is van 3 nov 2005. Hij was vorig jaar dus bijna 14 maanden met oud en nieuw.

Vorig jaar is hij door alle knallen heen blijven slapen. En toen hadden we nochtans veel slaapproblemen met hem. Het is dus niet zo dat hij een diepe vaste slaper was op dat moment, integendeel !

Hij heeft er dus niets van gemerkt !

Ik zou hem laten slapen als ik jou was, maar heel kort in de buurt blijven. Stél dat ie wakker schrikt, dat je er onmiddellijk bent !!



liefs

Gerda

Bij ons is Lucas elk jaar al wakker geworden van het geknal, al veel eerder op de avond dus al :? . Ik verwacht dat hij morgenavond ook weer beneden wil zijn en niet kan slapen.

Pepijn heeft vorig jaar gewoon doorgeslapen, zelfs met een 1000klapper voor zijn slaapkamer raam :shock: , maar ik verwacht dat hij nu ook wel wakker zal worden om 0:00.

We laten het dus over aan hun zelf. Zelf wakker maken zie ik niet zo zitten…

Zo klein, gewoon laten slapen…



Wordt hij wakker, kun je altijd nog gaan troosten…

Bij ons is het meer de vraag of wij zelf nog wakkker zullen zijn om middernacht :oops:

brit is al sinds de geboorte wakker de 31 e

morgen verwacht ik het ook en nu gaat ze het beseffen

hier maken wij thijs wakker voor 00.00 uur!

hebben we elk jaar nog gedaan, want ik wil mijn kids om 00.00 uur kussen, geluk wensen, en lekker emo doen :wink:



thijs is nu al gek op vuurwerk, want als hij het ziet wordt hij wild en wil alleen maar meer vuurwerk zien.



van de week werd er in de wijk een pot afgeknald en thijs werd boos dat het vuurwerk afgelopen was :think: maar helaas hadden wij nog geen vuurwerk liggen.



alvast iedereen een gelukkig en goed uiteinde :-*

Ik schreef net toevallig net ergens anders of ik zat te twijfelen of ik Esmee dit jaar wakker zou maken :mrgreen:



Ze hebben tot nu toe allebei elk jaar nog door alles heengeslapen ( en hier gaat het toch ook aardig tekeer).

Maar nu ze 4 is , en het allemaal interessanter vindt twijfel ik.

Kim laat ik gewoon liggen hoor, ik kijk wel vaak of ze nog slaapt.

Wij slapen morgen nacht bij mijn schoonouders. De babyfoon gaat zo bij zo mee.



Ik kan er wat dat aan gaat geen pijl op trekken. Gisteravond van elk knalletje wakker en heel erg huilen en nu zijn de knallen veeeel harder maar tukt meneer lekker door.



x



Twijfel dus nog steeds

ik heb er nog niet over nagedacht, doe ik morgen rond 0.-00 wel denk ik haha

wij laten Yvan liggen, we zijn direct in de buurt als hij wel wakker wordt. Vorig jaar konden we ons ook niet voorstellen dat hij niet wakker zou worden, maar hij is dwars door alles heengeslapen! :smiley:

ik laat stein gewoon liggen. Mocht ie wakker worden haal ik hem er wel uit maar anders laat ik hem gewoon liggen

Myrthe sliep er tot nu toe elk jaar door heen.

Vorig jaar hebben we geprobeerd haar wakker te maken om even te kijken, maar nee… mevrouw lag veel te lekker te slapen met al dat geknal om haar heen. :mrgreen: Ik denk dat al dat geknal in de dagen ervoor wel helpt: het geknal is al wat vertrouwd geworden en er zit een beetje een opbouw in, dus het komt niet helemaal als een donderslag bij heldere hemel.

Dit jaar gaan we het vieren bij vrienden en dan slaapt ze op de kamer bij hun zoontje van bijna 5 jaar. Geen idee hoe het zal gaan. Ze zal misschien vooral schrikken van de ‘vreemde’ omgeving als ze wakker wordt; niet zozeer van het vuurwerk. :wink: Kortom: we zullen wel zien. We laten het maar aan haarzelf over.

Luuk gaat gewoon naar bed, zal weliets later zijn dan normaal. En om 00.00 zie ik wel of hij wakker wordt. Denk het wel, want hij is heeeel bang. Chloe haar vriendje komt met zijn pappa, dus die zal wel opblijven. Bleef ze wel vaker, die heeft een beetje veel energie. Lisanne valt meestal vanzelf in slaap, die trekt het rond 22.00 niet meer. Als ze wakker wordt ok, anders laat ik haar slapen, want vorig jaar maakte we haar wakker en was ze niet te genieten.

ik maak ze niet wakker en kijk of ze eventueel zelf wakker worden.

maar ze hebben er bijde nog geen benul van en zal alleen maar verwarend en onrustig van worden.

ze hebben er ook allebij zo lang ze het hebben meegemaakt altijd doorgeslapen.

Lekker laten slapen, net als vorig jaar. Als het even meezit wordt

ze niet eens wakker…haha ja als de laatste knallen zo’n beetje zijn geweest :lol:

Dit is de 3e oud en nieuw voor Lucas. Hij gaat op een gegeven moment gewoon naar bed en als hij wakker word haal ik hem eruit. Maar beide vorige keren was hij niet wakker geworden. Ik kijk dus wel hoe het loopt.

Ik laat Quillan gewoon liggen, wil toch eerst kijken of hij erdoor heen slaapt of niet. Mocht hij wakker worden dan kan ik hem altijd nog troosten of eruit halen.

wij laten Simone gewoon liggen. De afgelopen dagen heeft ze niet op de paar knallen hier gereageerd. Mocht ze wakker worden dan mag ze natuurlijk lekker mee naar benee Mama is toch een beetje emo. :oops: