Morgen avond 00.00

Wij steken buiten op de hoek vuurwerk af met Justin,daar is een pleintje,dus ik maak Jowena wakker.

Lekker dik winterpak aan,deken eroverheen,muts op en wanten aan :mrgreen:

Vorig jaar ook gedaan,ze keek even en viel toen weer in slaap in de wagen :lol: :lol:

Veron gaat uit logeren bij opa en oma zodat papa en mama oud en nieuw kunnen vieren…

Hij mag daar gelukkig lekker door slapen, vind het onzin om kinderen (als ze het besef nog niet hebben) daarvoor wakker te maken…



gr patricia

Hier hebben ze er allebei altijd nog doorheen geslapen dus dat proberen we deze keer weer.



We steken aan het begin van de avond wat voor hun af en dan gaan ze lekker naar hun bedje toe.

Ons meissie gaat gewoon naar bed en als het geknal losbarst zorg ik dat ik/wij boven zijn en dan kijken we of ze wakker is/wordt en zo niet lekker laten slapen.

Anders nemen we haar mee naar beneden.

wij hebben elk jaar jan erbij gehad.

vanaf zijn derde er voor wakker gemaakt

( deden we ook met de sneekweek)

daarna sliep hij gewoon weer verder.



hij mag nu, net als vorig jaar, kiezen of hij op wil blijven of eerst op bed gaat

zal wel hetzelfde als vorig jaar worden; opblijven :mrgreen:

en ja dat houdt hij vol

doen we spelletjes, kijken dvd en vermaken ons prima

Hier maken we ze wakker,Mes slaapt nu nog niet door het vuurwerk die is er helmaal panisch van dus om paniek te vermijden maken we hem wakker,vorig jaar wilde hij vanaf 22 uur al niet meer slapen toen hebbne we hem dus maar beneden gehoudne en verwacht dat nu ook als ik vanavond zie.

@M@@ike wrote:

Hier maken we ze wakker,Mes slaapt nu nog niet door het vuurwerk die is er helmaal panisch van dus om paniek te vermijden maken we hem wakker,vorig jaar wilde hij vanaf 22 uur al niet meer slapen toen hebbne we hem dus maar beneden gehoudne en verwacht dat nu ook als ik vanavond zie.




Idem dito, en stiekem vind ik het zielig om af te wachten of ie wakker wordt, die totale paniek even…en zo staan we toch met iedereen voor het raam ( of buiten als het niet regent) van het vuurwerk te genieten…

Altijd wakker gemaakt, ik wil Kevin er héél graag bij hebben …

We gaan als gezinnetje het nieuwe jaar in,

klinkt gek, maar zo voel ik het!

We bereiden hem er ook echt op voor, hij vind vuurwerk super …

En we praten er dan ook vaak over,

zodat hij het beter begrijpt.

Ieder jaar vond hij het geweldig, en zo willen we het ook doen, met de kleine op komst.



Half 12 maken we hem wakker, en als hij weer moe wordt en alles heeft gezien,

gaat hij weer lekker naar bed!

Ik denk dat ik Jill ook wakker maak…

ze slaapt vanacht toch bij ons op de kamer… krijgen nl loge’s

Ryan laat ik wel liggen …

Wij maken de kinderen ook wakker. Ten eerste omdat ze bij opa en oma gaan slapen en we na 0:30 weer naar huis rijden, ten tweede omdat Kes héél erg bang is voor vuurwerk. Ik wil hem dan liever gewoon om 23:45 wakker maken zodat hij niet helemaal in paniek in zijn eentje op de logeerkamer wakker wordt maar lekker bij me op schoot kan zitten. Indy vindt het supergaaf, die wil gewoon wakker gemaakt worden!

ik weet het nog niet… vorig jaar was Daan net een week… en die moest rond die tijd nog een voeding, dus hij was wakker… Hij slaapt nu wel aan de straatkant… .dus weet niet hoe hard het gaat knallen hier… ik kijk wel wat hij doet… De laatste paar dagen is hij zowiezo rond 00.00 wakker… maar van al het geknal hier in de buurt de afgelopen tijd heeft hij weer absoluut geen last gehad…

Luuk blijft nog lekker liggen (mits hij niet wakker wordt zoals de laatste paar nachten :? ).

Ben wel benieuwd of hij door al dat geknal heen slaapt.



Liefs Janneke :-*

Noud werd de eerste jaren steeds wakker van het geknal en de laatste 2 jaar hebben we hem net voor 00.00 dan ook maar wakker gemaakt. Marlot hebben we vorig jaar ook wakker gemaakt, net als de andere kindjes van onze vrienden waar we oud en nieuw mee vierden. Ik vind het toch altijd wel heel bijzonder om dat als gezinnetje te vieren :oops: . Noud heeft het er al weken over, maar die is dan ook bijna 4. Marlot leggen we vaak naar een half uurtje weer terug, is een makkelijke slaper.

Moreno had zelf besloten dat ie er om 00.00 bij was. Hij werd om 23.45 wakker en is er om 00.20 weer in gegaan.



x