morgen: 09-09-09

en ja morgen op die leuke datum wordt ik peettante!! :inlove: :lol: :lol: :inlove:





helaas heeft sophie een snotneus van hier tot ginder, en een hese verkouden stem, dat ik me afvraag of het wijs is om haar mee te nemen…en ze roept nou al de hele dag om baby! :cry:

Morgen is de uitegrekende datum voor mijn zusje en ik hoop echt voor haar dat ze gaat bevallen :pray:

onze trouwdag :inlove: , alweer 7 jaar getrouwd morgen :inlove:

@Smurf78 wrote:

onze trouwdag :inlove: , alweer 7 jaar getrouwd morgen :inlove:


Jullie hadden eigenlijk 2 jaar eerder moeten trouwen dan :wink:

nog 1 jaar, 1 maand en 1 dag en dan ga ik bevallen :dance:

Is de begravenis van een moeder van school, die zich afgelopen vrijdag voor de ogen van haar bijna ex-man door het hoofd geschoten heeft met haar dienstwapen. Voor mij helaas een dag met een zwart randje :cry:

@gismolo wrote:

Is de begravenis van een moeder van school, die zich afgelopen vrijdag voor de ogen van haar bijna ex-man door het hoofd geschoten heeft met haar dienstwapen. Voor mij helaas een dag met een zwart randje :cry:




jeumig… :kaars:

@gismolo wrote:

Is de begravenis van een moeder van school, die zich afgelopen vrijdag voor de ogen van haar bijna ex-man door het hoofd geschoten heeft met haar dienstwapen. Voor mij helaas een dag met een zwart randje :cry:




:kaars: :hug:

Ging er morgen niet ook iemand trouwen van KOK???

Jemig Gismolo :hug: :kaars:



VANDAAG is onze trouwdag, morgen wordt een kennis 50 jaar.

Gefeliciteerd Matsjo! :inlove: :-*

Gismolo :hug:

@Joy wrote:

Morgen is de uitegrekende datum voor mijn zusje en ik hoop echt voor haar dat ze gaat bevallen :pray:




:-*

oww mooie datum :inlove:

Wij zijn getrouwd op



08-08-08 :inlove:

Ik wordt morgen 40!

@ariel wrote:

Ik wordt morgen 40!


Mijn zus wordt morgen 27 :wink:

kreeg net te horen dat de keizersnede van mijn zus rond 09.00 uur begint… zou leuk zijn als de kleine dan ook echt om 09.09 uur geboren wordt :smiley:

morgen is de dag dat ik eindelijk een vrije dag heb :slight_smile:

Ha Knipoogje, ik vindt wel dat de artsen dat moeten doen hoor. ( maar dat zal wel niet ivm de voorbereiding :doh: )

ik ga dan :pray: bevallen :angel: :angel: