morgen: 09-09-09

@knipoogje1983 wrote:

kreeg net te horen dat de keizersnede van mijn zus rond 09.00 uur begint… zou leuk zijn als de kleine dan ook echt om 09.09 uur geboren wordt :smiley:


09.19,29,39,49 en 59 mogen ook nog hé! :wink:

@Matsjo wrote:



VANDAAG is onze trouwdag




Gefeliciteerd! :-*

Die van ons ook :wink:



Vandaag vieren we onze 1e huwelijksverjaardag :mrgreen:

Geinige datum ! Ik ga morgen bevallen HOOP ik :lol: Jammer dat we het helaas niet voor het zeggen hebben :frowning:



Vandaag is het trouwens onze 14e trouwdag, het regende toen de heeeele dag.

we wilden trouwen op 5-9-95

maar dat viel op een dinsdag… vandaar dat het 8-9-95 is geworden…logisch toch :lol:

@fiep klophout wrote:

nog 1 jaar, 1 maand en 1 dag en dan ga ik bevallen :dance:




Om 10.10 uur zeker :wink:

morgen wordt onze kleine meid 1!

ik heb een echo morgen dat moet goed zijn :inlove:

morgen ben ik 34 weken 8) en vanaf dan gaan ze evt. weeën niet meer remmen!

Morgen :think: , dan ben ik de dag erna 10 jaar getrouwd.

We wilden toen eerst de 9e; 9-9-99, maar dat was op donderdag en onwijs druk, dus toen werd het 10-9-99.

Wel grappig als je het hardop zegt; tiennegennegentiennegenennegentig :mrgreen:



Gismolo :hug:

morgen zou kay (kleine van een vriendin) 3 worden :cry: helaas mag hij dat niet meer mee maken, hier dus ook een zwart randje om die dag

morgen nog 1 dag dan ben ik uitgerekend…

Wij hebben ook geen leuke dag morgen

:cry: :cry: moeten alle 4 naar de tandarts :silenced: :silenced: :silenced:

ga ik het verjaardagskado voor onze dochter halen.

komt de koningin hier in Hengelo…en daar kijk ik heel erg naar uit :liar:

@gismolo wrote:

Is de begravenis van een moeder van school, die zich afgelopen vrijdag voor de ogen van haar bijna ex-man door het hoofd geschoten heeft met haar dienstwapen. Voor mij helaas een dag met een zwart randje :cry:




:shock:

jakkes wat een naar verhaal…



sterkte!

Mooie datum morgen!



Wij moeten met hub naar het ziekenhuis voor weeeer een nieuw onderzoek…



verder niks bijzonders voor ons die datum.

9-9-9 krijgen wij onze hopenlijk 2e goede echo…

@knipoogje1983 wrote:

en ja morgen op die leuke datum wordt ik peettante!! :inlove: :lol: :lol: :inlove:


Succes vandaag! En alvast gefeliciteerd!



Wij zijn vandaag 4 jaar getrouwd :D En gaan lekker met z'n tweëen uit eten vanavond :inlove:

@sase0507 wrote:

komt de koningin hier in Hengelo…en daar kijk ik heel erg naar uit :liar:


Waar dan???

:oops: :oops: :oops: heb mij een week vergist :oops: :oops: :oops: ik wist dat ze kwam om we er rekening mee moesten houden dat industriestraat eo bi ROC werd afgezet…en zag gisteren een rode loper en rood-wit-blauw ballonen overal…dus ging er vanuit…maar volgende week 14e komt ze wel bij eht ROC om het te openen… :oops:

@sase0507 wrote:

:oops: :oops: :oops: heb mij een week vergist :oops: :oops: :oops: ik wist dat ze kwam om we er rekening mee moesten houden dat industriestraat eo bi ROC werd afgezet…en zag gisteren een rode loper en rood-wit-blauw ballonen overal…dus ging er vanuit…maar volgende week 14e komt ze wel bij eht ROC om het te openen… :oops:


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Geeft toch niks!