Moordvrouwen - eerste aflevering maandag 9 mei jl.

Hallo!



Wilde even zeggen dat bovenstaande eerste aflevering van de serie Moordvrouwen veel bij mij heeft losgemaakt aan emotie. Ik denk dat ik bijna het hele verhaal in tranen heb gekeken. Wat verschrikkelijk dat zoveel slechte dingen iemand kan overkomen in zijn leven. En petje af hoe die vrouw haar leven daarna weer heeft opgepakt met bijbehorende gelukkige stemming.



Ik weet niet wat ik zou doen, maar ik zou ook heel erg boos zijn op justitie. Mannen die kinderen verkrachten zitten toch echt veel te kort in de gevangenis, wat mij betreft.



Hebben jullie de aflevering gisteren gezien?



Groetjes,

Ireen :mrgreen:

ik ken die vrouw…dat is echt een tijgerin! heel krachtig en dapper

Ik heb het niet gezien het was me te laat en ik was niet lekker…



Hopelijk kunnen we ergens nog een herhaling zien?? Want wilde het wel gaan kijken eigenlijk.

Ik vond het een super sterke aflevering. En kan me heel goed voorstellen waarom ze deed wat ze deed.



Ben benieuwd naar de volgende aflevering.

Een sterke aflevering maar ik heb bij vlagen misselijk zitten kijken



Ik herken flinke delen van het verhaal…helaas

@Sennapen wrote:



Hopelijk kunnen we ergens nog een herhaling zien?? Want wilde het wel gaan kijken eigenlijk.


http://www.net5.nl/web/show/id=1367381/langid=43



Net terug gekeken want ook ik ben was niet lekker waardoor ik vroeg mn bed in lag!





Hoeveel kan een mens aan, hoeveel pijn kan een mens aan! Deze pijn is haast niet te beschrijven maar ik vind haar wel heel erg sterk, moedig dat ze zit verteld voor de camera. Ook al laat ze d’r emotie niet zien maar je hoort het wel duidelijk aan haar stem!



Kristalkindje: Jij kent haar? Maar zie je haar ook dagelijks? Zoja, geef haar een knuffel van mij :slight_smile:

Ook ik heb het gezien…Wat moet zijn in een hel hebben geleefd al die jaren.

Al die mannen die haar stelselmatig hebben mishandeld en misbruikt. En dan wordt ook nog eens je kinderen hetzelfde leed aangedaan.



Hoe erg het ook is, ik kan me zo goed voorstellen dat je uiteindelijk geen grip meer hebt en tot dit in staat bent.



Ondanks wat zij heeft gedaan (ik praat het niet goed) heb ik ontzettend veel bewondering voor haar. Want zoal hoe zij haar leven al die jaren weer heeft geprobeerd op te pakken…petje af.

@mamy wrote:

Een sterke aflevering maar ik heb bij vlagen misselijk zitten kijken



Ik herken flinke delen van het verhaal…helaas




Knuffel voor jou :hug:

Als afleiding maar gaan kijken…



Ik… pff heftig… dit is een van mijn grotere angsten dat dit mijn dochter (of zoon) overkomt…



Helaas ook veel herkenning…

Ik heb het nu afgekeken, ik heb zitten janken toen ze hem vermoorden.

Wat een lef heeft zij zeg, wat een lef! wat is zij sterk, een tijger! een dappere vrouw… jeetje…

Moord mag je niet goedpraten , maar dit… pff…



Ik ben met vlagen misselijk geworden, verdriet gevoeld, maar toch…

Wat een lef… pff…



Wou dat ik tegen haar kon zeggen, wat voor lef ze heeft, een knuffel geven, ik brak, omdat haar stem ook gebroken klonk…



Wauw, ik ben er stil van. Wat een ellende, hoeveel kan een mens hebben?? Natuurlijk is het niet goed te praten, maar ik word al misselijk als ik er alleen aan denk dat het om mijn kinderen zou gaan, dan ga je ver als moeder hoor. Petje af, zo’n sterke vrouw die haar leven zo heeft opgepakt.

Ik heb het net zitten kijken. Wat een hel al die jaren zeg. En sorry, maar ik vind moord wel goed te praten voor zulke mensen. Zulke smerige, ranzige verkrachters, mishandelaars whatever hebben geen recht om te leven en daarmee kans om meer slachtoffers te maken. Maar dat is mijn mening.



En ik vind het belachelijk dat je 12 jaar krijgt met zo’n verhaal erachter. Want al die aanklachten zijn terug te vinden, als klein meisje is ze zelfs al bij de politie geweest. Ook belachelijk trouwens dat de politie haar als klein meisje gewoon terug naar huis stuurt als ze helemaal blauw is aan alle kanten!



Nouja, mijn mening is dus dat moord in zulke gevallen gewoon goed te praten is en de maximale straf een paar jaar moet zijn. Die andere gasten kregen maar een paar maanden, hoezo belachelijk rechtssysteem?? :evil:

Ik heb het ook gezien.

Ik was er stil van. wat een ellende heeft zij door moeten maken zeg.



Vond het heel heftig om te zien

@Mariiyelle wrote:

@Sennapen wrote:


Hopelijk kunnen we ergens nog een herhaling zien?? Want wilde het wel gaan kijken eigenlijk.


http://www.net5.nl/web/show/id=1367381/langid=43



Net terug gekeken want ook ik ben was niet lekker waardoor ik vroeg mn bed in lag!





Hoeveel kan een mens aan, hoeveel pijn kan een mens aan! Deze pijn is haast niet te beschrijven maar ik vind haar wel heel erg sterk, moedig dat ze zit verteld voor de camera. Ook al laat ze d’r emotie niet zien maar je hoort het wel duidelijk aan haar stem!



Kristalkindje: Jij kent haar? Maar zie je haar ook dagelijks? Zoja, geef haar een knuffel van mij :slight_smile:




ik zie haar niet nee maar ik ken haar al een hele tijd, haar huidige partner is een lieverd en een goede muzikant die ik door de muziek leerde kennen, zo leerde ik ook willeke kennen, en ze is nog sterker dan veel mensen zich beseffen, ze zorgt nu namelijk ook voor haar beide kleinkinderen…t is zo n kanjer!! maar ik zal haar zeker evendoorgeven wat je zegt hoor, doe het straks nog

maar je mag t ook zelf doen hoor hier kun je haar vinden

http://lareinawilleke.hyves.nl/

@kristalkindje wrote:



ik zie haar niet nee maar ik ken haar al een hele tijd, haar huidige partner is een lieverd en een goede muzikant die ik door de muziek leerde kennen, zo leerde ik ook willeke kennen, en ze is nog sterker dan veel mensen zich beseffen, ze zorgt nu namelijk ook voor haar beide kleinkinderen…t is zo n kanjer!! maar ik zal haar zeker evendoorgeven wat je zegt hoor, doe het straks nog

maar je mag t ook zelf doen hoor hier kun je haar vinden

http://lareinawilleke.hyves.nl/


Thanks :-*

gestopt bij de schaar in het hoofd, toen opgenomen … pfff wat een verhaal. Moet het nog ff afkijken dus …

@Mariiyelle wrote:

@Sennapen wrote:


Hopelijk kunnen we ergens nog een herhaling zien?? Want wilde het wel gaan kijken eigenlijk.


http://www.net5.nl/web/show/id=1367381/langid=43



Net terug gekeken want ook ik ben was niet lekker waardoor ik vroeg mn bed in lag!





Hoeveel kan een mens aan, hoeveel pijn kan een mens aan! Deze pijn is haast niet te beschrijven maar ik vind haar wel heel erg sterk, moedig dat ze zit verteld voor de camera. Ook al laat ze d’r emotie niet zien maar je hoort het wel duidelijk aan haar stem!



Kristalkindje: Jij kent haar? Maar zie je haar ook dagelijks? Zoja, geef haar een knuffel van mij :slight_smile:






Danku!!! Ikw as denk ik te vroeg met terug wllen kijken!

Wat een verhaal, wat heeft ze veel meegemaakt. Ongelooflijk…

Hele sterke vrouw!

ik denk dat als je dan aan zo n vent vraagt heb jij met je klauwen aan mijn kind gezeten enhij zegt op zo n toontje JA EN?

je ook echt iets voelt knappen hoor…pff alsof t effe niks is :evil:

Ik blijf het wonderlijk vinden hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat 1 persoon werkelijk alléén maar klootzakken treft…