Moordvrouwen - eerste aflevering maandag 9 mei jl.

@kristalkindje wrote:

ik denk dat als je dan aan zo n vent vraagt heb jij met je klauwen aan mijn kind gezeten enhij zegt op zo n toontje JA EN?

je ook echt iets voelt knappen hoor…pff alsof t effe niks is :evil:




JA! :shock: alsof dat de normaalste zaak van de wereld is…

En wat Marion zei dat ging ook door mijn hoofd, alleen maar verkeerde mensen met verkeerde bedoelingen… Ongelooflijk.

net afgekeken, vreselijk zeg! ben dr misselijk van…

@~Marion~ wrote:

Ik blijf het wonderlijk vinden hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat 1 persoon werkelijk alléén maar klootzakken treft…




ik denk dat je met zo n jeugd niet direct een goede inschatting meer kunt maken, je weet niet wat normaal is…DAT is dan denk ik normaal voor je, en dus tref e dat soort mensen dat zie je toch wel vaak hoor bij zulke vrouwen

Dat denk ik inderdaad ook. Je bent dit gewend, slaan, vernederingen, etc. Dus dat trek je dan misschien ook sneller aan, dat ken je, dat hoort zo ofzo, want dat is het enige dat je kent van vroeger.



Je hoort inderdaad vaker dat mensen dan continue met dezelfde soort mensen in aanraking komen op een of andere manier. Vreselijk…

Ik ga nu de tweede in de herhaling kijken… Ik had meteen het gevoel dat ze vroeger geen vrouw was en dat kwam ook meteen ter sprake :slight_smile:

@kristalkindje wrote:

@~Marion~ wrote:
Ik blijf het wonderlijk vinden hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat 1 persoon werkelijk alléén maar klootzakken treft…




ik denk dat je met zo n jeugd niet direct een goede inschatting meer kunt maken, je weet niet wat normaal is…DAT is dan denk ik normaal voor je, en dus tref e dat soort mensen dat zie je toch wel vaak hoor bij zulke vrouwen




Dat heb ik idd ook wel gehoord. Gebrek aan (normale) mensenkennis, bovendien zullen ook deze mannen wel oog hebben een vrouw ‘uit te kiezen’ die niet voor zichzelf opkomt.



Ik heb het ook nog gekeken maar jezus wat een verschrikkingen zeg… Ongelooflijk. En dan nog zo lang moeten zitten en al die kinderverkrachters zo weer vrij… :frowning: Wat een maatschappij denk ik dat stiekem toch he…

Helaas worden verkrachters nooit voldoende gestraft (imo).

En hebben de slachtoffers levenslang…

@Cariska wrote:

net afgekeken, vreselijk zeg! ben dr misselijk van…




Kreeg meteen een hele grote behoefte om naar boven te lopen en onze twee kleine slapende meisjes een extra knuffel te geven.

En toen ik boven kwam lagen ze er zo heerlijk tevreden, en ontspannen bij, totaal onbewust van dit soort nare dingen.

Het idee dat er een ploert met z’n poten aan onze kinderen zit… het idee dat er zulke monsterachtige moeders bestaan die hun kinderen aan een “ome Henk of weet ik veel wie” verkopen…



Ik heb gewoon even naar die volmaakt mooie koppies staan kijken.



Kon je ze maar voor al die lelijke dingen in de wereld behoeden hè, maar ik vrees dat je als ouder maar tot een bepaalde hoogte invloed daarop kan uitoefenen. Daarna kan je er alleen maar het allerbeste van hopen vrees ik.



Mocht het echt zo zijn gegaan als zij het heeft verteld (je hoort het nu alleen van haar kant, dat wordt ook bij het begin van het programma benadrukt) dan kan ik mij heel erg goed voorstellen dat ze dit heeft gedaan.

Ieder mens heeft een breekpunt.