Monique Smit

@samara wrote:

ze heeft gewoon zo,n rare mond dat ik 15 min gefacineerd kan kijken hoe het in vredesnaam werkt? heel appart… :mrgreen:








:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Anneke wrote:

. Bij Sita heb ik dat dus ook, ietsjes minder dat wel.



.






Jaaaaaaaaaa ik ook hahahaha… :mrgreen:

Als we nou met zen allen ff klagen bij de kids top 20, misschien komt er dan wel een ander en kunnen jullie kids weer kijken :smiley:

Doe mij dan maar liever die cavia!

@faizaa wrote:

@Anneke wrote:
. Bij Sita heb ik dat dus ook, ietsjes minder dat wel.



.






Jaaaaaaaaaa ik ook hahahaha… :mrgreen:




Oh ja inderdaad, dat zijn van die gezichten waar je naar blijft kijken.

Moet je je voorstellen, mond en wangen van Monique Smit, en de neus van Sita…





:o

@Anneke wrote:

Moet je je voorstellen, mond en wangen van Monique Smit, en de neus van Sita…





:o




Haha :lol: :lol:



Maakt mijn dag weer goed, want zie het ook zo voor me :smiley:

:sick: :sick: :sick:

Ik vind het wel ver gaan hoe jullie over iemands uiterlijk praten :naughty:



Kijk dat je bepaald gedrag niet kan waarderen is 1 ding maar vind dit wel een beetje ver gaan.

Wij zijn hier dól op Moniek! Rick noemt elke blonde vrouw die op tv verschijnt “Mniekie he”? TV gaat op zaterdagochtend ook direct aan, terwijl ik lekker uitslaap kijken en dansen man en kindjes.



Haar muziek is niet helemaal mijn ding, ondanks ik erg van 't nederlandse lied ben.



Jammer dat iemand volledig wordt afgebrand op haar uiterlijk.

Ja ach, soms kun je een beetje doordraven wat BN-ers betreft… tuurlijk is dat niet echt netjes… maar, eh… ja… zullen genoeg mensen zijn die het een lekker wijf vinden, die reacties heb ik ook gelezen… :wink:

Ik vind het een onaantrekkelijk meisje… zal t zo zeggen, klinkt wat netter… :angel:

Ik heb haar gister gezien bij de magic show van djumbo.

Ze is ook niet mijn smaak maar vind het ook wel erg dat ze zo word afgekraakt daardoor.

Net alsof jullie allemaal perfect zijn :think: (niet lullig of kwaad bedoeld!!)

Ik zeker niet :mrgreen:

@prinsjeJason wrote:

Ik heb haar gister gezien bij de magic show van djumbo.

Ze is ook niet mijn smaak maar vind het ook wel erg dat ze zo word afgekraakt daardoor.

Net alsof jullie allemaal perfect zijn :think: (niet lullig of kwaad bedoeld!!)

Ik zeker niet :mrgreen:




Nee hoor, alleen zeg jij het op een betere manier… ze is niet mijn smaak… :wink: ipv wat een rotkop… :mrgreen:

En nee, ik ben zeker niet perfect… maar ik ben ook geen BN-er… als ik dat wel was zouden er een boellllll mensen meer zeggen: die Fai heeft echt een lange neus… of dit of dat… tja, bij BN-ers is dat toch meer… Juist omdat ze veel op tv verschijnen…

Ja en ik ben zo als ik zoiets lees ik denk dan meteen wat zullen ze dan wel niet van mij vinden :think:

Ik heb ook weleens achter mijn rug om gehoort dat iemand had gezegt dat ik een heksenneus heb :roll: :lol: maar het is niet leuk om zoiets te horen,dus ik zeg niet gauw iets over iemands uiterlijk.

Wel als ik iemands innerlijk niet leuk vind en dan nog denk ik erover na waarom die persoon zo doet of ze wel hun echte ik laten zien.

@prinsjeJason wrote:

Ja en ik ben zo als ik zoiets lees ik denk dan meteen wat zullen ze dan wel niet van mij vinden :think:

Ik heb ook weleens achter mijn rug om gehoort dat iemand had gezegt dat ik een heksenneus heb :roll: :lol: maar het is niet leuk om zoiets te horen,dus ik zeg niet gauw iets over iemands uiterlijk.

Wel als ik iemands innerlijk niet leuk vind en dan nog denk ik erover na waarom die persoon zo doet of ze wel hun echte ik laten zien.




Ja, ik heb ook wel eens rotdingen gehoord… vond ik ook heel erg naar…

Maar ik denk dat Monique Smit er echt niet van wakker ligt wat PrinsjeJason of Faizaa van haar vinden… Ik let erg op wat ik zeg tegen mensen die mij dierbaar zijn (over hun uiterlijk)… maar niet bij onbekenden… daar geef ik wel mijn mening over, en ik ben niet altijd even subtiel… Denk dat dat gewoon is waarvan velen schrikken… Hier in dit topic zijn de meningen meestal niet subtiel gebracht… maar eigenlijk zeggen ze hetzelfde… :silenced:

Ik zeg ook dat ze mijn smaak niet is daar bedoel ik mee dat ik niet op haar uiterlijk zou vallen maar ik kan haar persoonlijk niet dus ik kan daar niet over oordelen vind ik.

Misschien komt ze op tv raar over maar is ze in real live wel echt een leuke meid.

Ik snap wel dat jullie over haar oordelen over wat jullie op tv zien :mrgreen:

Maar haar hamsterwangen heeft ze niet zelf uitgekozen :lol: net zoals ik niks kan doen aan mijn heksenneus :lol:

@prinsjeJason wrote:

Ik zeg ook dat ze mijn smaak niet is daar bedoel ik mee dat ik niet op haar uiterlijk zou vallen maar ik kan haar persoonlijk niet dus ik kan daar niet over oordelen vind ik.

Misschien komt ze op tv raar over maar is ze in real live wel echt een leuke meid.

Ik snap wel dat jullie over haar oordelen over wat jullie op tv zien :mrgreen:

Maar haar hamsterwangen heeft ze niet zelf uitgekozen :lol: net zoals ik niks kan doen aan mijn heksenneus :lol:




Ik heb het net andersom, juist omdat ik haar niet ken, oordeel ik er makkelijker over… :oops:

Maar verder snap ik je en geef ik toe dat het soms weleens naar overkomt… Mijn paps trouwens doet het nooit, hij ergert zich ook dood eraan als mijn moeder en ik over iemands hamsterhoofd of zo zouden beginnen… :oops:

Ach ik zal ook vast weleens iets gezegt hebben over iemand :think: maar niet over hun lichaam,wel over haren,kleding.

Vooral als puber :oops:

En geroddeld heb ik ook wel :oops:

En daar kan mijn pa dus ook niet tegen ook niet als je lang doorgaat over iets wat gebeurt is,als iemand je bijv. onterecht een aso heeft genoemt :shock: :lol:

mijn pa vind 1 keer erover hebben wel genoeg dan zegt hij hou er nu maar over op :hand: soms niet leuk hoor als je iets echt kwijt wilt.

Afkraken om alleen haar uiterlijk is het niet.

Dat is een bijkomend feit… :angel:



Ik vind Elize bijv ook 3 keer niks, maar het is gewoon een prachtige meid, daar zul je mij echt niks over horen zeggen!



Monique Smit vind ik op alle fronten niks hebben.



Ik ben absoluut ook niet perfect, en gelukkig beweer ik dat ook niet. 8)



Ben het verder wel met Fai eens.



Anderzijds vind ik het soms ook een beetje gezeur, alsof je niet eens kan zeggen wat je denkt. En dat het dan alleen maar positief moet zijn.

Tja ik zou Moniekje eens in real life gaan bewonderen afgelopen vrijdag maar we hebben haar gemist :lol: :lol: :lol: :lol:

We vonden het watertheater toch net iets interessanter :mrgreen: