Monique Smit

:sick: :sick: :sick: raar wijf vind ik het :hand:



Jammer dat het uit is, ze pasten zo goed bij elkaar…allebei even :sick: :sick: :sick:



:lol: :smiley: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@juulisjuul wrote:

:sick: :sick: :sick: raar wijf vind ik het :hand:



Jammer dat het uit is, ze pasten zo goed bij elkaar…allebei even :sick: :sick: :sick:



:lol: :smiley: :lol:






whaaaaaaaaahhahahahahhhaaaaaaaaaaaaaaaaa Juul… owwww lekker subtiel wijffie ben je toch… owwww het is jou vergeven gok ik zo, als hoogzwangere… :mrgreen:

@faizaa wrote:

@juulisjuul wrote:
:sick: :sick: :sick: raar wijf vind ik het :hand:



Jammer dat het uit is, ze pasten zo goed bij elkaar…allebei even :sick: :sick: :sick:



:lol: :smiley: :lol:






whaaaaaaaaahhahahahahhhaaaaaaaaaaaaaaaaa Juul… owwww lekker subtiel wijffie ben je toch… owwww het is jou vergeven gok ik zo, als hoogzwangere… :mrgreen:




Ja ik vind het gewoon geen leuk mens, net als Jorinde Mol :hand:

Dat kan toch ook dat je het geen leuk mens vind.

Dit vind ik dus minder erg dan iemand afkraken op zijn uiterlijk.

Je kunt ook niet iedereen leuk vinden.

Als ik met iemand gepraat heb die ik raar vind dan zeg ik ook gewoon wat een raar mens.

Of ik lach ook weleens iemand uit omdat haar bilspleet uit haar broek kwam in de speeltuin :oops: he Fai :mrgreen: (nee niet de bilspleet van Fai :lol: )

Dus als ik goed nadenk ben ik ook weleens gemeen :oops:



Anneke zeker kun je gewoon zeggen wat je denkt,maar over iemands uiterlijk dat vind ik gewoon zielig,die persoon kan er toch niks aan doen.

Dat ik hier iets van zeg zou wel komen door mijn eigen onzekerheid,ik ben dus altijd bang dat mensen over mij praten mij lelijk vinden enzo :oops: misschien dat jullie nu beter snappen waarom ik daarop reageer.

Terwijl ik eigenlijk geen recht van spreken(ownee zeg ik dat goed :doh: )heb omdat ik ook weleens iemand uitlach als ze bijv raar doen.





Ik snap je Diaan, als het jouw gevoelige punt is, dan probeer je er bij anderen ook op te letten… Je bent een lieffie hoor… :-*

En jaaaaaaaaaa, die bilspleet… die vrouw zat daar 3 uur later nog steeds met die broek zo laag… die spleet was zekerrrrrrrrrr 20 cm… zowww he… en maar erop los lullen he… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: