Monique Smit

Hoe heet zei ook alweer… wij noemen haar altijd hamster, ik weet haar eigen naam niet eens…ze heeft toen met marco Borsato een duet gehad :think: Ze presenteert nu ook een kinderprogramma



Enniewee, die heeft net als Monique dus een knaagdiergezicht



:mrgreen:



Ooh wat zijn wij erg… :mrgreen:

dat was sita :wink: die deed toen mee aan zo;n tv programma

Ja die! :thumbup:

Monique Shit… Nee bah niet mijn smaak

Ik weet niet, maar met dat Hamsterhoofd zou ze moeten solliciteren bij AH…





HAMSTEREN!!!

Gelukkig ik ben niet de enige :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:sick: :sick: Ze heeft geluk dat ze familie van is want anders was ze nooit zo ver gekomen volgens mij :sick: :sick: :hand:

@samara wrote:

ze heeft gewoon zo,n rare mond dat ik 15 min gefacineerd kan kijken hoe het in vredesnaam werkt? heel appart… :mrgreen:




:lol: :lol: :lol:, mijn avond is weer goed :mrgreen:

@sensje wrote:

Ik weet niet, maar met dat Hamsterhoofd zou ze moeten solliciteren bij AH…





HAMSTEREN!!!




haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahha!

Kennen jullie deze trouwens al, hilarisch :lol: :thumbup:

Ik ben de zus van Jan Smit dus steekt een veer in m’n reet!!!



http://nl.youtube.com/watch?v=6LWn44vBhHw





Sharon kijkt altijd naar de kids top 20 dat is nu naar ned 3 verhuist en dat presenteert zij dus nu,

Nou ik vond het met Kim Lian veel leuker en zelfd met Sita was het nog te doen maar zij :sick: bleeh.





Hamsteren :lol: :thumbup: das een goeie!

leuk filmpje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Haha, HAMSTEREN!

Hier dus ook geen fan, ergerlijk, overdreven mens vind ik het.

(en ik heb eens met verbazing zitten luisteren naar die tekst van een vrouwenlied oid, echt erg :sick:

Monique Smit dus ook totaal niet mijn smaak.

Haar ex-vriendje idemdito.



Morgenavond hebben wij het jaarlijks bedrijfsfeest van mijn vriend en tadaaaaaaaaa 3 maal raden wie daar op komen treden :lol: :lol: :lol:



Zowel Hamsterhoofd als haar ex-lover :lol: :lol: :lol:



Nou maar even een flink wijntje voor het optreden nemen :mrgreen:

Wij vinden haar ook vreselijk :sick:



Sita en Kim Lian zijn echt van nature heel leuk en spontaan…Monique wilt te graag iets wat ze absoluut niet kan

Waarom beoordelen jullie haar ook op haar uiterlijk??

Ik vind dat niet eerlijk.



Dat je haar muziek en haar doen en laten niet mag… kan ik mee inkomen.

Maar oordelen over hoe iemand er uit ziet (hamster ed zie ik regelmatig voorbij komen) nee dat kan niet :naughty:



Als dit over jullie geschreven wordt ben je ook niet blij.



En ik vind haar dus wel leuk, bij het concert van haar broer zong ze hartstikke zuiver, die meid heeft echt wel een goede stem, alleen moet ze die nog ontwikkelen.

Ik vind haar muziek ook niks… :lol:



Nee even serieus, ik vind haar gewoon 3 x niks, wat zeg ik 10 x niks.

Haar hoofd staat me niet aan (ja sorry), haar zang evenmin (ze zingt net zoals ze praat, met een vreselijk irritante toon), en ik krijg echt jeuk als ik haar zie.



Met sommige mensen heb je dat gewoon. Bij Sita heb ik dat dus ook, ietsjes minder dat wel.



Dat jij haar dan toevallig leuk vind, tja… Dan hoef ik dat niet ook te vinden.



En niet kunnen, vind dat een beetje overdreven eerlijk gezegd.

Ik vind haar gewoon 10x niks, niet haar uiterlijk. Maar ze is arrogant, kan niet zingen ( vind ik) teert op het succes van haar broer. Voel zich zoooo bijzonder.

Geweldig FILMPJE!!!



Ik heb zo maar dan ZO!!! een bloedhekel aan der!

Ze kan zelfs niet normaal praten, met haar ingetrokken bovenlipje!

De kids top20 kijken we niet meer. Helaas verpest.



Maar jantje oh nee jan dat vind ik weleen lekker ding. Sympatiek is hij ook al komt hij afentoe met een beetje kappie de koek om.



Oh wat erg dit echo berichtje!

Whahahaha dat filmpje :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Vind haar zo arrogant :silenced: :silenced: :silenced:

Ik zal haar morgenavond eens persoonlijk beluisteren en bekijken, kom dan wel weer met een oordeel :lol: :lol: :lol: :lol: Ik blijf erbij, met een wijntje (of 10) is het vast wel leuk :mrgreen: