nou ja zeg :shock: wat een naar berichtje… heb je ook wat terug gestuuurd, anders toch eens melding van maken!
kersenguest heb ik al gehad, ben nu op server 1 met de walnoten guest bezig en op server 2 met die erna
Wat een naar berichtje zeg!!
Ik net speuren naar coins… zie ik ineens dat iemand mijn premium al verlengd heeft… of ikke wordt gek en had gewoon tot 3 februari hihi
Maar mocht een van de dames een goeie deal hebben gesloten en dit hebben geregeld voor me, thanx! :-*
uhh tantetoe nou ik heb dat niet gedaan :think: weet je zeker dat je geen last hebt van zwangerschapsdementie!
over uur zijn er uien bij je klaar maar dan ben ik weg
@marjolein98 wrote:
idd slim idee van romata!
Hoe voel je je meis? Last van misselijkheid?
Nou Mijn tuin is weer broccoli vrij haha!
Hij staat nu helemaal vol met tomaten…voor de quest
Ik heb alvast een bestelling gedaan, hopelijk heb ik ze snel binnen. IK laat tegen de tijd de prijs wel weten want momenteel waren ze op.
Maar ik heb tot nu toe nog vrij weinig last van iets, heb alleen al een paar weken lichte hoofdpijn, als ik het volgende week nog heb ga ik even langs de huisarts, want tis echt vervelend.
Oh nou crazymom dat is ook een leuk berichtje zeg :wall:
Kom iedereen even een fijne jaarwisseling wensen, en tot volgend jaar allemaal :dance: :-*
kom ik nog ff het oude jaar vergallen :oops: :mrgreen:
ik was op het molehill forum aan het lezen, en, kwam dit tegen!!!
Heb uitgerekend dat als ieder lid van het gilde 50 palmbomen
per week doneert dat we ongeveer 3 jaar nodig hebben om het wereldwonder af te krijgen.
Kosten per persoon 88.850.00. per week. (kosten van kokosnoten)
En dat het door de band genomen bijna onmogelijk is om binnen een
redelijk termijn een wereld wonder af te krijgen.
Zoals het nu gaat hebben wij (en we doen ons best) nog 75 jaar nodig.
Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
vriendelijke groet
ajcerdijn
Het heet niet voor niets Wereldwonder :mrgreen: :mrgreen:
wisten jullie dat??? :shock: :shock: :shock: :shock:
Ja niet normaal he dat het zolang moet duren, daarom heb ik me ook aangemeld bij een ander Gilde, die het wereldwonder best kunnen volbrengen gaat ook wel even duren, maar zeker niet zolang als bij de rest.
Maja…
Ik heb trouwens een aantal Coins over die weg mogen voor 1300 op mijn naam romata.
Bij mijn account days had ik die goedkope coins, maar daar heb ik zelf mijn premium van verlengd, zou morgen anders aflopen.
Best wensen voor 2010!!!
Hou me aanbevolen Romata… voor server 1 inkie, server 2 ingewal (weet niet welke server je bedoelt hihi)
@tantetoe wrote:
Best wensen voor 2010!!!
Hou me aanbevolen Romata… voor server 1 inkie, server 2 ingewal (weet niet welke server je bedoelt hihi)
Server 1.
Heb je er 2 x 5 gestuurd weet niet hoeveel je er wil.
Ik heb er nu nog 20.
alles mag hhii. ik zoek ff voorraad zodat ik iig tot na de uitgerekende datum premium heb haha
iedereen de beste wensen voor 2010!
@tantetoe wrote:
alles mag hhii. ik zoek ff voorraad zodat ik iig tot na de uitgerekende datum premium heb haha
Ik heb er nog 10 over helaas, wil je die nog hebben ?
iedereen de beste wensen voor 2010
hey sophie, heb je het leuk gehad?
het was heel dubbel, was er eigenlijk alleen voor mijn vriendin, die heeft op kerstavond te horen gekregen dat haar broer maagkanker met uitzaaiingen heeft, dus die leeft niet lang meer…
dus tja de sfeer was niet op en top
so wat heavy zeg!! vreselijke rotziekte is hetook!
Voor jou natuurlijk ook weer erg moeilijk vanwege Bert :**: :kaars: :-*
ja ik vind het heel moeilijk er voor haar te zijn…maar zet mijn gevoelens opzij voor haar!! ze heeft me hard nodig nu
nou goed van je hoor!!! Zal niet gemakkelijk zijn :hug:
heeft ook weer voordelen, met mijn ervaring kan ik haar ook weer beter helpen!!
hoe heb jij het gehad??