Molehill Empire deel 7

op zich wel leuk!!! Heb alleen niet geslapen, F was erg zat en lag maar te draaien en te doen… dus ben ik maar op de bank gaan liggen tv kijken…

verder wel gezellie, zijn ouderwets langs van die keetjes geweest , leuk om weer iedereen te spreken…

ben alleen behoorlijk moe nu, maar moet nog tot 12 uur opblijven vanwege mijn tuin :?

doe ik wel voor je hoor

hub heeft weer nacht dus ga maar lekker slapen meis :-*

Gelukkig nieuwjaar allemaal, dat het een jaar zonder zorgen mag worden voor iedereen! :-*

Ik kan eindelijk weer molehill spelen, mijn laptop is stuk, M. heeft nu een oude laptop in elkaar gestoken, voor voorlopig maar ben wel weer actief nu! :dance: :wink:

Ik heb meteen ook 30 coins nodig, wie kan me die bezorgen? :pray:

ik heb helaas geen coins meer!

sophie thanx, ik blijf nog even een uurtje op of zo en dan ga ik slaapie doen… :-*

ik zag trouwens dat je gratis coins kunt doen via gratispay of zo :think: heb het ingevuld ben benieuwd of ik die coins ook krijg omdat ik een enquete heb in gevuld

@ oessie

Dat heb ik ook gedaan vorige week, maar heb dr niks meer van gehoord :s

@ iedereen

Voor iedereen de beste wensen en een heel gelukkig en liefdevol nieuwjaar gewenst! En dat al jullie dromen mogen uitkomen :slight_smile:

Romata, stuur maar door, graag zelfs!

Sophie, helaas dubbel zo, wel ontzettend fijn dat je er zo kan zijn voor je vriendin!

Oessie, weltrsute voor vandaag, super dat het zo gezellig was, jammer dat mannen zo irritant kunnen zijn in bed als ze gedronken hebben he…

Hier ook een bekaf… maar ja, moet je het maar niet zo laat maken en 8 maandjes zwanger zijn , ook ik duik er dus vroeg in

sophie, ik zet de pc nu uit… geloof dat er straks nog wel wat dingen klaar zijn. alvast bedankt he! :-*

Tantetoe: gewoon naar de naam inkie ? De vorige heb je die ook al gehad, of kun je ze nog niet accepteren ?

Sophie wat erg, maar fijn dat je er voor je vriendin was.

@ Sophie

Wat erg zeg…sorry had het net nog niet gelezen.

Sterkte!

romata idd inkie, had wat problemen met inloggen maar ga ze gelijk accepteren nu

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!

Sophie wat een ontzettend rotnieuws :cry: .

Ik wil jouw en je vriend nog even heel veel geluk en sterkte wensen voor 2010, hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen meis :hug:

Inge een voorspoedige bevalling en een mooie kraamtijd gewenst.

en de rest gezonde kindjes en vele uren speel plezier.

xxx

wat lief van je wendy :-* :-*

Goedemorgen

Ik zit brak te zijn op mijn werk… was nog lang niet uitegslapen…

denk niet dat het vanmorgen hier druk gaat worden, er zijn hier ook best veel winkels dicht hier…

maar moet denk ik zo gaan balansen… helemaal geen zin in

sophie thanx voor mijn tuinen bij houden…

zal trouwens op server 1 gauw weer palmen gaan planten, heb weer een klein beetje geld kunnen sparen…

oes ik kon niet op de neknaa

mijn pc heeft kuren en heeft alle wachtwoorden enzo gewist

tantetoe… ik heb je premium verlengt… :oops: hoop niet dat je het erg vond…

allemaal een goed 2010 toegewenst en oessie je krijgt de groeten terug van G. :mrgreen:

hey

oh dat is lastig zeg sophie, dus je bent alles kwijt…

moetje mijn wachtwoorden nog hebben dan?

juudje hebben jullie het leuk gehad?

oke ik ga weer verder met balansen

sophie ik moet om 4 uur weg en ben niet eerder weer dan laat vanavond (heb een verjaardag) dus mocht je tijd/zin hebben, er is wel 1 en ander klaar, weet je mijn wws nog wel dan?

Juudje heleemaal niet erg!! ben helemaal blij te weten dat ik toch niet gek ben hahahaha

thanxxxx

En oessie… morgen wel bijtanken he!

@tantetoe wrote:

Juudje heleemaal niet erg!! ben helemaal blij te weten dat ik toch niet gek ben hahahaha

thanxxxx

En oessie… morgen wel bijtanken he!

hahahah nee idd…

goedemorgen,

Wat een rust hier zeg!! niemand moestuinnieuws?

Inge ik heb net jou tuintjes weer even gedaan…

verder weinig te doen in mijn tuinen, vanmiddag even bij oma op visite en daarna nog bij vrienden…

een fijne dag iedereen