Molehill Empire deel 7

nee niet zoveel nieuws… ik kan bijna quest 14 voltooien… en een nieuw level dat duurt nog wel ff…

ben ondertussen wel lekker aan het sparen voor maribellen… heb er een lekker voorraadje van… hoop dat ik dat ook zo kan houden… dan ben ik ook sneller klaar met die quest als die komt…

Iedereen veel plezier in de sneeuw…

ja oes van je account van cynthia kan ik niet meer opkomen…

wanneer ging je ook alweer met vakantie

al bijna toch of niet :think:

nog 300.000 punten en dan ben ik ook notenkraker

nog ff doorsparen

Hier ook weinig te melden zal mijn stand er even neer zetten:

romata

Geld: 150.019,94 gB

Score: 19.210.886

Level: Notenkraker

Owja gisteren 2 mollen gehad, en vandaag weer 3 gaat echt weer lekker :twisted:

Met de Quest doe ik lekker rustig aan, ben nog steeds bij 45 4000 appels, gaat ook nog wel een tijdje duren voordat ik die bij elkaar heb, heb er 300 ofzo haha.

Hoe gaat het eigenlijk met jullie voorraden ?

romata, ik heb niet zo heel veel voorraaden, meestal 100 stuks van elk…

op server 2 ben ik met die guest 44 bezig, en ondertussen ook a met de appelguestbezig , en ik heb nu 2500 appels… maar ook ik doe het rustig aan met de guest omdat ik straks bij 49 toch niet verder kan

op server 1 ben ik met de walnoten guest bezig, denk dat ik die wel af kan ronden deze week.

100 stuks maar Oessie :shock:

Ik heb bijnaaaa overal 1000 stuks van, op een paar bomen na.

En je gaat super met je Quest Oessie :clap:

Nou huppaa krijg weer een mol, word hier zooo boos van…

Had ze een tijdje terug allemaal uit mijn tuin gehaald, en ga ze nu maar weer laten staan.

Heb wel zo’n vermoeden nu wie die mollen elke x stuurt.

Niet 1 van jullie hoor, maar had het laatst toch over een persoon die echt ziek is met dit spel…Al zeker 500 euro aan Coins gekocht met echt geld. Wil persee in de top 1 staan met geld. En ik denk dat omdat ik verder ben in het spel ofzo hij het zo leuk vind om mij te zieken ofzo :? :?

jeetje wat stom zeg romata, vind ik ook zo stom daar ga je je geld toch niet aan uitgeven…

toevallig p.annekoek?[/spoiler]

Ja Oessie :?

Maar ik ben niet zo zielig om mollen terug te sturen, ik vind dat namelijk zonde van mijn geld.

En hij heeft zoveel geld dat hij het niet eens zou merken om een mol te verwijderen, dus daarom heeft het ook geen zin.

echt zielig zeg!! was me al opgevallen dat hij een beetje popiejopie doet… op het forum ook gaat hij direct overal om zeuren als je nog om coins vraagt aan iemand anders…

@oessie wrote:

echt zielig zeg!! was me al opgevallen dat hij een beetje popiejopie doet… op het forum ook gaat hij direct overal om zeuren als je nog om coins vraagt aan iemand anders…

Ik ken hem persoonlijk, ik vroeg Coins aan hem en kreeg ze niet onder de forumprijs. Heb ze dus van die andere persoon gekregen die niet wil dat ik zijn naam zeg. Dus stuur een berichtje dat het niet meer hoeft dat ik ze goedkoper heb kunnen krijgen. Heb wel nog van te voren gevraagd of hij ze onder de forumprijs wil wegdoen.

En nadat ik dat berichtje heb gestuurd krijg ik weer volop mollen, vind het erg toevallig.

Ow en dat gedoe op het forum, zie het vaker indd.

ja grote kans dat hij ze dan stuurt in derdaad!! misschien houdt hij vanzelf wel op!!

ik ga naar mijn werk :-*

Ik hoop het want vervelend is het zeker, want krijg ze nu iets langer dan 2 maanden dagelijks.

Maja.

Hubbie is even verf halen, als Talysha in bed ligt ga ik een opbergkist in de verf zetten, en morgen behangen.

Werk ze Oessie

vind het wel heel erg kinderachtig hoor!!!.. het is toch een spelletje?

gaan er trouwens nog mensen van hier naar de Mega Meeting???

juudje ga jij wel dan?

jaaaa!!! ik ben lelie-lobbyist!!! :dance: :dance: :dance:

@juudje1985 wrote:

vind het wel heel erg kinderachtig hoor!!!.. het is toch een spelletje?

gaan er trouwens nog mensen van hier naar de Mega Meeting???

Nee ik niet…

@Maris wrote:

Wauwwww :clap: , bij welke Quest ben jij nu ?

En krijg je dan van die leuke bloempjes in die potjes, heb die namelijk eens ergens in een tuin zien staan.

wat is er allemaal aan de hand? :shock:

mollen sturen, coins voor te veel vragen? PFf… gezellig :frowning:

@romata wrote:

@Maris wrote:

En krijg je dan van die leuke bloempjes in die potjes, heb die namelijk eens ergens in een tuin zien staan.

Ik weet het niet, moet eerst nog een level omhoog voor ik verder kan met de quests…

Lelies groeien per 3, duren 16 uur en 20 minuten en kosten 8,-.

Beetje jammer dat het er maar 3 per keer zijn :frowning:

Ik ga ze over een uurtje of 3 zaaien, dan heb ik pas plek…

@Maris wrote:

@romata wrote:
@Maris wrote:

Ik weet het niet, moet eerst nog een level omhoog voor ik verder kan met de quests…

Lelies groeien per 3, duren 16 uur en 20 minuten en kosten 8,-.

Beetje jammer dat het er maar 3 per keer zijn :frowning:

Ik ga ze over een uurtje of 3 zaaien, dan heb ik pas plek…

Maar je bent niet al bij Quest 55 en hebt nog geen 4de tuintje ?

Ah bah gedsie maar 3 stuks, maja gelukkig duren ze geen 200 uur ofzo.