maris Ik heb het idee dat je van notenkraker naar lelielobbieist best wel snel gaat :think: En het level bloemenfee naar notenkraker lijkt wel een eeeeeeeuwigheid te durenā¦
Romata, nou, ben je ook lekker mee zeg met die mollen, erg kinderachtig allemaal zegā¦ En ik zo ze lekker laten zitten die mollen. Kost een ander alleen maar geld als die ze stuurd ook al heb je 3 mollen in je tuin.
Ik heb ondertussen quest 40 en 41 afgerond, hierna de kersen, die al klaarliggen en dan sta ik weer stil tot het volgende level
@oessie wrote:
juudje ga jij wel dan?
weet ik nog nietā¦ maar was ff benieuwd of er ook mensen van hier heen gingenā¦ :mrgreen:
weet jij het al?
maris wauw super zeg!!! bij m ij duurt dat nog wel even!
heb wel bedacht dat ik heel veel walnoten eind januari er in zet want dan ga ik op wintersport :mrgreen:
Crazymom ik laat ze nu ook gewoon weer zitten hoor.
En indd het gaat veel sneller nu een level verder, duurde een eeuwigheid om notenkraker te worden. Nog een paar weekjes en dan ben ik ook weer een level verder.
Maar dan kun je wel lekker sparen crazymom
En was jij niet aan het werk Oessie :mrgreen:
Maar lekker hoor wintersport, ga je dan ook echt skieen en je kids ook ?
ehm, zie dat ik quest 49 moet doen, maar ja dat is met korenbloemen en dat is nog 1 level verder.
Ik ben heeeeeel lang notenkraker geweest hoorā¦ hoe verder je komt, hoe langer je er over doetā¦ zucht
Oessie: die walnoten is een heel goed idee ja! Dan telt het straks ook lekker bij bij je punten! Ben je ook meteen lelie-lobbyist! Hoe lang ga je op wintersport?
Ik heb nog geen 4e tuintjeā¦ Helaasā¦ Maar kan niet wachten tot ik die quest kan voltooien!! :mrgreen:
Nu aan het sparen voor nog meer kunstmestā¦ moet iets van 420000 gb hebbenā¦ zit nu op 350000, ben goed op weg! :mrgreen:
ja we gaan echt skieen, we gaan met mijn schoonouders en zwager en vriendin en iedereen blijft 1 dagje thuis voor de kidsā¦ mooi eerlijk verdeeld!
en ja ik ben aan het werk :oops:
juudje, hmm nou ik weet het nog niet, denk dat ik niet heen ga, heb het die maand al erg drukā¦ maar als jij gaat dan twijfel ik nog even verderā¦ :think: alhoewel kan natuurlijk zo bij je op de koffie komen :mrgreen:
maris we gaan maar een week hoor!!
ennuh ja balen zeg van die guest dat je dan nog een level verder moet zijnā¦ duurt echt veel te lang, daarom doe ik nu maar lekker rustig aan met die guests, want kan straks toch niet verderā¦ alhoewel kunstmest ook geen gek idee is dat te verzamelen
Maris, Ik heb eens terug gekeken, want wist zeker dat ik een berichtje had geplaats toen je notenkraker was geworden Vanaf 5 november, dus bijna 2 maanden notenkraker geweestā¦
Gek genoeg heb ik het idee gehad dat het veel minder lang was :think:
Je bent aardig op weg met je kunstmest :thumbup:
ik vind het best snel 2 maanden
@crazymom wrote:
Maris, Ik heb eens terug gekeken, want wist zeker dat ik een berichtje had geplaats toen je notenkraker was geworden Vanaf 5 november, dus bijna 2 maanden notenkraker geweestā¦
Gek genoeg heb ik het idee gehad dat het veel minder lang was :think:
Je bent aardig op weg met je kunstmest :thumbup:
hahah grappig! :lol:
Ik dacht zelf dat het langer was :oops:
Nouja, dan gaan we nu naar orchideeeeeeeeeenkweker in maart!! :thumbup: :lol:
ik heb ook gevoel datik al een hele tijd notenkraker benā¦ maar dat zal dan vast ook niet zo zijnā¦
@oessie wrote:
alhoewel kan natuurlijk zo bij je op de koffie komen :mrgreen:
je bent van harte welkom hoor :mrgreen:
wie erom half 12/12 uur nog wakker isā¦ zou die even in mijn tuin (neknaa) willen kijken, kunnen appels uit en mogen weer appels in :-*
wendy wat heb jij een mooi kunstwerk van je tuin gemaakt :mrgreen:
Zo ik ben dr ook weer eens. Volgens mij heb ik jullie nog niet eens een gelukkig nieuwjaar gewenst!
Gelukkig nieuwjaar!
Zooo nou heb even teruggezelezen
@ Romata
Jeetje wat irritant zegā¦zoān mollestuurder. Dus bij de vent moeten we niks kopen in het spelā¦irri figuur!
Sorry dat ik je nog niet gemaild heb. Hier heeft alles even stil gestaan heb ik het idee. Mijn tuin is/was verwaarloosdā¦ben zo druk geweest. Ben niet eens met mijn eigen brei werk bezig geweest. Maar alle drukte is nu voorbij. Had je nog intresse??? Denk alleen niet dat je meisje ze nog pastā¦Het is echt een boek t/m 12 maandenā¦zonde als je voor niks breid (breidt ? :think: )
@ Maris
Jeetje wat ben je al ver zegā¦ :thumbup:
Gaat alles goed met je? Zullen wel weer erg moeilijke dagen voor jullie zijn geweest.
Begrijp ik nou goed dat je met een quest een 4e tuintje kan krijgen???
@ Oessie
Heerlijk op wintersportā¦jaloers :oops:
Al moet ik zeggen dat ik hier nu ook wel genoeg sneeuw gezien heb :lol:
@ Sophie
Jeetje wat heftig zeg van die vriend van je vriendin.
Jij hebt zelf dus ook ziets meegemaakt begrijp ikā¦pffff heftig!
@ Juudje
Ik ga niet :snooty:
Zie ik nou goed dat jullie ook voor de 2e gaan???
Nou volgens mij ben ik weer aardig bij
Zo nu eerst mijn tuintjes weer even bijwerkenā¦maar heb geloof ik niet zoveel te doenā¦staat vol knoflook
Met de quests gaat het ook lekker.
OOhja wat ik me afvroeg. Waarom zouden mensen iets via MP kopen als het bij de boer veel goedkoper is??? Ik snap die logica niet???
En als je premium hebt dan kun je meteen een derde tuitnje kopen? En kost deze dan ook weer 90.000gb?
ja die kost ook weer 90000 gb, ik zou eerst die 90000 gb bij elkaar sprokkelen voor je premium neemtā¦
Marjolein ik heb wel nog interesse in de beschrijving en eventueel een foto van de slofjes.
Ik heb Coins te koop 1300 per stuk heb er nog 40.
@marjolein98 wrote:
@ Maris
Jeetje wat ben je al ver zegā¦ :thumbup:
Gaat alles goed met je? Zullen wel weer erg moeilijke dagen voor jullie zijn geweest.
Begrijp ik nou goed dat je met een quest een 4e tuintje kan krijgen???
OOhja wat ik me afvroeg. Waarom zouden mensen iets via MP kopen als het bij de boer veel goedkoper is??? Ik snap die logica niet???
En als je premium hebt dan kun je meteen een derde tuitnje kopen? En kost deze dan ook weer 90.000gb?
Het gaat āzijn gangetjeā. Soms wat beter, soms wat minder. We hebben weinig van de kerst meegekregen, āgelukkigā.
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat je een 4e tuin krijgt bij een quest, maar ik kan niet meer vinden waar dat stond: ik zie overal punten en gbās staan als beloningā¦
Via MP is alles erg duur ja, ik koop nooit op de markt, alleen bij de boer zelf als ik iets nieuws nodig heb.
Als je premium bent kun je een derde tuintje kopen ja, maar ik zou eerst goed sparen, anders heb je net geen premium meer als je je tuintje koopt en heb je er nog een tijdje niets aanā¦ :S
Die ups en down zijn begrijpelijk! :-*
En idd mijn moeder was als een gek +/- 30.000gb aan het sparen voor dr premiumā¦tot ik zei ja maar je 3e tuintje kost ook weer 90.000gb. Dus nu doet ze het iets minder hard. Ik ben me nu even lekker op de quests aan het sortenā¦dat vindt ik het leukst
Oke dus mijn gedachte was niet zo gek om alleen bij de boer te kopen?
Ik kijk altijd waar ik iets het goedkoopst kan kopen en daar koop ik het
@ Romata op welke server heb jij de coins?
Ik wil er wel wat van je overkopenā¦