geeft niet hoor, als goed is is er morgen ook niets te doen in mijn tuin verder. maar ben eigenlijk tot en met zondag druk met van alles… maar kijk maar hoor, voel je niet verplicht…
wil boodschappen doen maar f is nog steeds niet thuis :wall:
huh? 4 keer oes hihihihi
nee dat moet wel lukken hoor ik zie wel wanneer ik tijd heb komt goed :-*
Ik weet niet wie het was…maar bedankt
Oessie ik wil ook wel voor je kijken hoor deze dagen…ben nu ook weer thuis
ik heb je tuin gedaan marjolein… deed er alleen iets teveel broccoli in geloof ik , was niet helemaal de bedoeling :oops:
@ Oes
Ik dacht idd al volgens mij is er 1 gek op broccoli. Ach ja heb ik morgen een flinke voorraad in broccoli…
Dankje!
haha, ja ik meende dat ik ook wat bloemkool of zo aan had getikt maar was dus niet zo…
heb sowieso vandaag van dat soort dingen, bij wendy ook al een heel veld goudsbloemen in gegooid :wall:
@oessie wrote:
haha, ja ik meende dat ik ook wat bloemkool of zo aan had getikt maar was dus niet zo…
heb sowieso vandaag van dat soort dingen, bij wendy ook al een heel veld goudsbloemen in gegooid :wall:
geeft niets meis die raken we ook wel weer kwijt.
:-*
bedankt he, kom straks nog wel even langs hopelijk moet nog veel dingen doen.
We krijgen loge’s morgen.
Hij heeft liever niet dat ik zijn naam doorgeef, omdat hij ze liever verkoopt op de markt.
Maaruh de coins zijn momenteel nu uitverkocht, maar kan natuurlijk wel eens wat extra’s Coins bestellen
Ze zijn trouwens nu even uitverkocht, ik laat het de volgende x even weten wanneer er weer coins zijn oke ?
goed idee romata :thumbup: heeft bij mij geen haast, ik heb nu premium tot maart…
idd slim idee van romata!
Hoe voel je je meis? Last van misselijkheid?
Nou Mijn tuin is weer broccoli vrij haha!
Hij staat nu helemaal vol met tomaten…voor de quest
haha :oops: sorry hoor :shifty:
ik wou net palmen bij mezelf erin doen , doe ik er kersen in :wall: volgens mij moet ik maar eens wat minder gaan tuinieren
hahahhaah ouderdom oessie???
whahaha nee ik denk dat ik te verslaafd ben :oops:
ja dat zou ook nog kunnen… :mrgreen: :lol:
ga je nog wat leuks doen vanavond ?
wij gaan lekker gourmetten met vrienden van ons… heb het vlees allemaal al klaar dus we kunnen vanavond zo beginnen en jullie???
Hebben jullie wel mooi vuurwerk dan kunnen wij dat van jullie misschien nog wel zien :mrgreen: wij hebben niks
ja f. heeft het uit duitsland gehaald maar we vieren het in st j.ansklooster… maar dat moet je misschien dan ook wel kunnen zien toch :mrgreen:
Ik zal heeel goed kijken vannacht hihi…
haha oke!!! Alvast een hele gezellige avond gewenst!! doe je de groetjes aan G ?
Lekkere actie oessie :thumbup: Had je de kersenquest al gehad?? Anders heb je daar een mazzeltje mee toch! Die palmen komen wel weer.
Kreeg vandaag een raar berichtje van een speler (van bzyku1133)
jij ben geke do courbete kost 11eu en niet 1555,00 jij ben de eerste kloudzak von de wirot
Ik haal eruit dat ik een klootzak ben :think: maar waarvan :think: Is nog een dom berichtje ook, ik heb niet eens courgette te koop staan :eh: gekke mensen af en toe hoor :shifty: