oke ik hoop dat ik er aan toe kom hoor juudje (want ben de zolder aan het opruimen) en de schuur aan het uitmesten…
maar zal kijken of ik je mirabellen even kan oogsten :-*
meiden ik verwaarloos jullie!! En mijn tuintjes!!
Drukke kerstdagen gehad, ziek kind en nu mijn laatste twee dagen op werk die mega vol gepropt zitten (hoezo lekker afbouwen)
Ik maak het allemaal goed echt!! Straks heb ik zeeën van tijd en kan ik ieders tuintje bijhouden :-*
tantetoe geeft niets hoor!!! en je tuinen worden niet verwaarloost, hou ze goed bij hoor :thumbup:
heb op server 1 en 2 mijn premium tot maart kunnen verlengen :thumbup:
@crazymom wrote:
Romata, ik heb er 30 naar je gestuurd
Ik zat al te denken, van wie heb ik nu 30 coins gekregen haha…
Maar ik ben al voorzien, had ze een stuk goedkoper gekregen, 1240 per stuk.
Maar toch bedankt.
van wie krijg jij ze zo goedkoop romata :think:
@romata wrote:
@crazymom wrote:Romata, ik heb er 30 naar je gestuurd
Ik zat al te denken, van wie heb ik nu 30 coins gekregen haha…
Maar ik ben al voorzien, had ze een stuk goedkoper gekregen, 1240 per stuk.
Maar toch bedankt.
Ik heb het contract geannuleerd. Maar ben dan idd wel benieuwd waar je die coins van 1240 vandaan haal :think:
nu… mijn verlof is begonnen… maar de komende dagen ben ik nog druk hahah
zoek wel coins op server 2… heb maar tot 3 jan. Wie heeft er een leuk prijsje voor me???
Ja het is gelukt ik ben ook notenkraker :dance:
Nou mijn doel is bereikt ik kan ermee stoppen, hihihihi grapje.
Mijn eerste veld walnoten zitten erin.
Romata ben ook benieuwd op server 2 heb ik ook coins nodig maar ik vindt ze veel te duur nu eigenlijk.
niet stopppen hoor wendy :naughty:
zo heb er mooi wat langgroeiers in gedaan, want aankomende dagen ben ik er niet zoveel… wie tijd /zin heeft mag 1 januari wel kijken dan kan er geloof ik wat uit (zelfde mag er weer in) :-*
Mocht er iemand zijn die straks even naar mijn tuintjes wil kijken…graag. Doe maar wat leuks
Ik ben weer op pad vanmorgen begin van de middag!
Ik hem hem net even een berichtje gestuurd als hij het goed vind dat ik zijn naam doorgeef.
Weet namelijk niet of hij zoveel coins heeft, maar ik heb een hele tijd terug gewoon iemand een berichtje gestuurd op het forum die coins te koop had staan. Met daarin of ik ze goedkoper kan krijgen als ik er meer koop. En hem regelmatig een berichtje mag sturen voor wat Coins…
Laat zo snel mogelijk iets weten…
oke want dan wil ik ook wel coins van degene :shifty:
wendy ik was even in je tuin en ik was in tuin 1 en dacht goh je moet nog goudsbloemen voor de guest… alleen zag ik later dat je in tuin 3 al een heel veld vol had… dus je hebtnu een behoorlijk overschot aan goudsbloemen :oops:
gaat mij niet lukken voor het eind van het jaar notenkraker :?
moet nog 800.000 ofzo
hey sophie!! je bent rustig de laatste dagen? hoe issie? en zou jij beetje in mijn tuin willen rondneuzen aankomende dagen?
haha ja ben niet zoveel op het forum laatste dagen…
en ik kijk af en toe wel even, maar ben er ook niet heel veel
nieuwjaarsdag op zich wel hoor!! dus zie wel even…
maar morgen middag/avond ga ik ook naar vrienden
geeft niet hoor, als goed is is er morgen ook niets te doen in mijn tuin verder. maar ben eigenlijk tot en met zondag druk met van alles… maar kijk maar hoor, voel je niet verplicht…
wil boodschappen doen maar f is nog steeds niet thuis :wall:
geeft niet hoor, als goed is is er morgen ook niets te doen in mijn tuin verder. maar ben eigenlijk tot en met zondag druk met van alles… maar kijk maar hoor, voel je niet verplicht…