op server 1 heb ik ook wel interesse in coins
Op server 1 heb ik zeker ook interesse in coins!!!
Op server 2 ben ik mijn laatste beetje aan het verkopen en Oessie aan het volladen met coins hihi
ben druk aan het verkopen van al me planten binne 48 uur is alles klaar en hopenlijk verkocht en dan verdeel ik de overige coins
Mocht je nog coins over hebben dan heb ik ook wel interesse :mrgreen:
heb je een account op server 1 of 2 ilse ?
ik zit op 1
tante toe, ik heb op 2 ook wel interesse voor zowel mijn account als Touwtie en kabouter stan
als je nog coins overhebt wil ik ook wel ilse
hoe zit het met het gilde op server 1?? gaat iedereen weg??
heb nu me laatste plantjes op marktplaats staan
heb nog 2 coins nu en hoop er nog 1 a 2 bij te kunnen kopen.
zal daarna de boel verdelen
Wie heeft er nog 30 coins voor mij?
Mag naar Senbroca, dank u!! :-*
dames alle coins zijn inmiddels verdeelt en op waren er ook niet zo super veel helaas heb zojuist mijn account gedelete
Lieve kokkers,
deze maand ben ik wederom genomineerd met mijn tuintje.
Zouden jullie allemaal willen stemmen.
Tuintje 3 is van mij, het is een mandje met paaseitjes.
Ik kan hiermee een maand premium winnen en gezien de hoge prijzen van de coins is dat een heel mooie prijs
Alvast heel erg bedankt voor de moeite!!!
Ik heb gestemd hoor! :thumbup:
Ik heb ook gestemd, je gaat aan kop!
:wall: ben op server 2 bijna orchideenkweker. maar dan kan ik dus maar 2 guests doen en dan moetik weer een level hoger zijn :wall:
joepie ben op server 2 orchideeen kweker :dance:
Goed gedaan Oes!
Ik moet nog ruim 2,5 miljoen punten voor ik Orchideënkweker ben en door kan met mijn volgende quest. Maar goed: ben vast alles aan het sparen voor de komende quests, dan gaan die iig geen weken duren en dan zie ik wel weer op welke quest ik dan weer blijf hangen :thumbup:
szus, nou ik kan maar 2 guest doen nu, daarna moet ik weer een level hoger zijn, dat is echt balen… maar ja inderdaad, ik heb alles al voor de volgende guests in contractjes staan… en dan kan ik in een keer alles afmaken, op de dingen die ik nog niet heb na dan