Molehill Empire deel 7

server 1

Geld: 92.036,17 gB Score: 25.923.859Level: Lelie Lobbyist Coins: 5 | Deco.: 0 Gilde: [BK] Premium geldig tot: 02.05.10, 07:36 Server: 1

server 2

Geld: 102.753,48 gB Score: 26.977.413Level: Lelie Lobbyist Coins: 34 | Deco.: 0 Gilde: [MI2

Je bent goed bezig Oessie!

ik ben er ook al heel lang mee bezig hoor… in mei een jaar geloof ik

Mijn stand ook eens:

Geld: 110.930,80 gB

Score: 27.360.953

Level: Lelie Lobbyist

jij gaat ook lekker romata :thumbup:

Dan heb ik nog ff te gaan.

ja het spel kun je je hele leven nog mee spelen :mrgreen:

Heb ik in ieder geval iets te doen, mocht ik me een keer vervelen :wink:

:? Ik zit eigenlijk een beetje met een dubbel gevoel, want idd, de laatste weken deed ik ook niet meer doneren (ik heb er wel een boel gedoneerd :wink: maar verder komen we er niet mee, en eerlijk is eerlijk, dat haalt ook wel een beetje de lol ervanaf om er zoveel kbtjes in te steken…

Sophie, als je me zou willen verwijderen op server1, dan stap ik ook liever over naar een grotere gilde :shifty:

misschien kan de hele gilde opgeheven worden als er meer zijn die dat willen…

Als er nog meer mensen uitstappen dan ben ik voor opheffen en anders kunnen we ook gewoon met de overgebleven leden op server 1 er de schouders onderzetten ipv allemaal opgeven.

Ik stop ook heel even met doneren tot er meer duidelijkheid is.

dan mag je mij er ook wel uitgooien, zo is het natuulijk niks meer aan…

@juudje1985 wrote:

dan mag je mij er ook wel uitgooien, zo is het natuulijk niks meer aan…

Dat vind ik dus ook, dus dan kun je hem beter opheffen.

Of de rest blijft gewoon en gaat heel hard doneren.

Ik ben lelielobyist geworden :dance: :dance: , eindelijk het heeft echt 2 en halve maand geduurd :shock:

Gefeliciteerd :clap:

hoi hoi

is er iemand die interesse heeft mijn account op mollehil over te nemen ?

ik heb er gwoon de zin en tijd niet voor krijg het ook niet helemaal onder controle met de vraag en de klanten zeg maar :oops:

ik hoef niet nog een account ,maar mocht je hem weg doen, zou je dan van je overgebleven geld coins willen kopen en ze dan aan mij willen verkopen? of als er nog meer gegadigden hier zijn…

owkee oessie dan zal ik je die wel aanbieden je doet ook zoveel in mijn mff tuintjes :-*

nou dat hoeft niet perse daarom hoor, maar als je je account op gaat heffen en je hebt nog wat centjes over, is het zo zonde he… en de coins zijn zo onwijs duur, en als ik ze dan voor 300 gb weer van je zou kunnen kopen of iemand anders zou dat mooi zijn.