Op server 2 wil ik best blijven hoor. Hoop dan wel dat er meer gedoneerd wordt!
Voor server 1 heb ik sophie ge-pbt, we zijn daar zo hard gedaald dat dat niet meer leuk is. Misschien is het een idee om daar het gilde op te heffen en wie ergens anders heen te laten gaan?
Ilse, server 1
Als iedereen overstapt naar een ander gilde wil ik ook meeverhuizen als dat mag :oops:
Ik heb nu mijn tweede tuin dus kan nu meer gaan doneren
Is het gilde van server 1 uit elkaar aan het vallen?
In dat geval ben ik voor opheffen. Maar denk dat de top-5 doneerders daar maar samen over moeten beslissen. Soortvan groot-aandeelhouder vergadering
Ik wacht het wel af (maar stop ondertussen wel ff met doneren :shifty: )
Romata: ik zit op kunstmest level 7 (12%). Volgende level kost 320.000 gB, weet niet of ik dat anytime soon ga halen
Sophie, aangezien Mich@ al een tijd niet op het forum is geweerst en jij plaatsvervangend bent: zou jij alsjeblieft alle leden nog een keer willen aansporen om te doneren en anders wat leden eruit te gooien?
Als je bij een gilde komt dan weet je toch dat je palmen moet doneren? En dan heb ik het niet eens over een vast aantal in de week, maar al is het maar af en toe!
Zusara, ik ben blij dat je blijft bij server 2. Ik geloof dat we nu met een stuk of 5 meiden regelmatig doneren, dat moeten er toch meer worden want we hebben nu 36 leden!
He meiden,
gezien de ontwikkelingen op server 1 denk ik dat het goed is iedereen de kans te geven daar over te stappen…
Op server 2 kan het gilde nog groeien, is daar een mogelijkheid voor?
Ergens een oproepje ofzo?
Ik denk ook dat als we op server 2 actiever worden we wat stijgen in het lijstje, dan krijg je vanzelf meer leden.
Ik ben net begonnen op server 1 :?
miffy dat maakt toch niet uit, je kan bij ieder ander gilde hoor…
Is er niet een kok gilde? Of is dat het gilde wat niet lekker loopt?
zaten niet alleen leden van kok in hoor. maar inderdaad dat gilde moleshoop imperium loopt niet echt. we wilden niet echt streng zijn in ons gilde dus geen regels van zoveel doneren, maar het kwam wel steeds op dezelfden neer, en aangezien ook al ben je met 100 leden dat wereldwonder was al bijna niet haalbaar.
Kunnen we dan niet een nieuw kok gilde opzetten?
zouden jullie kunnen doen, ik blijf nu waar ik ben daar gaat het een stuk sneller ook omdat ze al bijna 100 leden hebben
Ik heb mezelf ook maar aangemeld bij de bokkers :oops:
Hoe kom je aan een quest in Molehill?
die krijg je vanzelf in je mailbox (geloof vanaf level 5 pas) ga in ieder geval maar 2400 wortels sparen en een bups sla
Toink :wall:
Bij de eerste quest al zoveel wortels? Ben druk bezig, maar het schiet allemaal niet zo op. :think:
Het wordt nog veeeeeel leuker :lol:
whaha ja inderdaad het word nog veel leuker… ik moet nu 5000 goudsbloemen,2000 lelies en 3000 korenbloemen
Sophie bedankt voor het verwijderen.
Ik heb me ook bij de bokkers aangemeld, ben benieuwd!
Op server 2 staan ook weer palmpjes te groeien!
:lol: die quests ja. Ik heb met mezelf afgesproken om alles zelf te kweken, dus het duurt wat langer (nu net de notenquest), maar ik hoop dan niet weer zo lang op een nieuw level te hoeven wachten.
ik heb ook het meeste opgespaard, en kan nu niet verder met mijn guests,dus ik ben al aan het sparen voor wat straks allemaal komt… maar een level hoger schiet niet echt op zeg :wall: