Molehill Empire deel 7

Zusara, wil jij ons gilde verlaten op server 2? Je hebt daar 100 palmen gedoneerd. Je beseft toch wel dat je ons daar heel erg mee benadeelt als je uit het gilde zou worden gezet?

Persoonlijk vind ik dat het je vrij staat om het gilde te verlaten, maar dat je je palmen dan achter moet laten. Ik vind het gewoon niet fair naar de anderen toe.

Ik heb met mijn twee accounts ( Touwtie en kabouter stan) heel veel gedoneerd aan het gilde. Ik heb meerdere malen gevraagd om mensen te stimuleren om meer te doneren, maar ik krijg nu echt het gevoel er maar een paar zijn die de kar trekken. Als jij ons nu ook wil benadelen door je uit het gilde te laten zetten dan wil ik toch hiertegen protest aantekenen.

Ik zal ook uit het gilde stappen op server 2, maar ik hef mijn hele account op

Van mijn laatste centjes heb ik palmen gekocht en gedoneerd, de rest heb ik Oess wat coins van gegeven, ik zal mezelf eruit gooien, dan kost het het gilde niks

Wat ik begrijp is dat Zusara zich bij een ander gilde wil aansluiten.

Ik heb erg mijn best gedaan voor het gilde en ik zou het heel vervelend vinden als ze op eigen verzoek uit het gilde wordt gezet en daarmee een groot aantal palmen meeneemt. Ik neem aan dat dat bij andere gildes ook niet gebruikelijk is.

Jouw oplossing is ideaal tante toe. Zo benadeel je het gilde inderdaad niet, maar volgens mij wil Zusara haar account niet opheffen.

Nee klopt, maar op server 1 heb ik het ook neit zo gedaan, daar deed het gilde helemaal nop meer…

elka ik blijf op server 2 wel hoor. maar wel jammer dat er helemaal bijna niets gedoneerd word

Ik begreep dat er op beide servers niets meer gedaan werd?

Vind het prima om te blijven hoor, maar dan is het misschien een idee om op server 2 leden aan te trekken?

Ik baalde ook enorm toen ik doorkreeg dat er zomaar mensen mee gaan stoppen, weg centjes, weg palmpjes…

@Elka wrote:

Wat ik begrijp is dat Zusara zich bij een ander gilde wil aansluiten.

Ik heb erg mijn best gedaan voor het gilde en ik zou het heel vervelend vinden als ze op eigen verzoek uit het gilde wordt gezet en daarmee een groot aantal palmen meeneemt. Ik neem aan dat dat bij andere gildes ook niet gebruikelijk is.

Jouw oplossing is ideaal tante toe. Zo benadeel je het gilde inderdaad niet, maar volgens mij wil Zusara haar account niet opheffen.

Uhm ik doe gewoon wat anderen ook doen.

Op server 1 is de donatie van 44 naar 34 gedaald, niet echt motiverend…

Op server 2 wordt ook matig gedoneerd. Ik heb denk ik in 2 maanden bijna 100 palmen aangeleverd. Maar tja, het is een spelletje en als de rest zich wel wil inzetten, wil ik best blijven hoor.

Hebben jullie trouwens ook een bericht gekregen over die actie die nu loopt in de bokkers ?

@romata wrote:

Hebben jullie trouwens ook een bericht gekregen over die actie die nu loopt in de bokkers ?

Ja, leuk hoor.

Maar dat redden wij toch nooit.

haha nou ik had in ieder geval een geode binnen komer met mijn 225 palmen :thumbup:

Zusara, ik zou het heel fijn vinden als je blijft. We hebben net een heleboel nieuwe leden gekregen, maar die hebben nog geen van allen gedoneerd. Ik hoop dat Sophie er nog eens een mailtje tegenaan wil gooien.

Sophie jij bent toch gilde beheerder?

Ik denk dat ik net zo’n reactie had als jij, Zusara. Toen op server 1 iedereen eruit ging en mocht op die manier.

Persoonlijk vind ik het niet netjes naar de anderen toe, maar server 1 daar bemoei ik me niet mee. Server 2 daar in tegen… :mrgreen:

Oessie, mischien moeten jij, Zusara en ik maar eens de stoute schoenen aantrekken en namens ons drieeen een mailtje sturen naar de niet donderende leden?

elka, ik zat er al een tijd mee wat betreft server 1, daar zijn veel leden, maar een 5 tal doneert. misschien was het inderdaad eerlijker geweest omdat al aan te zien komen en er eerder uit te stappen. Maar ik ergerde me er steeds meer aan. ik kan namelijk wel doneeren, want kan nu toch niet verder met mijn guest, maar deed het steeds minder omdat andere ook niet doneren. ik zou 70 jaar bezig zijn om het wereldwonder op deze manier af te krijgen.

ik heb sophie een mail gestuurd dat ik er uit wil. of zijn mij er uit zou zetten of dat ik er uit zou gaan heb ik aan haar gelaten… zij is gilde beheerder dus ik vond dat zij dat moest beslissen.

super natuurlijk dat zij mij er uit heeft gezet. en ik snap dat dat minder is voor de andere leden.

Moet er wel bij zeggen ,dat clari niets meer doet met haar account op molehill, al heel lang niet meer. ik doe die elke dag, en doe er elke dag 3 palmen in voor het gilde. heb er ook al 100 of zo verzameld, dat blijf ik gewoon doen zolang zijn niets meer met haar tuintje doet.

Jammer dat iedereen eruit stapt op server 1. Ik probeer iedere week 6 palmen te doneren, heb er net weer zes gedaan. Zie ik ineens dat we ontzettend omlaag zijn gegaan.

Pffffff, als iedereen er steeds het bijltje erbij neergooit schiet het nooit op.

@oessie wrote:

haha nou ik had in ieder geval een geode binnen komer met mijn 225 palmen :thumbup:

Wil net zeggen jij hebt toch een aardige kans, ik heb er nog lang niet zoveel hoor.

Zijn er net 6 klaar, en staan er weer 12 in de grond…

heb er ook 6 weer ingezet maar die zijn pas morgen klaar. ach we zullen wel zien, gaat me in principe niet eens zo om die prijs…

probeer gewoon steeds 6 er in te zetten.

Ja dat klopt ook wel Oessie, maar daardoor ben ik wel meer gaan doneren, vooral als je op het lijstje staat. Ze doen tussendoor nog eens een berekening en sturen ze dan naar je toe.

Maar ik heb nog niet zoveel geld, naja heb wel geld zat maar ik spaar voor waterbemesting en heb 245.000,00 nodig… Ben al een eeuwigheid aan het sparen, gaat alleen niet zo makkelijk met die palmen. Maja beetje voor beetje…

Bij welk level bemesting zijn jullie ?

romata ik ben op server 1 bij level 5 (-10%) en op server 2 op level 6 (-11%). maar spaar daar eigenlijk niet meer voor. wil nu eerst een level verder komen :wall:

Ow, ik ben overstag! Mff gaat me te langzaam, dus ik heb ook maar een account aangemaakt op Molehill Empire, hihi.

haha je houdt geen tijd meer over hoor

yvette welke server zit je ?