heb op server 2 kunstmestlevel 7 gekocht :dance:
Ik kreeg van de week een quest binnen met korenbloemen, maar die kan ik nog niet eens planten zover ben ik nog niet… Klopt dat wel dat ik die quest nu al krijg?
ja klopt je moet gewoon wachten totdat je zover bent helaas…
Maar och kun je wel een voorraad kweken van andere producten
Het wachten duurt lang :roll: : ik ben nu in 8 dagen maar 0,7 miljoen punten opgeschoten en moet er nog ongeveer 1,8. Dat wil zeggen dat het nog ongeveer 2,5 week duurt voordat ik die korenbloemen krijg :shifty:
Maar goed: ik zaai en oogst vrolijk verder
Jij ook succes met sparen Jet :mrgreen:
Dit is de eerste quest waarbij ik de zaden nog niet kan kopen vandaar dat ik het zo vreemd vond… Maar dan spaar ik nog even vrolijk door, ook weer eens handig wat meer klanten te helpen!
Jeetje Romata ook alweer over de helft met de zwangerschap, gaat hard he!
Ja tijd vind ik echt ontzettend snel gaan Jet…
Heb net Quest 49 Voltooid :dance:
goed van je romata…
ik ben ook bijna orchideeen kweker op server 1 :dance:
op server 2 heb ik guest 49 en 50 al voltooid , nu kan ik weer wachten eer ik een level verder ben zucht en dat gaat lang duren zeg
Server 1 is toch gewoon Oessie ?
Server 2 had je overgenomen of heb ik het fout ?
Ja maar dan kun je wel lekker sparen nu, heb haast geen bomen op voorraad dus dat sparen komt straks mooi uit…
Ben nu bezig met die kersen :eh:
Maar ik kan niet wachten totdat ik mijn 4de tuintje heb… :dance:
ja op server 1 ben ik oessie, en op server 2 ben ik oessie1981…
ja kan mooi sparen zo… en palmen doneren…
joepie op server 1 ben ik ook orchideeen kweker geworden :thumbup:
Mijn inschatting was best goed: ruim 2 weken na mijn vorige berichtje ben ik nu ook Orchideeënkweker geworden :thumbup: . Nu nog een tijdje korenbloemen kweken. De rest van het spul heb ik in ieder geval vast klaar liggen :lol:
gefeliciteerd szus… :thumbup:
server 1
oessie Geld: 129.085,28 gB Score: 31.867.470Level: Orchideeën kweker Coins: 29 | Deco.: 0 Gilde: [BK]
server 2
oessie1981 Geld: 203.869,87 gB Score: 33.174.556Level: Orchideeën kweker Coins: 10 | Deco.: 0 Gilde: [MI2]
HIer ook nog steeds aan t molehillen, maar kom niet verder, ben nog steeds op zoek naar een bankje :mrgreen:
moet mijn spaargeld zien te verdubbelen haha, waarom is dat dom ding zo duur :oops:
die kun je in de winkel kopen tamara
@oessie wrote:
die kun je in de winkel kopen tamara![]()
Ja ik zie het net, was net mijn bericht aan t wijzigen, wat een dom duur ding haha :oops: :mrgreen:
haha ja inderdaad…
sophie weet niet of je hier nog leest, maar ik doe steeds trouwe je molehille, maar is dat nog wel nodig?
Bijna Quest 50 Voltooid, nou en daarna weer een eeuwigheid wachten om een level verder te komen, en verder te gaan met de volgende quest.
Och kan ik me mooi eens bezig houden met palmpjes kweken
Ik heb quest 50 net afgerond, precies 1 minuut nadat ik’m binnen kreeg
Nu walnoten sparen, want dat is toch ook meteen de beste methode om punten te sparen en in het volgende level te komen. Maar moet nog ruim 9 miljoen punten…das veel :shifty:
wat zijn jullie nog lekker aktief met molehill
Ik al enige tijd niet meer :oops: ben meer bezig met facebook op dit moment.
Oessie; kan je me die ene pb nog eens sturen over gilde want heb hem geloof ik gemist sorry.
Ga nu eens kijken op mijn server hoe het ervoor zit misschien pak ik het wel weer op. weet het nog niet. :think: :mrgreen:
Vind het zonde om er mee te stoppen, heb er zo ontzettend veel tijd in gestopt.
Maar ben ook minder actief, zat daar dagelijks op het forum, leuke acties bekijken/kopen. en nu zit ik nooit meer op het forum.
ben nu bezig met sparen, want kan momenteel ff niets anders. Ik wacht totdat ik een level verder ben, en dat gaat nog wel even duren