Molehill Empire deel 7

@oessie wrote:

ja super marjolein… alleen die sla is wel een beetje aan de prijs hoor hahaha

:oops: sorry… al ik straks weer even een super koopje sturen

:-*

Niemand meer op server 2 die iets van mij wil kopen?

Ik wacht tot morgenavond en dan gooi ik alles op de markt.

he meiden ben een tidjje niet meer actoef geweest met het spel. er gebeurde hier zoveel en ondertussen zijn we dus zwanger! yeah! ik kom er niet ana toe elke dag aan mijn tuintje te werken maar Zal zo nu en dan eea planten

Gaat iedereen stoppen??? Nee toch?

Heb je nog coins mamma van? en appels? Of ben ik te laat?

ik nog niet hoor elka!!

ik speel het spel ook nog!!! heb nu bijna mijn 3e tuin

Ik speel het ook nog :smiley:

Ik ook, kom hier alleen niet meer zo vaak :oops:

Kan iemand mij vertellen waarom je in godsnaam voor een quest een bankje van 46.000 moet leveren en daar dan 4.000 voor terugkrijgt :? :snooty: ?

En het valt me trouwens op dat de coins op server 1 weer ontzettend duur zijn, dus als iemand ze hier voor minder kwijt wil dan hou ik me aanbevolen :mrgreen: .

Verder probeer ik 6 palmen per week te leveren. Tot nu toe lukt dat aardig. Ik vind het wel jammer dat je niet eerder wordt beloond, want we hebben toch al veel palmen bij elkaar gespaard (en dat is dan nog niet eens 1% :? )

ja dat wereldwonder vind ik ook wel jammer dat is niet te doen… misschien toch mischa eens PBen of ze een mail rond kan doen dat er meer geleverd moet worden…ik lever zo af en toe, maar om eerlijk te zijn heb ik daar steeds minder lol in

Waarom stappen jullie dan niet in een ander Gilde ?

De Bokkers bijvoorbeeld :oops: :wink:

Binnenkort gaat het aantal palmen omlaag, en dan schieten we weer een flink stuk omhoog. De meeste daar zijn flink actief daar, en er worden echt leuke acties gehouden met dingen die je kunt winnen…

is daar nog plek dan romata?

Ja er zitten nu 91 mensen bij ons Gilde.

En er worden regelmatig mensen eruit gezet die niet doneren.

hoeveelmoet je doneren dan?

4 per week…

Dat is echt makkelijk te doen dus…

Ik zelf gooi er altijd 6 in als die weer klaar zijn direct weer nieuwe erin.

dat is inderdaad wel te doen., ik zal het eens overwegen, want bij ons schiet het niet echt op zo… en daardoor krijg ik steeds minder zin om te doneren :oops:

Ja het is zonde eigenlijk je steekt er veel geld in, en je weet eigenlijk dat het halen van een wereldwonder onmogelijk is.

Ik vind het doneren nog steeds erg leuk bij de Bokkers omdat er vrijwel altijd een actie is, dan krijg je bomen naar keuze voor heel weinig geld. Of Coins tegen de laagste prijs 300 en etc…

hmmm dat is wel interesant dan… wel weer zonde van de palmen die ik heb geleverd.

willen ze je er niet uitzetten dan ?

Hoeveel heb je er al gedoneerd ?

ik heb er 300 geleverd…

maar mischa had ook de leiding maar waar die gebleven is :think:

Dat zou indd ook wel zonde zijn om die achter te moeten laten allemaal…

Micha heb ik ook al ontzettend lang niet meer gezien hier op het forum, misschien eens een berichtje via het spel sturen ?

Maar het is ook jammer om zoveel palmen te sparen, als het Gilde niet zo heel erg actief is…