ja inderdaad ook zonde … maar van mij mag het gilde van ons wel wat strenger, de meesten zitten nu wel in levels waarbij dat makkelijk zou moeten kunnen
Bij ons zitten er ook mensen in die echt bij een hoog level zijn, maar hebben ook ontzettend veel geld niet normaal. Maar die doneren er ook wel vaak 600 per maand, zelfs soms wel eens meer.
Hoe ze het voor elkaar krijgen geen idee, ik kan het in ieder geval niet haha.
Ik ga er uit denk ik en dan kom ik bij jullie Romata.
Het gilde van freefarm is ook veel leuker dus dat maakt niets uit.
Hopelijk wil Sophie mij eruit zetten en anders ga ik er zelf uit.
Meiden ik ben uitverkocht op server 2, sorry.
ik denk dat ik er ook uit ga…ook ik hoop dat ze mij er uit willen zetten… 4 doneren per week moet mij wel lukken en dan doe ik het nog ergensvoor. ook omdat heel veel niet meer zo actief zijn in het gilde.
Hebben jullie het nu over server 1 of 2?
server 1, 2 doe ik niet meer
server 1 elka
Oessie, je laat me toch niet in de steek op server 2, he. Met het gilde bedoel ik.
Eerlijk gezegt vind ik aan het gilde niets meer aan. Laatst even een opleving met een hoop nieuwe leden en na twee weken hebben ze geen van allen nog gedoneerd of iets bij de stamtafel geschreven.
Het is dat ik er al zo veel tijd en moeite aan heb besteed, maar echt leuk vind ik mh op dit moment niet echt.
ja ik vind dat ook jammer, daarom ben ik daar ook zelf minder gaan leveren… we zouden iedereen eens kunnen PB en dat we toch minstens 4 palmen in de week willen, want zoals ubbeltje of zo, die heeft heel veel geld maar doneert niets
en ik blijf op server 2 wel hoor… maar overweeg echt om bij server 1 weg te gaan…
nou ik heb nu mijn 3e tuin… en op 2 mollen na helemaal leeg… heb de laatste tijd ook niet echt veen palmen gedoneerd maar wou nu echt ff sparen voor mijn 3e tuin… maar als jullie er nu allemaal uit gaan dan heeft het doneren ook niet zo heel veel zin meer… :?
oke… dan denk ik bij server 1 dat ik ook wil overstappen… Houden jullie me op de hoogte?
Dat ik minder doneerde komt oa. doordat ik er weinig was, maar ook omdat er nauwlijks wat gebeurde nl
oes en wen ik heb jullie uit het gilde gegooid!!!
wil jullie er nooit meer zien :twisted: :twisted: :twisted:
hahahahaa sorrie zijn de hormonen
xxx
haha sophie dank je!! kom jij ook nog bij een ander gilde?
hou van je schat :-*
Ohh dames zijn jullie stout geweest :naughty:
Jullie gaan je toch wel aanmelden bij de bokkers he :oops:
heb ik al gedaan hoop dat ze me aannemen
@oessie wrote:
heb ik al gedaan hoop dat ze me aannemen
Je neemt Coins mee neem ik aan ?
Ook in het berichtje gezet toevallig ?
nee dat heb ik erniet in gezet, dat ik er 225 heb
Sophie… ontsla mij dan ook maar als je wilt=
Ga ik snel kijken of de bokkers nog plaats hebben
Oess heb nog 5 coins gekocht op serv 2 voor je… men wat ene belachelijke prijzen!
ja belachelijk he!! maar thanx super… heb bijna weer een maand premium, moet er nog 5 bij kopen dan heb ik tot 1 juli premium :thumbup: