Molehill Empire deel 7

Ik ben al een paar maanden bezig met de opdracht pruimen, kan die opdracht deze week voltooien als een veld pruimen klaar is.

Kom er ook 1 x per dag in om wat te planten of water te geven. Ik vergeet zelfs wel eens te kijken :oops:

voor die guest krijg je wel aardig wat geld romata :thumbup: , ik ben nu allerlei dingen aan het kopen, ik werk al een beetje de guest in het voorruit zeg maar… sla ik mooi op inmijn contracten

Heeft er nog iemand coins te koop op server 1? :mrgreen:

helaas heb net mijn premium verlengd

:dance: Ben net Notenkraker geworden :dance:

-mir-

Geld: 915.640,88 gB

Score: 15.031.419

Level: Notenkraker

Coins: 30 |

Deco.: 0

Gilde: [MI]

Zou tijd worden :shifty: Ik ga eens mijn velden vol walnoten zetten :mrgreen:

:dance:

ik moet denk ik nog wel even voor ik een level verder ben

oessie Geld: 40.188,36 gB Score: 24.809.674Level: Lelie Lobbyist Coins: 0 | Deco.: 0

server 1

ik doe mijn account op server 2 weg…ga nu al mijn producten verkopen en daarvoor palmen kopen…dus als ik nog iemand ergens blij mee kan maken…roept u maar!

heb je coins of nog producten die je tegen een leuk prijsje wilt verkopen?

oei dit lees ik vast te laat…heb ook nog coins nodig op server 2 wat zijn die krengen daar duur zeg…en m’n primium loopt woe af

dus mocht je nog wat hebben marjolein?? :roll:

ik heb je er een paar gestuurd hille :thumbup:

@oessie wrote:

ik heb je er een paar gestuurd hille :thumbup:

Dankje oes! Lief van je!

Die krengen zijn daar zo duur, vandaar dat ik daar ook niet verder ga…ik zie er geen uitdaging meer in aangezien het zo duur is. En ik vindt Free farm veel leuker :smiley:

ja kan ik me voorstellen marjolein… ik had nog een aardige buffer geld vandaar dat ik het nog wel even uit kan zingen en nu helemaal want heb nu premium tot juni dankzij jullie :mrgreen:

mijn premium was al afgelopen de 24e…en geld had ik niet genoeg om coins te kopen van 6000 per stuk…echt belachelijk hoe die omhoog zijn gegaan…

nee inderdaad niet normaal die prijzen…

Dames iemaand interesse in een account bij molehille ?

wil stoppen met dat account en me voledig richten op mff.

Geld: 37.174,56 gB Score: 1.272.861Level: Vogelverschrikker Coins: 0 | Deco.: 0 Gilde:

krijg de mensen gewoon niet geholpen en merk dat ik er ook weinig zin in heb bij mff is het gewoon heel anders

is dat op server 1 ilse, ik heb misschien een vriendin die dat we wil, maar moet ik dan even navragen.

oessie is inderdaad op server 1 :slight_smile:

dan ga ik me straks alleen op mff concentreren ga zodra ik me beter voel me 2e tuintje openen

@ilsederooy wrote:

Dames iemaand interesse in een account bij molehille ?

wil stoppen met dat account en me voledig richten op mff.

Geld: 37.174,56 gB Score: 1.272.861Level: Vogelverschrikker Coins: 0 | Deco.: 0 Gilde:

krijg de mensen gewoon niet geholpen en merk dat ik er ook weinig zin in heb bij mff is het gewoon heel anders

Ik heb alles verkocht aan iemand :slight_smile:

Die ermee geholpen voor een leuk prijsje…en van het geld koop ik palmen :slight_smile: en die doneer ik aan het gilde…ben ik toch nog een beetje goed bezig :slight_smile:

ja super marjolein… alleen die sla is wel een beetje aan de prijs hoor hahaha

Ik ga ook stoppen met server 2,

Iemand nog geintreseert in mijn voorraad?

Anders verkoop ik alles op de markt en koop ik daar coins of palmen voor.

Stuur mij anders een igm met je verlanglijstje en de prijs die je wil geven.

Let op wel normale prijzen we willen geen ban.

En dan kijk ik hoeveel ik kan leveren.

ign server 2 = Shaya81