jeetje wat duur, dit is op server 2 of niet? ik heb nog premium tot 3 april, hoop dat ze nog wat gaan zakken
grrrrrrrrrrrrr iemand heeft me een mol gestuurd :evil:
wtf, wat een prijzen zeg op server 2 :shock:
Ik heb nu coins op server 1 op de marktplaats staan voor 1600, en dat vind ik eigenlijk al veel. Maar is goed voor de centjes :mrgreen:
Oessie, ik heb er nog wel genoeg hoor, dus als je ze nodig heb
En wat lullig van die mol zeg :thumbdown:
weet iemand wat er met micha is? ze is al heel lang niet geweest?
sophie ik ga nu echt naar bed. in molehill zijn om half 11 appels klaar, zou jij die willen oogsten? doe er maar nieuwe in… :-*
Ik ben vanmorgen Lelie Lobyist geworden :mrgreen:
Gaat eigenlijk nog best lekker met MHE: ben al 3 weken appels aan het sparen voor de quest, dus kost me niet zoveel tijd nu. En die tijd heb ik nodig voor MFF, dus dat komt goed uit
ja ik doe er steeds veel walnoten in, ik moet level hoger want ik kan niet verder met mijn guest, maar gaat wel lekker zo inderdaad.
wie heeft er nog coins? zowel server 1 of server 2…
server 1 oessie
server 2 oessie1981
sophie als jij je aarbeien om 11 uur oogst zou jij dan in molehill bij mij d epruimen willen oogsten??? doe er maar weer pruimen of zo in., walnoten mag ook!
Ik weet dat dit lijstje op MHE niet zo meer van belang is omdat de meeste van jullie nu voor de punten gaan. Maar mochten jullie er toch nog behoefte aan hebben:
Een nieuw lijstje 'wat kan ik het beste zaaien als ik veel wil verdienen op de markt:
- lelie 1,08
- goudsbloem 0,88
- rode aalbes 0,83
- braam 0,79
- bosbes 0,79
Aan de onderkant van de lijst hangen:
- wortel 0,41
- asperge 0,41
- sla 0,39
- walnoten 0,38
Willen jullie allemaal op tuintje 4 stemmen alsjeblieft.
De tuin met de meeste stemmen wint een maand premium.
http://forum.molehillempire.nl/viewtopic.php?f=21&t=8319
Deze dus hè
heb gestemd wendy
ik heb ook gestemd… :mrgreen:
Mijn stem heb je ook
En de mijne :mrgreen:
Bedankt allemaal voor het stemmen!!!
:-*
heb je ook gewonnen???
heb net mijn premium verlengt naar 19 april… dus ik kan weer ff vooruit… ook bijna quest 17 voltooid… en ondertussen verder sparen voor een 3e tuin…
ik zit maar te wachten tot ik een level verder ben
Wat is het stilletjes hier zeg :shock:
Ik moet nog 18 coins hebben, dan kan ik premium.
Maar die dingen kosten op de markt 2900 GB per stuk :shock:
Dat zijn de goedkoopsten :?
Belachelijke prijzen zeg.
ja die coins zijn onwijs duur …
ik ben nog steeds geen level hoger :wall: en had al gezien dat als ik een level hoger ben, ik 3 guests kan doen en daarna moet ik nog een level hoger zijn grrrrrrrrrrrrr…