Heb trouwens een aantal Coins die weg mogen voor 1300 (server 1)
gefeliciteerd juudje :inlove:
Juudje gefeliciteerd meis!!
Ben vandaag even een dagje in het appartement… het is echt zo koud op de berg - 17 was het gister brrrr… melis heeft vannacht over gegegeven dus had ook ale en kort nachtje…
elka hoe was jou vakantie?
Dank jullie wel allemaal!!! ben wel erg moe maar voor de rest gaat alles goed… nu hopen dat het allemaal zo blijft natuurlijk…
Gefeliciteerd juudje…super :mrgreen:
Hoi meiden,
De vakantie was super. De laatste dag wat regen, maar tussen de buien 30 graden :lol: en dan is het prettig als je appartement aan het zwembad ligt .
Gelukkig waren we voor de overstromingen van dinsdag daar weg.
Oessie, bedankt voor het bijhouden van mijn tuintjes :-* veel plezier in de sneeuw!
Welkom terug Elka!!
:-*
Fijn dat jullie genoten hebben Elka, en welkom terug weer
Mijn laptop is gereviseerd tijdens mijn vakantie en nu ben ik mijn favourieten kwijt en dus ook… de questlijst. Heeft iemand de link voor me?
Bedankt!
juudje gefeliciteerd!!! leuk!!
oessie, lekker dagje binnen… wanneer komen jullie terug??
ik heb me net ook bij freefarm aangemeld… :oops:
hilga zaterdag rijden we weg
oh het weer vandaag was zo super, je kon in tshirt skieen… morgen word het weer zulk weer. wel wat anders dan van de week -16 … heb best al een bruine kop gekregen…
nou ik ga eens smirnoff drinken… :-*
Crazymom, thanks!
ik denk dat ik morgen op server 2 lelylobbist word :dance:
@hille wrote:
ik heb me net ook bij freefarm aangemeld… :oops:
Ik ook en ik vind het veel leuker dan molehill empire tot nu toe :mrgreen:
hmm nou ik weet nog niet of ik het leuker vind… vind molehille ook nog wel steeds een uitdaging om eerlijk te zijn… wil dat niet zomaar weg doen, zit toch wel heel veel tijd in :oops:
@oessie wrote:
hmm nou ik weet nog niet of ik het leuker vind… vind molehille ook nog wel steeds een uitdaging om eerlijk te zijn… wil dat niet zomaar weg doen, zit toch wel heel veel tijd in :oops:
Ik sluit me bij je mening aan Oessie: ik weet het ook nog niet…
In MHE heb ik net mijn 100ste palm gedoneerd :mrgreen:
goed van je szus, zal als ik thuis ben ook weer eens wat palmen erin zetten…
net wel op server 2 , 6 palmen er in gezet.;
nou ga mijn laptoppie uit doen, morgen nog dagje skieen, meiden liggen lekker naast me te maffen… :inlove: :inlove:
Lekker genieten van je laatste dagje Oes :thumbup:
ja ben lelylobbist op server 2 :dance: