Feli Oessie :mrgreen:
Ik zit nog niet eens op de 21.000.000, dus ik moet nog ff :?
zooo dames ben er weer een beetje
Helaas is het kraambed anders verlopen dan we dachten… eerst beviel ik terwijl ik zeker wist over tijd te gaan lopen, bij 37 weken 5 dgn. Bevalling in 2 uur (wow… wat je dan ineens overkomt). Opname van Roan omdat hij de bevalling niet echt leuk vond. Na een paar dagen naar huis, eindelijk genieten… 4 dagen later weer opname Roan, omdat ie aan stille ondervoeding leed… hij dronk goed (leek), was tevreden (leek) paste en poepte goed… en toen viel hij ineens af. Bleek dat hij op dag acht reuze tevreden was op 40 cc… en dar dus dik 3,5 uur op sliep…
gelukkig zijn we nu weer thuis sinds dinsdag, groeit hij elke dag, is hij bijna op zijn geboortegewicht en kunnen we langzaamaan echt gaan genieten…
Dames thanx voor het meehelpen met mijn tuintje!!
jee tantetoe, das een rot start zo…wel heftig joh zo’n snelle bevalling dat is roan ook overvallen ws.
maar hopen dat het nu weer in stijgende lijn gaat en jullie lekker kunnen gaan genieten!!!
aha oess. lekker onderweg ws nu, lekker gehad dus?! ik weet ook nog niet of ik free farm leuker vind…heb ook niet veel tijd hoor voor die kortgroeiers… bij mollehil zat ik er eerst hele dagen achter… maar nu weet je wel ong wat er komt. maar vind het kippen hok al wel leuk :mrgreen:
Ik geloof dat ik dit topic een beetje verwaarloos :oops: :oops:
Tantetoe, nog gefeliciteerd met de geboorte van Roan. Wel een vervelende start, maar hopelijk gaat het grote genieten nu beginnen voor jullie.
Juudje, geweldig, je banner :dance: . Gefeliciteerd.
Ik heb me inmiddels ook aangemeld bij FreeFarm, errug leuk. Toch weer een verslaving erbij ben ik bang.
Uh Romata, ik neem aan dat je coins al weg zijn voor die prijs :roll: Zo niet dan wil ik ze wel :mrgreen:
En volgens mij had ik jou ook nog niet gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk zeg!
Dankje.
Maar ik heb ze helaas niet meer
@romata wrote:
Dankje.
Maar ik heb ze helaas niet meer
Dat had ik ook niet echt verwacht voor die prijs, maar mocht er een volgende keer komen dan hou ik me zeker aanbevolen :mrgreen:
Hoeveel heb je er nodig janneke, heb nog genoeg coins :mrgreen:
Janneke, je bent niet de enige die dit topic verwaarloos hoor
Anyway… over 45 minuten doneer ik weer 30 palmpjes… was al weer eventjes geleden…
ik ben er weer dames, heb op server 2 nu 12 palmen in mijn tuin staan… en die lelies zijn echt lief die potjes :inlove:
Dames ik ga 1 account weg doen, heb met dit spel 2 account’s en bij MFF 1 dat word me toch echt te veel.
Days
Geld: 75.133,55 gB
Score: 16.107.544
Level: Notenkraker
Coins: 0
Deco.: 0
Heb ook best een flinke voorraad op deze naam.
Wil hem wel weg doen aan iemand die er verder gaat spelen en niet alle voorraden naar zich zelf gaat versturen ofzo :silenced: :shifty:
naja ik hoor het wel
ik pas dit keer :mrgreen:
Ik wil liever op eigen kracht zover komen :oops:
Ik ben al 2 dage niet meer op mijn account geweest!
ik heb me ook aangemeld bij MFF… en ik vind het ook erg leuk… het is +gewoon net iets ander maar zeker niet mee of minder leuk!!!+
waar kan ik een bankje kopen?
Bij de gereedschappen winkel
oh dankje
zag er niet echt uit als een bankje haha
haha :mrgreen:
Ze hebben trouwens het aantal palmen voor het wereldwonder verlaagd :dance:
ipv 777.777 hoeven er nog maar 500.000 geleverd te worden :mrgreen:
ohw ik heb er volgens mij al een hele tijd 12 in mijn kast staan… :oops: :oops: