Molehill Empire deel 7

http://208.116.50.174/forum/index.php?PHPSESSID=742345a470523c49ac8e39def964636c&topic=33286.0

Ow da’s handig, dankjewel!! :thumbup: :-*

gaat goed komen oes :-*

Wat een rust hier dames, wat denken jullie oes op vakantie wij nemen ook maar een break?? :mrgreen: :mrgreen:

Hebben jullie gezien op server 2 zijn de coins al tot 2000 gb gestegen op de marktplaats, niet normaal :shock:

Ik ben nu op s2 ook bijna notenkraker :dance:

Op server 1 ga ik ongveer over 1 maand lelie lobbyist worden, dan heb ik er zo’n 2 maanden over gedaan :thumbup:

ff een paar dagen niet online geweest i.v.m. verjaardagen… maar nu zijn we dr weer…

Ja dat is echt niet normaal op server 2…en ik heb coins nodig :frowning:

Baal echt…maar wacht nog maar heel even met kopen…anders ga ik het niet redden. Hopelijk worden ze dus snel weer wat goedkoper :frowning:

@marjolein98 wrote:

Ja dat is echt niet normaal op server 2…en ik heb coins nodig :frowning:

Baal echt…maar wacht nog maar heel even met kopen…anders ga ik het niet redden. Hopelijk worden ze dus snel weer wat goedkoper :frowning:

Ik zit al weken te wachten, maar ze worden enkel maar duurder.

Gelukkig heb ik tot 14 maart premium.

Heb je al op het mh-forum geprobeerd?

Daar zijn ze rondt de 1900, scheel toch iets.

Alle :silenced: Wat zijn die coins op server2 dan duur zeg :shock:

Hier weinig te melden, staan constant bomen in, dus weinig te doen in de tuinen en echt opschieten doet het ook niet met de punten… Hoop voor maart level notenkraker te hebben gehaald…

op het forum zijn alle coins op server 2 uitverkocht… heb net voor alle geld wat ik nog had, coins gekocht, voor een prijs onder de 2000 gb :shock:

moet er nu nog 9, voor 6 feb…

Echt vervelend die coins, ben nu wel erg geneigd om zelf coins te kopen nu ze zo hoog staan.

Maar ik doe het niet hoor.

Even iets anders gaan jullie ook allemaal freefarm spelen?

Hij komt bijna in het nederlands uit :dance:

free farm…geen idee! Misschien :wink: ga het dnek ik wel even proberen of ik het leuk vindt :think: mmmh geloof dat ik dat met MH ook heb gedaan :wink:

Op het forum is ook niks aan coins te koop. Gelukkig heb ik wel nog eventjes om te sparen voor de coins…maar leuk is anders :frowning:

@mamma van sharondenise wrote:

Echt vervelend die coins, ben nu wel erg geneigd om zelf coins te kopen nu ze zo hoog staan.

Maar ik doe het niet hoor.

Even iets anders gaan jullie ook allemaal freefarm spelen?

Hij komt bijna in het nederlands uit :dance:

wanneer komt hij in het nederlands uit dan???

sow heey, wat staan die Coins duur op server 2. Weeet dat ze eigenlijk altijd lager hebben gestaan dan server 1.

Zou willen dat die van ons zo hoog stonden :smiley:

Hij komt eraan freefarm :dance: :dance: :dance:

My Free Farm

De eerste browsergame met bio kracht!

Verwachte server start woensdag 3 februari rond de middag.

Het kraait, het boeht, het zoemt - dat plattelandsleven kent men als in de stad geboren kind, alleen maar uit verhalen? Dat kan nu veranderen, want met My Free Farm maken wij je tot boerderij bewoner. Frisse lucht, biologische groenten, gelukkige koeien en wollige schapen. Al dat en nog veel meer word geboden in deze browsergame om het boerenleven.

Vakantie op de boerderij, de droom van vele kinderen en rust zoekende mensen. Wij vullen dit voor je in, zonder een lange heenreis, kofferspakken en de voorbereiding. Duik in de bonte wereld van http://www.myfreefarm.nl en laat je door het varkentje Gordon zien, wat het boerenleven je zoal te bieden heeft! 36 verschillende groente en fruitsoorten voor de hongerige dorpsbewoners uit het dorp, net als het voedsel dat voor de dieren bestemd is. En waar zou een goede boer(in) zijn zonder goede verzorging van de boerderij dieren, van eieren leggende kippen tot honing gevende bijen.

Als het nou om planten gaat of een extra koe voor in de koeienstal, in het dorp kun je alles vinden wat het boerenhart aangaat.

Op de reclamezuil in het dorp kun je de producten van je eigen boerderij promoten om meer klanten te krijgen. Een eigen Boerengilde openen en gezamelijk Quests vervullen? Op de marktplaats met duizenden andere spelers handelen? Alles is mogelijk, en met hard werken, en veel geduld en zorg kan je zelfs een tweede boerderij met nieuwe velden en genoeg plaats voor nieuwe stallen bereiken.

Is de akker met alleen planten wat eentonig? Versier hem dan met decoraties. Een prachtige tuinbank, een vogelverschrikker, een bed in het maisveld… dat en nog veel meer biedt de plaatselijke bouwmarkt.

Speel jezelf door onze vele individuele Quests heen, krijg toegang tot een enorme diversiteit aan planten, verzorg wollige schapen en kakelende kippen en laat je daarbij door de kleurrijke omgeving meenemen.

Zin gekregen in frisse lucht en een eigen boerderij? Dan zoek je een hooivork, zet een hoedje van stro op, en ga je los op http://www.myfreefarm.nl!

Verwachte server start woensdag 3 februari rond de middag.

hoi hoi

Ben druk bezig aan het sparen voor me 2e tuintje gooi me tuin steeds vol met langbloeiers en verkoop aan de kabouters.

Van het weekend ga ik weer flink verkopen op de markt.

Hier nog iemand die druk aan het sparen is voor tuin 2 en ondertussen probeert haar groenten op peil te houden.

Heb er nu 17 (zucht) mirabellen instaan, de rest staat praktisch vol met bramen.

zoooo ff mijn premium verlengt to 19 maart… dus ik kan er weer ff tegen… en nu maar sparen voor een 3e tuin!!!..

oooh bedenk me opeens dat ik nog 6 palmen moet doneren die staan nog gewoon klaar in mijn kast… :mrgreen:

juudje, je banner :inlove: gefeliciteerd!!

Juudje zo he wauw, gefeli zeg!!!

Dat wordt een oktober beebje niet?

Hoe voel je je?

Wauw Juudje van harte gefeliciteerd :dance: