Molehill Empire deel 7

en wat zegt ze dan als je de vraag via een pb stelt en dat het opnieuw in loggen niet werkt

@oessie wrote:

en wat zegt ze dan als je de vraag via een pb stelt en dat het opnieuw in loggen niet werkt

Nog geen antwoord gehad, ben ook benieuwd…

oes hoe laat gaan jullie morgen op vakantie?

bietje vreemd :think:

wij gaan zaterdag morgen pas sophie om 7 uur of zo smorgens

je hoeft account an0uk niet te doen hoor… die is nu van hille

:thumbup:

@niecke wrote:

jouw topic is verplaatst naar het crew-archief omdat questinfo niet op het forum mag gepost worden.

mag ik jouw ingamenaam en ID nummer aub ?

dan vraag ik iemand van de spelleiding om even te controleren wat er met de punten gebeurd is.

maar ook zonder topic op het forum zal ik helpen tot we weten waar jouw punten zijn.

mvg,

Niecke

oke dat is wel fijn dan! :thumbup:

Hopelijk wordt het snel opgelost Bietje.

Oessie alvast een ontzettend fijne vakantie gewenst, geniet ervan meis :-*

Oke ik heb nu tot 7 mei premium :oops: , ben nu helemaal blut maar kan nu weer even vooruit om iets aan palmen en kunstmest te doen.

Jaaa ben een level verder :dance:

Ik ben nu Lelie Lobbyist, dingen zijn best goedkoop heb er meteen 500 gekocht. Denk niet dat ik ze ga planten om een voorraad op te bouwen.

Ik heb wel 2 rijen even geplant om te kijken hoe ze eruit zien, zoo ontzettend schattig echte potjes in je tuin :inlove: :inlove:

Ben benieuwd hoe ze er morgen uitzien als ze klaar zijn, duren maar namelijk 16:20 uur…

Zo nu weer heel hard sparen voor een volgend level. Dit gaat wel sneller want zie dat je bij heel veel opdrachten alleen maar punten krijgt I.P.V GB of decoratie.

Gefeli Romata :dance:

Gaat best hard nietwaar?

Hoe voel je je? Al echt zwanger?

romata joepie!! ik wil ook een level hoger… ben er bijna (op server 2 dan he)

@ Romata

Goed bezig!

Ik dacht hier ook bijna een level hoger te gaan…maar ahd een beetje verkeerd gekeken :wink:

Ach maakt ook niks uit :oops:

@ Oessie

Ik wil je alvast een hele fijne vakantie wensen! En hou alles heel he!!!

@ Bietje

Is het al opgelost?

Sophie, nou ik heb er bijna alles in wat ik er in wil doen. zijn ook nog wat kersen klaar morgen of overmorgen , kijk maar wat je er in doet dan… maakt niet uit, kort of langgroeiers…

succes er mee… oja als je er een keer palmen in wil doen vind ik dat prima… kijk maar even.

Heb ik weer … :oops:

Ik heb nu 7.292.980 punten en ik dacht dat ik dan 11.292.980 punten ging hebben, maar nu zie ik dat die laatste punt geen komma is, wat ik dus wel voor komma had aangenomen…

Stom stom, de punten zijn dus wél bijgeschreven… :shifty:

hihi bietje moet er stiekem wel om lachen :silenced:

@oessie wrote:

hihi bietje moet er stiekem wel om lachen :silenced:

Ja stom hé,… :oops:

Ik vind het wel erg weinig dan, 4000 puntjes voor een bankje van 46.000 gB’s!

ja dat is inderdaad weinig…

ik kreeg net voor 4000 appels een extra kast, maar wat heb ik daar nou aan :think:

@oessie wrote:

ja dat is inderdaad weinig…

ik kreeg net voor 4000 appels een extra kast, maar wat heb ik daar nou aan :think:

Ja kom nou… tja, ze weten natuurlijk niet dat je er al één hebt gekocht maar daar kunnen ze toch vanuit gaan als je al zo ver zit in het spel.

tja ind erdaad…

naja voor de pruimen guest 3333 pruimen en 666 walnoten krijg ik wel lekker veel geld 100000 gb :dance:

@oessie wrote:

tja ind erdaad…

naja voor de pruimen guest 3333 pruimen en 666 walnoten krijg ik wel lekker veel geld 100000 gb :dance:

Da’s mooi ja! :thumbup:

Ik ben nu bezig met de perenquest, geen idee wat ik daarvoor zal krijgen.

Kun je dat eigenlijk ook ergens van vooraf zien?

25000 Gb bietje krijg jij er voor :wink: