ooh wat lekker joh, tis vandaag hier echt weer om en om wakker, houd me lekker bezig zo.
ja heb ze gezien, maar dat is het ook kon het niet volgen. en dat moet toch wel bji dat programma. vind het zo geweldig he.
ok, kijk ik verder niet meer, oessie zou er straks ook wel weer zijn. ben benieuwd wat eruit komt.
hoi hoi
Thanx dames!! nou Fenna is niets mee aan de hand hoor!! dus waarschijnlijk toch haar enken verzwikt.
ze vond het prachtig in het ziekenhuis, wat een aadachttrekker zeg!! zegt ze poepchinees tegen die dokter :shifty:
haha die durft!
Gelukkig niks met fenna aan de hand :thumbup:
ooh gelukkig dat het goed, was haha wat is het toch ook een lekkerding :inlove: !! lef hoor hihi!!
nou soms schaam ik me rot hoor om haar, zodra iemand om haar lacht gaat ze nog gekker doen :roll:
hoi hoi
Ben druk aardappels aan het verbouwen voor de volgende quest ga vanavond ook zonnebloemen planten en asperges die was ik de afgelopen dagen helemaal vergeten dat ik die nu als mollenjager nu kan planten
Voor de rest ben ik druk bezig aan het sparen voor mijn 2e tuintje iemand nog tips om veel geld te verdienen ?
Heb nu lekker weekend dus lekker veel tijd om veel te verbouwen en te verkopen voor veel geld
Een echt clowntje dus… :inlove:
Hier hebben we dr ook zo 1…dat kan ik nu al zien. Ze kan van die ontzettende ondeugende oogjes hebben en dan zie je dr denken wat zal ik nu eens doen…en gaat vervolgens of heel hard gillen of heel hard op dr tong blazen…gekke kinderen :inlove:
@ Ilse
Geen idee
Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat je verbouwd…ik zou alleen niet met je quests bezig gaan…maar dat pas doen als je je 2e tuintje hebt. Ik heb het wel gedaan en mijn moeder niet (zijn tegelijk begonnen) en mijn moeder loopt toch een heel stuk voor op mij!
Ik heb weer internet :dance:
Thanks ladies, voor het “tuintje-zitten”
marjolijn ga inderdaad nu even wachten met de quests want je verdiend er bijna niks aan en met een 2e tuintje kun je flink verbouwen voor de quests
ik heb in het begin ook niet alleen voor de guests gespaard, en doe dat nu nog steeds niet… maar met meerdere tuintjes gaan de guests gewoon sneller…
heb van het weekend heel wat tuinen te onderhouden, die van elka, en van een andere vriendin van me… druk dus :mrgreen:
en ondertussen nog gourmetten he!! vlees is besteld!!! gezellig!!
ben best veel met de quest bezig, en zet ze nu dan in contract. weet niet wat de beste tactiek is. als wat bijna op is zet ik dat er weer in.
weet wel van mirabellen kun je nooit genoeg hebben, jeetje wat vragen ze daar veel om.
Zo ik ben mijn eigen groente winkeltje begonnen.
Vandaag ook al een bestelling gehad van tjaptjoy
Thanks oes!
Bij mij vragen ze eigenlijk van alles staat er nu een te wachten op 251 bloemkolen voor 69 gb :?
vindt het wel heel weinig
je kan ze weigeren hoor
Ilse, zo heel weinig is het niet hoor.
251/69= 3.63
Op de boerderij koop je ze voor 3.78
Al met al is het heel snel verdiend. En je krijgt er punten voor.
marjolein haha ik dacht al dat jij dat was!!!
enne hillie gezellie hoor!
ennuh is iemand hier goed in nederlands? :shifty:
ik niet sorry, heb je weer zo’n moeilijk lap tekst?
x
ja weer moeilijke opdracht!!
ik ga even octomum terug kijken… kids verbouwen ondertussen het huis
Ik ben goed in nederlands, misschien kan ik je helpen?
Wij zijn geschokt over de inhoud van uw brief, waarin u schrijft dat wij u zouden hebben opgelicht. (er moeten 2 fouten in deze zin staan)
volgens mij is zouden overbodig, maar die andere kan ik niet vinden :oops: