octomum waar is dat er op dan?? lijkt me ook wel leuk om te zien haha, wat een drukte zou dat zijn zeg pfff
en die zin ja vind hem wel raar, maar waar de fouten zitten?? :think:
inhoudt ?? haha nee dat kan niet…mijn nederlands is ook niet zo goed…haha maar dat hadden jullie vast wel al eens gemerkt in mijn berichtjes
Dat ocotomum, heb het van de week gekeken.
Je zou maar in zo’n gezin groot gebracht worden. Of straks 8 rond lopende pubers hebben.
En hoe ze reageerd op die schroevendraaier… :shock:
ja en toch weet je ik had best een vooroordeel over deze vrouw, maar moet zeggen dat ze het helemaal niet zo gek doet. ik vind de kids er goed uit zien… en natuurlijk heeft ze de media nodig voor geld… ik vind het eigenlijk best knap…
maar zou niet graag in haar schoenen staan…
en in derdaad, op die schroevendraaien, nou ik denk dat die van mij nog niet klaar met me waren als ze dat zouden doen :silenced:
@oessie wrote:
Wij zijn geschokt over de inhoud van uw brief, waarin u schrijft dat wij u zouden hebben opgelicht. (er moeten 2 fouten in deze zin staan)
volgens mij is zouden overbodig, maar die andere kan ik niet vinden :oops:
geschokt over… is dat niet geschokt door of van?
:thumbup: thanx tantetoe
Oessie hier zegt hubbie…
Zouden past er niet tussen.
En over moet zijn door de inhoud.
Idd, goed dames!
Idd Mijn dame zou ook nog niet klaar geweest zijn met mij!
En idd ik vondt ook dat ze het niet heel gek deed!
Alleen ik bedank! haha!
He, ik was al te laat :mrgreen:
Maar de dames boven mij hebben gelijk, het is geschokt DOOR en zouden is overbodig.
voelme soms wel doppig hoor!!
weet je dat latijns vind ik niet zo moeilijk,… maar nederlands vind ik behoorlijk pittig :oops: terwijl ik vroeger daar best goed in was
Mja, vergeet ook niet dat de nederlandse taal behoorlijk is veranderd sinds de invoering van het groene boekje.
Ik begrijp volkomen dat je het pittig vindt, dat is het ook
@oessie wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=KXAorN-pg-c :inlove:
wat een poepie haha.
Heb denk ik ff een tuin dipje wil zo graag me 2e tuintje maar lijkt kwa geld nog zo ver weg.
Heb me tuin vol langbloeiers gezet zodat ik morgen ochtend een lading kan gaan verkopen.
@ilsederooy wrote:
@oessie wrote:http://www.youtube.com/watch?v=KXAorN-pg-c :inlove:
wat een poepie haha.
Heb denk ik ff een tuin dipje wil zo graag me 2e tuintje maar lijkt kwa geld nog zo ver weg.
Heb me tuin vol langbloeiers gezet zodat ik morgen ochtend een lading kan gaan verkopen.
Ik snap je helemaal dat had ik ook…en dat heb ik nu ook weer naar mijn 3e tuintje toe…gelukiig ben ik er bijna…nog 12 000gb.
Leuk oessie,
Moest ff de pc opnieuw opstarten…mijn geluidknopje deed het niet meer?
Leuke he youtube…ik heb ook al heel wat filmpjes erop staan…maar alleen zichtbaar voor vrienden…
Mooie keuken, lijkt op die van mij Zelfde wasbak…met de blokjes
wat een schattig filmpje oessie… is youtube nog steeds gratis… ik dacht dat ze dat betaald wilden hebben
ik betaal dr niks voor…dus volgens mij si het nog steeds gratis!
Zijn dr hier nog mensen die intresse hebben in uien, paprika, spinazie of aardappelen???
Nog 8.000gb en dan heb ik premium en 3e tuintje.
Wat kost een 2e kast?
marjolein, stuur maar een contractje met je producten.
IGN: -mir-
Een tweede kast kost trouwens 10.000gb
Tantetoe is bevallen!!! Inge van harte gefeliciteerd met julie zoon en broertje Roan!!!
Ik zal je tuin bij houden!!