Molehill Empire deel 7

1000 bloemkool 3.15

1000 aardappels 3.15

1000 goudsbloem 1.35

800 zonnebloem 1.20

ik heb dit nog nodig…

@romata wrote:

1000 bloemkool 3.15

1000 aardappels 3.15

1000 goudsbloem 1.35

800 zonnebloem 1.20

ik heb dit nog nodig…

Sorry maar aan die prijzen kan ik je niet voldoen…dan zou ik ze beter op mp kunnen verkopen…toch???

Bloemkool 3.15 op mp min de 10% eraf krijg ik er 3.40 voor. Nou als ik jouw 400 bloemkool zou verkopen loop ik 200 gb mis…

Of zie ik dit verkeerd?

marjolein op het forum verkopen ze het wel voor die prijs :wink:

( forum van molehill dan he)

Oessie, je hebt pb! Alvast bedankt he!

Ik ga nu mijn koffer vullen met korte broeken!! :dance:

heel veel plezier elka!! zal goed voor je tuintjes zorgen!

@ Elke

Veel plezier!

@ oessie

Ja ik snap dat wel dat ze het daar wel verkopen…maar als ik wil verdienen dan kan ik het toch beter op mp verkopen???

Ik heb over 1 1/2 uur weer 480 aardappels…in de aanbieding op server 1 :smiley:

oke je mag mij er wel weer toesturen!! Dan heb ik genoeg aardappelen voor mijn guest… heb echt geen zin om die dingen zelf te gaan sparen dit keer :oops:

oke zal ik dat straks doen :smiley:

is goed… word wel pas eind van de middag dat ik ze kan accepteren…

ik ga namelijk eerst foto van been van fenna laten maken en daarna bij een vriendin op visite (als ze niets gebroken heeft, maar daar ga ik niet van uit)

OOhjee…dat hoop ik ook niet!

Eindvan de middag is prima hoor…wij gaan zo eerst ook nog naar het dorp lopen…dus eer we terug zijn zijn we ook weer een paar uurtjes verder :smiley:

Succes met Fenna

Moet ik vanmiddag nog even in je tuin kijken???

heb je mijn gegevens?

je mag wel in mijn tuin kijken… heb het ook al een vriendin gevraag maar geen idee of die het mailtje leest… ik heb nog al wat tuinen he haha,

maarre mochte je op server 1 de uien oogsten dan mag je daar wel appels in doen…

oja en doe er maar geen pruimen en walnoten in… want ik ben van plan volgende week voor ik op vakantie ga mijn hele tuin vol walnoten en pruimen te zetten… dus als je die er nu in doet zijn ze niet voor volgende week zaterdag klaar (doe maar mirabellen of zo)

jep heb je pb nog met gegevens :thumbup: Komt goed

En als ik het niet weet dan doe ik iets kortdurends :wink:

had mailtje nog gelezen oessie, maar je bent al weg.

marjolein, jij kijkt al he. als je het niet red geef maar een gil.

:dance: ik ben notenkraker geworden!!! :dance:

Ik heb het 1 en ander gedaan in de tuintjes…bij oessie op serer 1 zijn over 35 min de uien klaar. Ik ga nu ff op de bank liggen…dus wie weet heb ik straks nog even tijd :wink:

@ Hille :thumbup: goed bezig!

ook een dochter die snachts in de weer is?? :zzz:

heb de uien net geoogst!!

@ Hille

Ik zie nu pas dat die van jouw bijna even oud zijn als de mijne :slight_smile:

En nee mijn kleine schatje slaapt de hele nacht door :smiley: Een hele enkele keer komt ze 1x voor eten maar normaal gesproken slaapt ze van 21.30 tot 7 uur (omdat dr papa dr dan wakker maakt)

Maar ik wilde even wat tv series kijken maar uitzendinggemist doet het niet :? dus schiet niet op!

Dus dacht dan ga ik even de uien oogsten…maar jij hebt het al gedaan…haha!

ze schelen idd niet veel, milan slaapt hier wel lekker door (behalve als karlijn zo schreeuwt begint hij ook met protesteren) van half 8 tot 7 houd hij prima vol. wij maken ze dan ook wakker voor een fles.

maar karlijn is de laatste tijd helemaal van de regel, lastig en zeer vermoeiend… :frowning:

jep sorry, had de uien even gedaan. rest van de tuinen niet gekeken hoor…

ik wil wie is de mol ook nog rustig kijken, maar lukt me niet heb er telkens wel 1 wakker :roll:

die aflevering heb ik al gekeken.

Marlynn heeft om 12 uur niet egslapen en nu ligt ze al 2 uur te slapen bijna…ben ik niet gewend…wel ff lekker :slight_smile:

ik zal de tuintjes nog even een keer bekijken…