Molehill Empire deel 7

ik ben dan nog wel wakker eventueel oessie :slight_smile:

bedankt vuurvosje :-*

Iedereen zijn tuin sneeuwvrij gemaakt? :mrgreen:

Oh menā€¦ nog iets meer dan 50 duizendā€¦ en dan eindelijk mijn nieuwe level op 2ā€¦ echt 1 gaat 2 nog inhalen lol

heb net guest 41 afgerond op server 1

Goed bezig dames



Ikke og 7.000gb en dan heb ik mijn 2e tuintje bij elkaarā€¦Mijn moeder had hem gister al. Server 1 gaat echt veel harder.

Op server 1 heb ik nu 28.000gb bij elkaarā€¦

Maargoed ook ik kom dr wel :smiley:





Meiden voor ons begint morgen de kerst :lol: al. Wij vieren altijd Heilige Abend dus gaan morgen lekker eten bij ons en kadootjes :smiley:

Mijn vader is Duits dus de kerstavond is voor ons echt de kerstā€¦

1e kerstdag ook de hele dag weg naar mijn oma. En 2e kerstdag even naar mijn schoonouders (totaal geen zin inā€¦ik heb echt helemaal niks met die mensen) Gelukkig is mijn zwager en schoonzusje dr ookā€¦hun gaan 's avonds gourmettenā€¦wij hebben bedanktā€¦ofwel ik :wink: Lekker excuus dat het met Marlynn niet zo makkelijk is. Ennn ik vertik het om bij hun thuis Marlynn de borst te gevenā€¦dus echt lang kunnen we niet blijvenā€¦wat vervelend nou :roll:



Ik weet dus niet of ik voor die tijd nog een keer hier ben. Maar zo nietā€¦ dan wens ik jullie allemaal hele fijne kerstdagenā€¦ :lol: !

marjolein moet je tuin nog bijgehouden worden of niet?

he meiden heb jullie beetje verwaarloosd, maar ja zo tegen de kerst voel ik me juist altijd een beetje down ivm overlijden van mijn vorige vriend :cry:

maar vandaag nog ff een dagje werken en dan ben ik de komende dagen ook offline want vanavond gaan we bij vrienden eten en slapen en morgen komt mijn vader de hele dag en blijft slapenā€¦



wens ik jullie hierbij alvast



PRETTIGE FEESTDAGEN

sophie dikke knuf meis!!



en jij ookfijne feestdagen!! :-*

moet ik trouwens zo af en toe je tuin nog doen? :think:

graag als je af en toe niet aan het kerstvieren bentā€¦ :wink: :mrgreen: :-

is sowieso heel druk op het werk en vanaf 3 uur dan ga ik al naar mijn vrienden dusssss als je wilt graag :-
:-*

:hug: voor sophie!!



we zitten op 24% :lol: :lol:



iedereen fijne kerstdagen!! :mrgreen:

ik heb ook net weer 5 palmen geplantā€¦

sophie komt goed hoor, als ik tijd heb kijk ik wel even :-*

dank je meisā€¦ben sowieso vanaf drie uur ongeveer tot aan morgenavond laat er niet opā€¦

komt goed!! morgen rond een uur of 4 krijgen wij pas visite

lief van je oes! Bij oma hebben we ook internet dus komt wel goed denk ik :slight_smile:



zo niet dan meld ik het hier wel even :slight_smile:



fijne dagen meiden



oohja lynn vond het leuk op de slee :slight_smile:

nog 2.000 gb :slight_smile:



Heb ik net weer wat op MP gezetā€¦gaan ze weer flink onder mijn prijs zittenā€¦ Dacht ik ooh das zo verkochtā€¦nou mooi niet dus :frowning:

Moet ik nog langer wachten op mijn 2e tuintje :cry:

Mijn kleine sneeuwprinsesje met mijn vader!

ik kan morgen guest 43 afronden :dance: