Molehill Empire deel 7

mocht er nog iemand wakker zijn vanacht :-*

Ik ga naar bed nu…sorry oessie!





MAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRR ik heb mijn 2e tuintje :slight_smile: YIHAAA!

:lol:

ja heb eindelijk de walnoten guest afgerond :lol:

merry christmas voor iedereen

ging ff kijken want mijn hubbie is mijn pa halen en dan ben ik weer off :mrgreen:

oke sophie, wij krijgen over een goed uurtje visite dus dan kan ik je tuin niet meer doen , fijne dag vandaag :-*

geeft toch niet veel plezier oes

en vanavond voor het slapen zal ik nog even kijken weer!!

jij ook fijne avond :-* :-*

oke kijk je dan ook even in die van mij :-* :lol:

Fijne kerstdagen iedereen !!

Romata ik lees nu pas je onderschrift!!! Gefeliciteerdddd (of heb je het er net pas op staan?)



Alle andere dames. fijne dagen nog!!!

oessie :thumbup:





Ik ben net bloemenfee geworden :dance:



nieuwe stats:



-mir-

Geld: 40.498,32 gB

Score: 7.542.498

Level: Bloemenfee



Heb er net 1 1/2 veld pruimen ingezet, dus over 8,5 dag kan ik quest 40 afronden :mrgreen:

heb op server 1 guest 42 afgerond, kan ik nu walnoten gaan verzamelen

@ Romata…

Ik zie het nu ook…wauh! Gefeliciteerd!

Dank jullie wel :inlove:





Crazymom :clap:



Ik ben bij Quest 45.

En mijn stand is nu:



Geld: 113.698,80 gB

Score: 18.299.794

Level: Notenkraker

romata ligt het aan mij of gaan de punten nu best wel snel als ik jou punten zo zie? :think:



dit is mijn stand



oessie Geld: 24.142,65 gB Score: 16.585.587Level: Notenkraker Coins: 20 | Deco.: 0 Gilde: [MI] Premium geldig tot: 02.02.10, 07:36 Server: 1, Tuin: 1

Ja gaan best snel Oessie, maar komt misschien dat ik eigenlijk alleen maar bomen plant. En plant elke x een heel veld Walnoten, als ze klaar zijn stop ik er meteen nieuwe in. En daar krijg je ook veel punten mee.

ja had net al even gekeken en voor die walnoten krijg je best veel punten inderdaad…

zat al bijna te denken om te stoppen met het spel omdat dat level wanneer je koren bloemen krijgt zo ver weg lijkt… maar misschien moet ik gewoon maar een tijdje walnoten planten… zal ik eerst even zorgen dat ik mijn premiun nog met een maandje kan verlengen…

Investeren jullie ook in kunstmest en onderzoeken??



Die kunstmest doe ik wel, al gaat dat nu heel langzaam :zzz: volgende is level 9 en kost 405.000 en dat gaat niet zo goed samen met palmen kopen :shifty:



Maar heeft iemand van jullie ook een onderzoekkabouter??

@oessie wrote:

ja had net al even gekeken en voor die walnoten krijg je best veel punten inderdaad…

zat al bijna te denken om te stoppen met het spel omdat dat level wanneer je koren bloemen krijgt zo ver weg lijkt… maar misschien moet ik gewoon maar een tijdje walnoten planten… zal ik eerst even zorgen dat ik mijn premiun nog met een maandje kan verlengen…




Ja vervelend he, 4 Quest’s verder krijg ik al een opdracht korenbloem terwijl en ben nog niet eens Lelie Lobbyist terwijl ik Orchideeën kweker moet zijn om die opdracht te kunnen voltooien. :think: