Molehill Empire deel 7

Heej een nieuw deeltje :mrgreen:



Ik verwaarloos jullie! In het nieuwe jaar ben ik echt weer als van ouds hier te vinden hoor! Beloofd :oops:



Ik doe nu ok weinig inmijn tuintje…het duurd allemaal zo lang voor ik bij die 90 duizend ben. Mijn moeder op server 1 is dr wel al bijna. Als ik prijzen vergelijk alleen al op marktplaats zit er zoveel verschil tussen de prijzen…echt stom!

Maarja mijn tuintje op server 1 gaat wel al een stuk harder…daar ga ik straks nog mijn tuintje op server 2 nog mee inhalen :wink:



:-*

:mrgreen: ja en met winterbandjes geen probleem!! :mrgreen: ik vind het wel eng :roll:



was gezellig gister! aleen erg koud daar, leek wel of we buiten zaten brrr…maar leuk zo ff weer eens avondje uit!

hey nou als je vaker eens uitwilt, ik wil met alle plezier op de twin passen hoor :inlove: :inlove:

:inlove: schatjes! ja dat gaan we zeker x gebruiken hoor!!! :smiley:

Meld :mrgreen: waterhelper is idd echt super handig en die 2e kast is ook al bijna in zich :dance:

meld :lol:

ben ook op server 2 bloemenfee :mrgreen: :dance: :dance: :dance:

ga nu nog maar even weer slapen :zzz: :zzz: :zzz:

Wie heeft er vannacht in mijn tuintje gezeten???



Thanks :-*

ik was het niet marjolein…



bahmoet zo werken… maar durf niet goed te rijden

Meld :mrgreen:



Geld: 12.759,95 gB

Score: 938.189

Level: Vogelverschrikker

Coins: 2 | Deco.: 5 Gilde: [MI]

ikke marjolein, kon niet goed slapen

en de uien stonden zo klaar te zijn hahahaha



heb bij oes ook nog wat gedaan geloof ik!!!



en oes ben je veilig op je werk??

@ Sophie

Lief van je! Kon ik weer lekker wat verkopen vandaag :slight_smile:

Nog ruim 15.000 gb en dan ben ik dr :slight_smile:



Ik dacht zonnebloemen…nog een half uur …oke!



Huh een half uur? hoe kan dat nou??? En toen viel na een paar minuten dus pas het kwartje :wink:

Ik heb vandaag trouwens een slee gekocht. Met de kinderwagen is er nu geen doorkomen aan…

Vandaag Marlynn in de draagdoek gehad en mijn “luiertas” op de slee…scheelt een hoop gesjouw.

Vanavond haalt mijn man een rugleuning op en dan gaan we even een constructie bedenken zodat marlynn er half liggend/zittend op kan :wink:

wat leuk zeg dat marlynn al op de slee kan!! :inlove:



Sophie, ben veilig aangekomen hoor, de hoofdweg was op zich wel te doen. Alleen zo druk vandaag op mijn werk, had ik eigenlijk helemaal niet verwacht!! ondertussen steeds even die tuin bijhouden haha…

Ik meld me even in het nieuwe deel.

Ben vanaf nu niet veel meer online, want we zitten midden in de verhuizing :?

We hebben in het nieuwe huis ook niet meteen internet, helaas.

Dus wie mijn tuintje weer een beetje in de gaten wil houden, bedankt :-*

Janneke ik zal je tuintje in de gaten houden hoor!!!.. veel succes bij de verhuizing…

even een meld en nieuwe stats:



-mir-

Geld: 41.885,19 gB

Score: 7.183.300

Level: Kersenpit spuger



Quest 39 is afgerond en voorlopig moet ik dus wachten op een nieuw level, want quest 20 is 888 pruimen en die kan ik dus nog niet kopen…

crazymom dan ga je wel erg hard met je guests zeg!



ik hoop dat ik morgen ookmijn guest kan afronden, maar deed er net ipv bosbessen bramen in :wall:

Ow ik was jullie kwijt! :doh:



Ik heb mijn 2e kast! :dance:

Handig want met die contracten was dat wel lastig! :roll:



Heb net de mirabbelen quest afgerond ook :thumbup: .



Mijn 3e tuin is nu helemaal leeggeruimd van onkruid, stenen en mollen en verder sta ik nog redelijk goed! :thumbup:



Nu coins kopen! :mrgreen:



Senbroca

Geld: 17.686,36 gB

Score: 5.582.285

Level: Kersenpit spuger

Coins: 0

Deco.: 0

Gilde: [MI]

mocht er om 12 uu rnog iemand wakker zijn :wink: