Molehill Empire deel 7

Ook allemaal nog fanatiek aan het tuinieren?

Ik ben biiijjjjjna notenkraker! Nog maar een paar punten!

oke jet, je bent er dus bijna!! :dance:

romata haha dat is in derdaad zo… maar scheel misschien dat ik bij elkaar 3 accounts heb

ik zet ook liever hele velden vol…

wat vervelend oessie dat je elke keer zo moe bent…

@romata wrote:

Hoeveel geld heb je al ?

fruttel

Geld: 13.561,50 gB

Score: 665.729

Level: Bosbes Baron

Coins: 2 |

Deco.: 0

Gilde: [MI]

Dus duurt nog wel ff want heb 90000 nodig. Wat is nu de snelste manier van geld verdienen? De quest? de klanten of de markt en zo ja welke planten verdienen dan het snelste en meeste?

hoi hoi

heb inmiddels op mijn werk al een aantal collega’s mede verslaafd gemaakt hahaha

ilse79 Geld: 24,16 gB Score: 86.604Level: Pieperrooier Coins: 0 | Deco.: 0

Heb nu me tuin vol met komkommer die zo geoogst mogen worden dus morgen als ik mijn nieuwe quest krijg heb k de komkommers al klaar staan.

Voor de rest morgen veel verbouwen en verkopen op de markt wil morgen proberen bijna alle boomstammen uit mijn tuin te hebben :pray:

hier de link van mijn tuintje : http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=edit&user=3762764

Bij quests met boom-produkten koop ik af en toe wel eens wat, maar geloof nooit meer dan 50 stuks ofzo. Meestal omdat ik dan op het eind geen geduld meer heb om nog een dag te wachten op die laatste paar. Zo zal het morgen ook wel gaan met mijn walnoten-quest :wink:

Ik heb echt nog nooit een heel veld vol met hetzelfde gezet. Ik heb nu een half veld voor alles wat tussen de 24en 48 uur nodig heeft. Daarop kweek ik ook dingen voor de verkoop. Een half veldje voor kortgroeiers, maar die gebruik ik ook voor quest-materiaal <48 uur en palmen. Een half veld helemaal voor quests (meestal de bomen quests) en dan hou ik anderhalf veld over voor alle bomen. Daar staat van alles door elkaar, vaak in paren. Dat spul kan voor quests of voor klanten zijn.

Dit systeen werkt prima voor mij.

Het gebeurt dus regelmatig dat er maar 2x 18 kersen ofzo tegelijk geoogst kunnen worden: geen probleem :lol: op deze manier heb ik in ieder geval altijd wel iets ze oogsten en zaaien :mrgreen:

Fruttel: hoe je het snelst kunt verdienen hangt een beetje van je server af. Jij zit denki op server 1: daar kun je voor veel groenten meer geld krijgen op de markt als bij klanten. De meest rendable groenten die jij kunt verbouwen zijn goudsbloemen en bosbessen . Succes met sparen! :thumbup:

Ilse: Succes met de boomstammen :mrgreen:

meld me ff snel… krijg ik weer updates!!

Bedankt nog steeds voor het ondersteunen van mijn tuintjes… de rust in mijn lijf is er nog niet… bijna alles is nu af, dus dan komt er echt pc tijd aan hihihi

@tantetoe wrote:

meld me ff snel… krijg ik weer updates!!

Bedankt nog steeds voor het ondersteunen van mijn tuintjes… de rust in mijn lijf is er nog niet… bijna alles is nu af, dus dan komt er echt pc tijd aan hihihi

Jeetje je bent er al bijna zie ik :shock: , wannneer ben je van Tara bevallen?

De tijd gaat echt hard.

Szus, welkom terug meid!! :dance:

Bij Tara beviel ik met 40 wk 4 dagen, dus denk dat het nog wel even duurt hoor hahah

Maar het idee dat ik mag gaan Bibben maandag…

Goeiemorgen

Ben zojuist gepromoveerd tot onkruidverloper heb zojuist mijn quest voor komkommers gekregen die rond ik dalijk af.

Heb een lading eten op martkplaats gezet zodat ik dalijk 10 brocoli en 10 paprika kan kopen

goed bezig ilse :thumbup:

wie heeft er op server 2 nog 5 coins te koop?

hoe kom je nu eigenlijk aan coins ? en wat kan je meer als je een premium account heb ?

je kan coins kopen op de markt of op het forum… en als je premium hebt kan je een 3e tuin kopen en een 2e kast… en een waterhelper…

owkee maar dat is in mijn stadium denk ik niet zo handig vermoed ik :think: heb nog genoeg ruimte in mijn kast.

Als je een 2e tuintje erbij hebt telt ie dan alles bij elkaar op of begin je daar blanco ?

ik zou al wel vast gaan sparen voor je 2e tuin… dat kost namelijk 90.000 gB… tegen de tijd dat je dan je 2e tuin kan kopen ben je misschien al wel aardig op weg…

en een 2e tuin ziet er in het begin net zo uit als je eerste tuin met onkruid en stenen enzo… maar je 2e tuin heb je veel sneller leeg…

owkee moet nog 12 boomstammen en 2 mollen en dan is mijn tuintje leeg.

Vindt het wel iets minder dat sommige groentes en fruit zoveel tijd duren kwa groeien heb nu paprika’s en brocolli in een stukje van me tuin staan

duurd gewoon nog 36 uur :shock:

ja dat duurt idd al best lang… maar hoe verder je komt hoe langer de groentes moeten groeien…

Oessie, wat biedt je?

nou maak eens een leuk prijsje elka…

ze zijn op het forum best aan de prijs, iets daaronder misschien?