Molehill Empire deel 7

Even de nieuwe stats:

-mir-

Geld: 59.735,25 gB

Score: 9.482.236

Level: Bloemenfee

Heb net weer 24 palmen gedoneerd. We staan op 0,30% meiden :dance:

Ga zo lekker voor een paar dagen richting Rome, dus de tuinen staan vol met peren, kersen, appels, pruimen en mirabellen. Babygirl geeft de de boompjes water en als ik terug kom heb ik er weer een boel puntjes bij :mrgreen:

En dit hadden jullie vast al gezien, maar er zijn er een paar op de marktplaats behoorlijk de prijs van de coins naar beneden aan het gooien :roll: , ze zijn voordeliger dan op het forum, dus voor de meiden die ze nog nodig hebben, sla je slag :wink:

crazymom heel veel plezier in rome!!!

Ennuh thanx voor de coinstip :-*

op server net guest 45 voltooid…

guest 46 heb ik al klaarstaan

Veel plezier in Rome Crazymom.

Hier ook Quest 46 klaar liggen, Vanavond krijg ik die opdracht binnen.

En dan weer een tijdje sparen voor pruimen.

Hoeveel pruimen heb je al Oessie ?

Heb de appels eigenlijk bijna allemaal gekocht op 500 stuks na ofzo.

Pruimen ga ik nu wel zelf sparen, vind ik een beetje te duur om te kopen, en kom toch niet verder strakjes…

Maar was die appels zo beu :oops:

dank je wel voor de cointip… had niet zo heel veel geld maar heb toch maar ff 5 coins gekocht… :mrgreen:

heb net ook weer 8 palmen gedoneert!.. en zag net dat er ook iemand onze gilde heeft verlaten… geloof niet dat het iemand is van het forum…

nog 86.000 punten en dan ben ik Kersenpit spuger… :dance:

romata, ik heb nu 800 pruimen, en heb er al aardig wat in staan…

appels had ik niets van gekocht omdat ik straks tocg niet verder kan met guests doe ik ze mooi op mijngemakkie…

die peren van laatst was ik spuugzat daar heb ik wel een aantal van gekocht

ik heb net de spinazie quest af en wacht nu op de volgedne quest. probeer te sparen voor een 2e tuintje maar dat duurt nog wel even hahahaha

@oessie wrote:

romata, ik heb nu 800 pruimen, en heb er al aardig wat in staan…

appels had ik niets van gekocht omdat ik straks tocg niet verder kan met guests doe ik ze mooi op mijngemakkie…

die peren van laatst was ik spuugzat daar heb ik wel een aantal van gekocht

Ik heb er 210 haha, en nog geen enkele pruim in mijn tuin staan.

Moet even wachten totdat een veld appels of mirabellen klaar zijn en dan kan ik pas pruimen plaatsen, maar ook dat duurt wel even voordat ie klaar zijn.

Ja soms kun je echt iets helemaal beu zijn :lol:

@Fruttel wrote:

ik heb net de spinazie quest af en wacht nu op de volgedne quest. probeer te sparen voor een 2e tuintje maar dat duurt nog wel even hahahaha

:clap:

Hoeveel geld heb je al ?

over 2 weken ga ik op vakantie en dan gooi ik alles vol met pruimen en walnoten :thumbup:

heb nu een 3e kast maar zou niet weten wat ik er mee moet

@oessie wrote:

over 2 weken ga ik op vakantie en dan gooi ik alles vol met pruimen en walnoten :thumbup:

Oh dat is lekker… na de pruimen Quest ga ik ook weer even tijdelijk 1 tuin gebruiken voor de walnoten. Ik had 2000 walnoten dus ben daar even mee gestopt, constant tuin volzetten met walnoten. Heb er nu nog 1455.

Haha erg he die 3de kast, vind het ook een beetje vreemd om die nu al te krijgen eigenlijk.

Maja misschien hebben veel mensen decoratie ofzo op hun planken staan en dat is dan misschien wel makkelijk.

Ik heb helemaal niets van decoratie.

ik heb ook geen decoratie, daar kun je tocg meer klanten voor krijgen, kan die ik nu al heb niet eens aan… :shifty:

bah ik ben zo moe de laatste tijd, niets aan :zzz:

@oessie wrote:

ik heb ook geen decoratie, daar kun je tocg meer klanten voor krijgen, kan die ik nu al heb niet eens aan… :shifty:

bah ik ben zo moe de laatste tijd, niets aan :zzz:

Haha nee indd ik ook niet, soms stuur ik wel eens alle klanten weg omdat ik die rijen beu ben :silenced: :oops: :mrgreen:

Hoe komt het dat je zo moe bent, slaap je niet goed ?

geen idee waarom ik zo moe ben… ken ik ook niet van mezelf…

heb ook niets mee te doen vanmiddag in mijn tuintjes… dat is wel jammer van die langgroeiers

@oessie wrote:

geen idee waarom ik zo moe ben… ken ik ook niet van mezelf…

heb ook niets mee te doen vanmiddag in mijn tuintjes… dat is wel jammer van die langgroeiers

Vervelend Oes, misschien eens bloed laten prikken ?

Of eens een dagje lekker uitslapen, en weinig doen.

Zorg jij dat je elke dag wat in je tuin hebt te doen Oessie ?

Ik heb namelijk soms dagen niets te doen in mijn tuin.

Ik plant dan ook alleen maar velden in mijn tuin, dus 1 tuin appels/1 tuin mirabellen etc…

Hoe doe jij dat ?

haha nou ik heb van alles door elkaar staan hoor… althans wel rijtjes met hezelfde,. maar meestal heb ik elke dag wel wat te oogsten en te zaaien…

volgens mij einde van de middag nog 2 rijtjes appels

op server 1 meot ik trouwens die guest not met 2200 asperges, 3000 aardappelen enz… pfff die vind ik niets aan… straks als mijn uien klaar zijn maar weer een vracht asperges erin doen.

Ik vind dat echt iritant als er maar 80 appels ofzo bijvoobeeld klaar zijn. Zie liever 480 :smiley: .

Al moet ik daar wel heuuulll erg lang op wachten maja :stuck_out_tongue: