Molehill Empire deel 7

Ga je accoord met 1550 Oessie? Ik heb er toevallig nog 5 over, dus je hebt mazzel!

is prima stuur maar naar oessie server 2

Contract verstuurd!

en geaccepteerd,

kon ik mooi mijn premium verlengen :thumbup:

Ik heb ook een account genomen en ben al wat sla en wortels aan het verbouwen :slight_smile:

Welkom Verootjuh :slight_smile:

Voor vragen kun je altijd hier terecht, maar waarschijnlijk kun je in hier deel 1 de meeste antwoorden al vinden.

Veel plezier! :mrgreen:

verootjuh welkom bij dit verslavende spel

Hoi meiden

Even een beetje bijgelezen…

Over de discussie, ik zit idd in het gilde maar heb nog niks gedoneerd. Ik wil gewoon persee mijn derde tuintje eerst en mijn premium hebben…als dat niet goed is dan stap ik dr wel uit. Ik wil en kan nu dus gewoon nog niks doneren…

Wat is de groei en bloeitijd van een palmboom eigenlijks?

En wat kost de 2e kast? en de kabouter 900 toch?

Kwa GB’s schiet het nu aal aardig op. De 30 coins heb ik al bij elkaar… :mrgreen:

@ Verootjuh…

Gezellig…welkom!

welkom Verootjuh :dance:

Weet toevallig iemand wat dat kusje betekend achter iemands naam. Keek toevallig bij de mensen met het meeste geld, en bij sommige zie ik van die kusjes te staan. Vroeg me af wat het was.

Romata: dan heeft hij/zij een prijs gewonnen, bijv. mooiste tuin of het meest groenten gedoneerd bij dat 2 wekelijkse donatie gebeuren… :wink:

dames ff snel, ben kapot van druk durk zijn

Maar Maris… ook hier, naast facebook… super super super gefeliciteerd! Een spannende, emotionele periode voor jullie, maar ben zo blij voor je!!!

Maris… ook hier van mij van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Dat er maar een mooi brusje mag komen voor Jasmijn :vlinder:

Lieve Maris,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Hoe voel je je?

@ Romata

Hoe voel jij je?

Dat kusje is toch een oogje…dat je hun tuitnje kan zien :think:

Maris van harte meis met je prachtige banner :inlove:

:-*

Goedemorgen iedereen :slight_smile: Lekker weekend gehad?

Maris gefeliciteerd! :mrgreen:

hoi hoi

Heb het weer rustig inmijn tuintjes!! Moet vanmiddag werken… dus sophie ik weet niet of ik vandaag er aan toe kom om de tuinen te onderhouden, maar doe mijn best.

Mijn moeder gaat straks even met fenna naar de dokter, ze loopt sinds gister mank. maar echt pijn lijkt ze niet te hebben… belde meer zo van hoelangmoet ik dit aanzien, maar ze wou toch dat ik even langskwam… naja zal vast niets zijn, maar ze moeten maar even kijken.

vanavond lekker makkelijk meteten, want F. moet ook weg om half 8 en ik ben pas om half 7 weer… dus we hebben nog chinees over van gister…

Komt even binnen walsen om maris te feliciteren :inlove: met haar prachtige banner :inlove:

Walnotenquest afgerond, heb maar meteen wat palmen er in gegooid.

Dat was al een tijdje geleden.

:clap: met je walnoten wendy :thumbup:

Bedankt Maris, dan weet ik dat ook weer :smiley:

Marjolein dankje hier gaat eigenlijk alles wel goed, alleen erg moe maja.

Oessie hoe was het met Fenna ?

Crazymom hoe was het in euhmmm Rome :think: ?